Ранкова зустріч
Тема: Все починається з добра
Мета: формування в учнів уміння висловлювати моральні судження, відрізняти добре від поганого, виховувати високі моральні якості, формувати найвищі людські цінності: ввічливість, милосердя, людську гідність, чуйність, любові і поваги до ближнього; виховувати почуття людської гідності, бажання вдосконалюватися; розвивати творчу уяву, мислення, пізнавальний інтерес.
Ранкова зустріч
Тема: Все починається з добра
Мета: формування в учнів уміння висловлювати моральні судження, відрізняти добре від поганого, виховувати високі моральні якості, формувати найвищі людські цінності: ввічливість, милосердя, людську гідність, чуйність, любові і поваги до ближнього; виховувати почуття людської гідності, бажання вдосконалюватися; розвивати творчу уяву, мислення, пізнавальний інтерес.
Хід заняття
І. Вітання
Усі діти разом з вчителем розміщуються колом (на килимку, на пуфиках або на зручних стільцях).
Мета: сприяти підвищенню впевненості в собі.
Хід вітання:
Діти передають м'яч по колу і говорять один одному компліменти - приємні, ласкаві слова, які хотілося б сказати цій людині.
Після цієї гри діти встають по колу і починається друга частина гри під назвоню : «Приємне побажання»
Мета: розвивати прагнення до дружелюбності по відношенню до інших.
Хід вітання:
Діти стають по колу і по черзі бажають один одному що-небудь добре, приємне (важливо, щоб дитина дивилася в очі тому, кому говорить побажання) .
ІІ. Обмін інформацією
Мій настрій
Мета: учити дітей визначати свій настрій за допомогою «Квітки настрою»; виховувати бажання завжди мати гарний настрій. Матеріали: «Квітка настрою».
Хід гри
ІІІ. Групове заняття
Гра «Зроби добру справу»
Мета: навчити дітей отримувати задоволення від виконання добрих справ, формувати найвищі людські цінності: ввічливість, милосердя, людську гідність, чуйність, любові і поваги до ближнього
У середині кола у кошику або на яскравій хустині лежать рідні предмети (Квітка, телефон, листівка, книга, лійка, корм для тварин, насіння, ганчірочка для пилу, фартух для чергування, щітка одежна, стакан, яблуко).
Під стільцем або за спиною кожної дитини лежить «чарівний листочок»
По черзі кожні дитина виходить у центр кола, бере вподобаний предмет і розповідає, яке добре діло він зробив би.
- А що вам підказує звернути увагу і зробити добру справу? (Серце підказує).
Означає, що у вас добре серце.
-А ви помітили, що у нас в класі з'явився ангел. Ангел добрих справ. Він побачив, яке добре у вас серце, скільки добрих справ ви можете зробити. І всім, хто відгукнувся на добру справу, ангел дарує сердечко. А ось погляньте,він подарував нам дерево добрих справ,яке розкинуло свої чарівні листочки.(Чути голос «Я дерево добрих справ» )
Я пропоную кожному взяти один листочок і назвати вашу добру справу,яку ви будете виконувати. Повісьте цей листочок на дерево.
ІV. Щоденні новини
Кожна дитина обирає собі кольоровий листок, на кому малюнком, числом, схемою або будь-яким іншим графічним символом зображена частина плану на сьогодні. Вчитель зачитую по одному реченню із складеного їм плану роботи на сьогодні,і запитує в кого є малюнок, який влучніше всього
відповідає даному реченню чи висловлюванню. Після цього цей малюнок переміщується на дошку. Потім мі всі разом повторюємо наш план на сьогодні.