Виховна зустріч з батьками з використання прийомів фасилітації "Булінг у шкільному середовищі: що важливо знати батькам"

Про матеріал
Цей матеріал надасть можливість ознайомити з причинами виникнення булінгу, впливу цього явища на окрему особистість і учнівський колектив в цілому, опрацювати практичні методи виявлення постраждалих та булерів, методами профілактики і втручання. розглянути комплексний підхід до організації попередження та протидії булінгу (цькуванню) та будь-яким іншим проявам насильства; розробити правила поведінки для всіх – учнів, батьків, вчителів;надання допомоги і підтримки у вирішенні проблеми.
Перегляд файлу

Виховна зустріч з батьками

з використанням прийомів фасилітації

 

                                                                                                Горшкова Світлана Андріївна

                                                                                                учитель початкових класів

                                                                                                НВК»Ліцей-школа№48»

 

 Тема . «Булінг у шкільному середовищі: що важливо знати батькам»

 Мета:  ознайомити  з причинами виникнення булінгу, впливу цього явища на окрему особистість і учнівський колектив в цілому, опрацювати практичні методи виявлення постраждалих та булерів, методами профілактики і втручання. розглянути комплексний підхід до організації попередження та протидії булінгу (цькуванню) та будь-яким іншим проявам насильства; розробити  правила поведінки для всіх – учнів, батьків, вчителів;

надання допомоги і підтримки у вирішенні проблеми.

 

 Задачі:

1. Як зрозуміти, що дитина є жертвою булінгу?

2. Як допомогти дитині-агресору?

3. До чого може призвести булінг?

4. Реакція дорослих на ситуацію булінгу.

 

Обладнання: аркуші паперу формату А4, листи ватману/фліпчарту, фломастери/маркери,

мультимедійний проектор, ноутбук, роздатковий інформаційний матеріал.

   Вступне слово. 

                     

Булінг (bullying, від анг. bully — хуліган, забіяка, цькування) — це діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.

       Як працює «Світове кафе»

 

 1 етап. Представлення учасників дискусії та господарів/хранителів столів – 5    хв.

 2 етап. Ознайомлення із правилами проведення дискусії «Світове кафе». – 15 хв.

 3 етап. Робота в групах за визначеними темами - за одним столом     обговорюється одна тема – 20 хв.

 4 етап. Обмін столами (1-й перехід учасників) – 20 хв.

 5 етап. Обмін столами (2-й перехід учасників) – 20 хв.

 Кількість столів відповідає кількості тем та кількості обмінів/переходів  учасників між столами. Всі присутні мають можливість висловитись на кожну із запропонованих тем. Рекомендована кількість переходів -15 хвилин.

6 етап. Презентації результатів хранителями по 3-7 хв.

7 етап «Напрацювання плану дій», в якому фіксують ціль та відповідальних

8 етап. Підведення підсумків – 15 хв.

 

  Практичне  опрацювання

1група.

 Як зрозуміти, що дитина є жертвою булінгу?

 

 

 

 

 

2група.

Як допомогти дитині-агресору?

 

 

 

 

3 група.

До чого може призвести булінг?

 

 

 

 

 

4 група.

 Реакція дорослих на ситуацію булінгу.

 

 

 

 

 

 

    Заключне  слово.

Дуже часто жертвами булінгу стають діти, яких вдома принижують, знецінюють, ображають. Або є родини, де дитину звикли жаліти - нещасна, хвора, росте без батька...Школа і садок — каталізатор домашніх проблем. Тож, якщо дитина звикла отримати більше уваги до себе, поблажливість батьків, коли вона бідна й нещасна, то вона буде створювати навколо себе таку ж атмосферу і в школі.

У групі ризику може опинитися будь-яка дитина, яка відчуває, що зовнішньо занадто вирізняється від своїх однолітків. Успіхи або невдачі у навчанні, матеріальні можливості або навіть особливості характеру теж можуть стати основою для булінгу. Крім того, жертвою цькування може стати той, кому складно спілкуватися з однолітками, хто поводиться відлюдкувато чи, навпаки, провокативно.

 

Джерела:

 

http://osvita-mvk.if.ua/content&content_id=1847

https://www.the-village.com.ua/village/children/children/263143-buling-u-shkoli-chomu-diti-tskuyut-ditey-i-scho-z-tsim-robiti

http://www.edu.gov.on.ca/eng/multi/ukrainian/BullyingUK.pdf

 

 

docx
Додано
2 червня 2021
Переглядів
1726
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку