Виховний родинний захід у 1 класі "Перший клас згуртує нас"

Про матеріал

Це родинне свято, яке допоможе краще познайомити між собою родини учнів класу, виявляти інтереси, захоплення і вподобання кожної сім'ї, щоб у перспективі використовувати їх в організації навчально-виховної роботи з дітьми, сприятиме вихованню у школярів почуття любові до батьків, свого роду, та бажання примножувати родинні традиції, допоможе у створенні дружної класної родини.

Перегляд файлу

РОДИННЕ  СВЯТО «ПЕРШИЙ КЛАС ЗГУРТУЄ НАС»

 

(проведене в 1 Б класі Болехівської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2

вчителем Каричорт Л.Ю.)

 

 

Зал святково прибраний. В залі –члени родин першокласників, виставка кращих зошитів, сімейних фотоальбомів, реліквій, вишиванок, на рушнику коровай, букет із калини, осінніх листочків, сімейні виставки. Родини сидять за окремими столами кожна, на яких їхні виставки. В залі багато дитячих іграшок, кульок.

 

Мета свята:

Познайомити між собою родини учнів класу. Виявляти інтереси, захоплення і вподобання кожної сім’ї, щоб у перспективі використовувати їх в організації навчально-виховної роботи з дітьми. Виховувати у школярів почуття любові до батьків, свого роду, та бажання примножувати родинні традиції. Сприяти створенню дружної класної родини.

Вчитель: Любі гості, мами й татусі! Любі діти, бабусі й дідусі!

                  Свято розпочати час. Вас зібралось так багато

                  На найперше наше свято! Рада привітати усіх вас!   

 Під пісню «Школярики» на мелодію пісні «Про Піноккіо» входять урочисто Першокласники. Вбігає Лінь.

      1.До школи радо хто спішить, хто старанно уроки вчить,

Хто хоче все на світі знать, уміє і читать й писать,

Усі їх завжди пізнають, скажіть-но, як цих діток звуть?

Приспів:Школярики!

  1. Хто радує і тат і мам, хто кожну справу робить сам?

Хто дружно й весело співа, родину щастям зігріва?

Усі їх завжди пізнають, скажіть-но, як цих діток звуть?

Лінь:        І я вітаю вас. Я – Лінь. Живу вже сотні поколінь.

                  Всі мене люблять, всі чекають. Коли прийду, не проганяють!

                  І я вас, діточки, люблю, за лінощі поважаю!

                  Сама нічого не роблю. І вам усім того бажаю!

 

Вчитель: Не соромно? Що кажеш ти?! Не псуй нам свято, геть іди,

                  Бо ледарів між нас нема! Так, діти?

Діти:         Так!

Лінь:         І тут прогнали! Та дарма. Я всеодно  на вас не злюся.

                  Покличте – я умить з’явлюся.  Я сяду тут і почекаю,

                  Послухаю і по позіхаю…(Сідає в кутку)

Вчитель: Сьогодні свято посвяти в першокласники. Вже минуло 2

                 місяці, як ви стали першокласниками, школярами. Ви вже                                  дечого навчились, полюбили школу. Чи не так? Заспіваймо пісню про школу.

 

                                     Пісня « 1 вересня»

1. В кожне місто і село 1 вересня прийшло.

   Поскликало всіх дівчат, поскликало всіх хлоп’ят і до школи повело./2р.

2. Всюди квіти у дворі, нам дарують букварі

   Перше вересня прийшло, нас до школи привело, відтепер ми школярі/2р.

 

       (Входять Знайко і Незнайко під мелодію із цього мультика)

Знайко:     Горішок знань – це знає кожний,

                   Міцний ! Та нам не відступати!

                   А розколоти допоможе бажання всіх:

Діти:          Все хочу знати!

Незнайко: Подумаєш, навчання! Для чого тут старання?

                    Я знаю все і так!

Знайко:      Ти дуже не хвалися! Спочатку розберися:

                     Що? Де? Коли? І як?

                     Розкажи, чому дощик іде? А вночі ясне сонечко де?

                     Як звуться країни, гори, моря?

Незнайко:   А?

Знайко:      Що таке космос? І що це – зоря?

Незнайко: А? Ой, не можна так, малята, все про все одразу знати!

                    Треба і мені навчитись, і старанно потрудитись.

                    Певно, я піду до вас, в перший клас!

 

               ( Знайко і Незнайко стають поряд з дітьми)

 

Учениця: Залюбки йдемо до школи. Вже ми вивчили багато.

                   Ось послухайте, як вміють першокласники співати.

 

                             Пісня «Роки - чомучки»

               ( З телепередачі « Крок до зірок»)

  1. Я—Машуня—мамина кицюня,

         татове курчатко, ще й мале дівчатко.

Приспів: В мене не роки, а рочки, їх на пальчиках лічу.

               І ростуть, мов ті грибочки, після теплого дощу.

2. У моє волосся сонечко вплелося,

    Маю добру вдачу, як болить, не плачу.

Приспів:

3. Щічки, наче вишенька, дівчинка, мов писанка,

   В вишитій сорочці—стережіться, хлопці!

 

Вчитель: А які ж у нас плани на майбутнє?

 

1 учень: Я прийшов до школи вчитись, бо поставлю за мету.

               Скоро стану інженером, тільки трохи підросту.

2 учень: Я також прийшов учитись, бо вже вирішив давно:

               Стану, може, футболістом, може—зіркою кіно!    

3 учень: Скоро я навчусь писати, буду так багато знати!

                Потім стану  я студентом, а тоді вже президентом!

4 учень: Буду вчитися, як слід. Виросту—побачу світ.

                Хочу капітаном стати, пароплавом управляти.

5 учень: Я банкіром хочу стати: полюбляю рахувати!          

6 учень: А я буду депутатом, бо люблю голосувати!

7 учень: Я в лікарні після школи всім робитиму уколи.

8 учень: Я в письменники подамся, або навіть в моряки!

9 учень: А я вчителькою стану, буду вчити малюків.

10 уч.:    Поки ще казати рано, може, в бізнес я піду.

               Чи фотомоделлю стану, як за зростом підійду.

 

Вчитель: Мрійте! Мріяти не рано! Роки швидко – швидко мчать.

                  Якщо будете старанні, в школі вас всього навчать.

 

Лінь:        Я сиділа, позіхала, все чекала і чекала,

                  Коли мене хтось гукне. Ви що—не любите мене?

                  Я – Лінь! Учитись не бажаю і школи я не поважаю…

Вчитель: Я ж тобі казала вже: нема тут ледарів! 

Лінь:         Невже?

Вчитель: Діти, покажемо всім, та й Лінь нехай переконається, що ви              

                  Вчитеся старанно і вже багато чого навчилися. Згодні?

  • порахуйте від 1 до 10, в зворотньому порядку;
  • яке число менше від 8 на 2?
  • Назвіть голосні звуки
  • Скільки складів у слові «школа»?
  • А у слові « день»?
  • Відгадайте загадки: сама мовчить, а всіх розуму вчить.(Книга)
  • Маленькі значки стали в рядки. Хто читати вміє, той їх розуміє.(Букви)

 

Вчитель: Бачиш, Лінь, тут ледарів немає!

Лінь:        Не вірю я, такого не буває! Я ще до вас прийду

                  І друзів тут собі знайду!

Вчитель: Діти! Є серед нас такі, що хочуть бути ледарями, дружити з

                 Лінню?

Діти:        Ні!

Учитель: То скажіть це їй самі!

 

1 учень:    Всі в нас учаться старанно, пишуть чисто, бездоганно!

                   Так, що Лінь, іди від нас. Ледарів немає в нас!

     2 учень:    Всі ми любимо трудитись, хочемо відмінно вчитись,

                   Так що, Лінь, іди від нас! Ми—старанний 1 клас!

     3 учень:    В нас і зошити чистенькі, акуратні, чепурненькі!

                   Так що бачиш ти й сама: ледарів, бруд нуль нема!

 

Лінь:        Ну добре вже! Переконали! Піду, раз ви мене прогнали!

                        (йде геть)

Вчитель: Молодці! А хто добре,старанно прцює, тому потрібно й

                 відпочивати. Скоро унас розпочнуться осінні канікули,

                  щоб ви набралися сил для подальшого навчання. А тепер

                 --казка. Дивіться, будь ласка!

 

(Учні показують п»єсу  «Як Лінусь перестав лінуватись»)

 

1 ведучий: Жили на світі два коти: Лінусь і Мурчик – два брати.

2 ведучий: Лінусь на сонечку лежав, а школи він не поважав.

Лінусь:        Нащо мені вчитись? Не люблю трудитися!

                         (Лягає, потягується.)

1 ведучий: А Мурчик вчився так, як слід:

                    Це був старанний дуже кіт.

 

Мурчик ( із букварем):Ходжу я в школу залюбки!

                                          Читати вчуся я книжки, писати й рахувати,

                                           Щоб все на світі знати!

2 ведучий: Якось до котів у гості завітав знайомий, Костик.

                     Рибку він приніс смачну, та шкода – лише одну!

Костик: Дам тому, хто відгадає, скільки сім плюс три. Хто знає?

Мурчик: 10!

1 ведучий: Мурчик вірно відповів і смачненьку рибку з’їв!

                    А Лінусь цього не знав, тільки лапку облизав.

 Тетянка:    Ось це – свіжесенька сметанка! Хто скаже, скільки 2 і 6?

                     Той цю смачну сметану з’їсть. Лінусю, скільки?

Лінусь:       Я не знаю…

Тетянка:    Тоді я в Мурчика спитаю.

Мурчик:     Це 8, точно знаю я!

Тетянка:   Бери! Сметанка ця твоя!

Лінусь:       То он як вигідно навчатись! Не буду більше лінуватись!

                     Піду до школи і навчуся!

                (Бере портфель)

Тетянка, Костик, Мурчик,ведучі: Ти правильно сказав, котусю!

(Під музику В.Шаїнського «Вчать у школі» Лінусь із портфеликом йде, пританцьовуючи по сцені).

 

Вчитель: Учіться, діти, й ви старанно! Не тільки рибу і сметану—

                  Усе вам принесуть знання—яскраве світло серед дня!

 

                   Сьогодні ми маємо краще і ближче познайомитись один з од-

                   ним, з нашими сім’ями та родинами. Для цього я пропоную

                    вам виконати танець «Давайте познайомимось».

 

                           (Діти виконують танець)

1.1, 2, 3—на носочки /2р.

   1, 2, 3—покрутились, плеснули і розійшлись.

21, 2, 3 – на носочки /2р

  1, 2, 3 – повернулись, плеснули і розійшлись.

 

(Діти стають парами по колу, одні спиною до кола, другі – обличчям. Виконують пісню з рухами. В кінці плескають у долоні і міняються парами, роблячи один крок вправо. Під час програшу вітаються за руку та представляються один одному. Наприклад.:

--Марійка.

-- Юрко. Дуже приємно.

І продовжують танцювати далі. І так декілька разів.)

 

Вчитель:  Діти вже добре знають один одного, а ось батьки ще не

                  же знайомі. Давайте і ми станцюємо. І танцювати будемо під

                  спів нашого батька  Швеця Ігоря. Він заспіває нам пісню про

                   маму.

(Я танцюю з одним із батьків, потім ми запрошуємо інших)

Вчитель: А зараз запрошую всіх до лісової школи.

 

                      (Інсценізація вірша « Два і два»)

 

                                       Два і два

Заєць:    Довговухий заєць півдня вчив лічити зайченя:

              --Ну-бо, мудра голова, скільки буде два і два?

Зайченя: Зайченя, немов німе, вчитися не хочеться,

               А старий морочиться.

Заєць:   Взяв морквини дві і дві, розкладає на траві:

              --Подивись, моє дитя, та подумай до пуття.

Зайченя: Одвернувсь на хвильку заєць. Що тут довго думати?

               Зайченя морквицю – хап і скоріше хрумати.

Заєць:  Заєць повернувся :-- Ох, біда! Що ж це ти, лебедику,

            І нема тобі стида – схрумав арифметику!

 

(Усі діти запрошуються на сцену. Виконується інсценізована пісня «Танець мишенят»).

(Кіт Леопольд виїжджає на велосипеді під музику з мультфільму. Миші

Крадуться за ним і намагаються накинути на нього мотузку, але він перехоплює її та зв’язує мишенят.)

 

Мишенята: Відпусти нас, Леопольде! Відпусти нас, будь ласка, ми біль-

                       ше не будемо!

Леопольд: (розв’язує мишенят):Діти, давайте жити д

                    (Звучить мелодія пісні кота Леопольда)

 

1 учень: Давайте дружно жити, щоб легко всім було.

                І кожного любити, усім нести тепло.

2 учень: Не кривдити нікого, не бити, не ображати,

                Поганого нічого нікому не казати.

3 учень: Давайте жити в мирі, у злагоді й теплі.

                Слова хороші й щирі хай линуть на землі.

4 учень: Кожен хоче, щоб його любили тато й мама , сестри і брати.

                І щоб друзі кожен раз хвалили. А чи їх не ображаєш ти?

5учень:  Звичайно, краще в мирі жити і з усіма дітьми дружити,

                Щоб всі веселими були, у мирі й злагоді жили!

 

Вчитель: Зараз ми ближче познайомимось із вами, шановні члени  роди-

                 ни.

 

1.Гра «Розминка» :

--виходять ті, хто добре володіє муз. Інструментами;

--займаються спортом;

-- займаються рукоділлям;

--ті, у кого є син;

--хто полюбляє подорожі рідним краєм;

--хто захоплюється історією рідного краю;

--хто любить пекти, куховарити, майструвати;

--хто вміє співати, танцювати.

2.(Конкурс «Розпізнайте свою дитину» для мам.

3.Конкурс «5 паличок—10-ма пальцями» для бажаючих.

4.Поскладати посуд на купку.

5.Намалювати малюнок із закритими очима –для татів( будинок, вікно, двері, дим)

6.Гра «Сіамські близнюки»-- двоє в парі мають поміняти стержень в ручці, зав»язати шнурки на кросівках. –для дідусів.

7.Назвати риси характеру внучатка .Н-д: Сергій скромний, самостійний і т. п.    ----- для бабусь.

8.«Обери пару» пропоную обрати пару, бажано запросити того, кого менше знаєте, за 1 хв повинні якомога більше розповісти про себе. Потім міняються ролями. Розказують найцікавіше, що сподобалось.

9. Гра «Так чи ні: завдання: відповідати, уникаючи цих слів.

- ти любиш цукерки?                         - ти зараз спиш?

- на стільці сидять?                             - уночі сонечко світить?

- уночі сонечко світить?                    - книга зроблена з паперу?

- ти любиш морозиво?                       - собака нявкає?

- халат у лікаря чорний?                    - молотком гвіздки забивають?

- цукор гіркий?                                   - трамвай їздить по рейках?

- мене звати Світлана?                       - вогонь гасять пожежники?

- ти робиш зарядку?                           - риба плаває в піску?

- ти любиш дивитися мультики?      - човен плаває по воді?

- ти чесна людина?                            - дощ стукає у вікно?

- гриби ростуть у лісі?                       - кавун жовтий?

- ручкою пишуть?                             

 

Вчитель: Завершується наше свято, і скоро настане найжаданіша пора

                  для дітей—канікули, перші в їхньому житті.

1 учень: Завтра в нас канікули перші у житті.

               Що ж на них робитимем? Як їх провести?

2 учень: На те і є канікули вабливо-кольоровими,

                Щоб діти не кахикали, були здоровими.

3 учень: Міцнішали та дужчали, щоб набиратись сили,

                І щоб були тямущими, дванадцяти носили.

4 учень: З ранку і до вечора робити нам нема чого. Не треба гаять час!

               Стільки невідомого, цікавого і доброго чекає всюди нас!

5 учень: Будем на канікулах всім допомагати.

                Не дамо молодших старшим ображати.

6 учень: А щоб веселіше всім відпочивати,

               Пісню на прощання треба заспівати.

 

 (звучить пісня першокласників «Мама двері відчиня»)

 

Ніндзя:  Знаєте, хто я такий? А з якого мультика? Чим я прославився? Зачекайте, я ледь не спізнився! Бачу, свято закінчується, а про головне забули! Так гарно виступали! А Подаруночки? Ось, дорогі первачки, вам від мене ласощі! Хай ваше шкільне життя буде таким солодким, як ті цукерки! Гарних вам канікул!

                                      (роздає дарунки)

 

Вчитель:  Дорогі малята, ваші мами й тата, найдорожчі бабусі й дідусі!Щиро вас вітаю з першим шкільним святом. Завжди так збирайтесь у сімейнім колі і у свята й будні в нашій рідній школі. Зростайте, малята, хай міцніють крила від землі черпайте і здоров»я й вили, хай вас стріне щастя за шкільним порогом в добру путь, маленькі, успіхів вам, з Богом!

 

                           Любі діти!

Стежина від рідного порога веде вас до школи. Ви  пішли у перший клас, де чекають на вас і перша вчителька, і нові друзі, і цікаві книжки.

 Ростіть здорові, розумні, чесні, працьовиті на радість і втіху батька, на славу рідній школі, Україні.

Успіхів вам! З Богом!

             Живіть за заповідями першокласника:

  • Не забирай чужого, але й не все своє віддавай..
  • Попросили—дай, намагаються відняти—спробуй захищатися.
  • Не бийся без поважної на те причини..
  • Не ображайся даремно.
  • Сам ні до кого не чіпляйся.
  • Кличуть гратися—йди, не кличуть—попросись сам, це—несоромно.
  • Не нашіптуй за спиною у товаришів.
  • Частіше кажи: нумо дружити, нумо гратися, ходімо додому разом.
  • Іди до школи, і нехай вона буде тобі в радість.

 

                              Ваша вчителька Лідія Юліанівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

К

Л

А

С

З

Г

У

Р

Т

У

Є

Н

А

С

 

 

1

 

doc
Додано
22 квітня 2018
Переглядів
937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку