Виховний захід " 8 березня"

Про матеріал
Виховний захід "8 березня" - це святкова подія, яка присвячена Міжнародному жіночому дню. Це чудова нагода вшанувати жінок, виразити їм вдячність та шанування, підкреслити їхню важливу роль у суспільстві, родині та особистому житті. Організація такого заходу може включати різноманітні елементи, спрямовані на підтримку та відзначення жінок. Ось можливий опис матеріалу. Можна проводити для учнів 5-8 класів.
Перегляд файлу

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід на тему:

«Міжнародний жіночий день»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід на тему 8 Березня

Мета: Виявити вміння дітей в оформленні святкової класної кімнати, вчити працювати колективно; ознайомити з історією виникнення свята;

розвивати в дітей почуття любові до матерів, сестер, взагалі жінок як берегинь роду, інтерес до знань;

виховати у дітей почуття поваги та взаєморозуміння до друзів, сприяти формуванню між учнями дружніх стосунків та почуття взаємодопомоги.

Форма проведення: класна година

Місце проведення: 5-8  кл.

Тривалість:  40-45 хв

Обладнання: газети, кульки, нитка, картки із запитаннями, ноутбук,   яблука, роздруківки

План

I    Вступна частина

II   Привітання

III  Конкурсна програма

IV  Заключна частина

 

I    Вступна частина.

Лагідні промені сонця. Несмілий передзвін краплинок іструмочків. Перші квіти. Разом з цими характерними ознаками весни приходить до нас і перше весняне свято – Міжнародний жіночий день. Це один із самих світлих, всенародних свят, зігріте любов’ю і вдячністю до жінки-матері, трудівниці. В житті нашої планети є події і дати, які відзначає все прогресивне людство. Серед них – Міжнароднийж іночий день 8 Березня. Це радісне, весняне свято бажаним гостем входить в кожний дім.

День жінки. В цей день ми вітаємо своїх мам, бабусь, сестер. У мільйонів жінок крім їхньої професії є ще один обов’язок – бути матір’ю, бути добрим сонечком сім’ї, нести світло і тепло дітям, стати їм найближчим другом і порадником.

А як же виникло це чудове свято – 8 Березня? Сталося це 8 березня 1908 року. Саме в цей день робітниці підприємств Нью-Йорка, доведені до відчаю, вийшли на демонстрацію. Вони не могли більше трудитися на нью-йоркських підприємствах: стояти біля верстатів по 12-14 годин на добу й одержувати за це мізерну заробітну плату – і вирішили не йти з вулиці доти, поки хазяї заводів і фабрик не виконають їхніх вимог.

Та особливого звучання набуло питання про рівноправність жінок з чоловіками у 1910 році на Міжнародній конференції жінок-соціалісток, що проходила в датському місті Копенгагені. На цю конференцію з’їхалось сто жінок із 16 країн. На конференції булла присутня також і видатна діячка міжнародного робітничого руху Клара Цеткін. Вона запропонувала відзначати щорічно Міжнародний жіночий день. А в пам’ять першого організованого виступу жінок в Нью-Йорку  проводити його 8 березня.

II   Привітання.

І ось сьогодні, в цей предсвятковий день ми зібрались тут, щоб привітати наших дівчаток із святом 8 Березня. Я надаю слово нашим чемним, доброзичливим, привітним, єдиним і неповторним хлопчикам.
Учень 1 Нашим дамам в день весняний
Шле привіт сама весна
Дзвін струмків і спів птахів
Вам усім дає вона.
Учень 2 Ми щиро вітаємо нашу вчительку
Із світлим і радісним сонячним днем
Бажаємо щастя, тепла і радості
Сьогодні, завтра, на кожен день.
Учень 3 Хай у ваші дороги
Не увійдуть тривоги
І не буде горя на вашім путі,
Хай любов і щастя,
Радість і повага,
Йтимуть разом із Вами поруч у житті.

Учень 4 І вас, наші гарні дівчатка,
Вітаємо з святом ось цим
Хай мрії ваші крилаті
Здійсняться з приходом весни.
Учень 5 Хай буде щасливою та дорога,
Якою в життя вас веде.
Щоб материнська любов та ласка
Берегла від нещастя щодень.
Учень 6 Щоб ви щасливими росли
У цьому бурхливому світі.
І щоб ранкові краплини роси
Вам дарували квіти.
Учень 7 Бажаємо вам всього хорошого,
Що тільки є у цьому житті,
І щоб на небесах Мати Божа
Охороняла вас від всього злого у житті.

III  Конкурсна програма.
А зараз ми з вами трішки розважимося і проведемо ряд конкурсів.

Конкурс 1 „Танець на газеті”
Для участі у конкурсі потрібно 4 пари, які під ритмічну музику танцюють на розкладеній газеті. Через деякий час газету потрібно скласти. Переможцями виходить та пара, яка зможе танцювати на найменшому клаптику газети, не торкаючись землі (дівчину можна взяти на руки).

Конкурс 2 „Збережи свою кульку”
Для двох учасників гри до лівої ноги прив’язують надувну кульку. Кожен із гравців повинен роздушити правою ногою кульку суперника і при цьому намагатися зберегти свою.

Конкурс 3 „Відгадай однокласника”
Для участі у конкурсі потрібно 3 дівчини. По черзі кожній із них зав’язують очі. Перед учасницею із классу сідають 4 хлопці і вона повина на дотик руками до голови відгадати однокласника. Хто з учасниць відгадає більше, той переможець.
Конкурс 4 „Комплімент”
Для участі у конкурсі запрошується 4 пари. За певний проміжок часу потрібно сказати найбільшу кількість компліментів, не зупиняючись і не повторюючись.
Для наступного конкурсу нам потрібно 4 дівчинки.
А зараз ми проведемо для дівчаток програму „Слабка ланка” і виявимо, хто ж сама „сильна ланка”. І проведе її наш ведучий –  (ім’я).
-----: -Гра складаєтьсяіз 4 турів. В кожному із них вибуває один гравець  – “слабка ланка”.
I тур. У першому турі кожному учаснику задається по два питання.
Питання.
1. Які продукти необхідні для приготування салату „олів’є”.
(картопля, морква, цибуля, яйце, ковбаса, майонез, зелений горошок, сіль, перець)
2. Яке море найтепліше на нашій планеті? (Червоне море)
3. Як називається вулиця та номер будинку нашої школи?
4. Яка ягода найкрупніша? (кавун)
5. Як називають маму чоловіка? (свекруха)
6. Як називають дівчину в ЗАГСІ? (наречена)
7. Знак зодіаку вересня? (діва)

II тур.Всім ігракам задається по 4 питання.

Питання
1. Хто співав пісню до кінофільму „Титанік”? (Селін Діон)
2. Скільки областей в Україні?
3. Як звали головного героя з фільму „Один в дома”? (Кевин)
4. Імператриця, яка купалась в молоці? (Клеопатра)
5. Як називається дерев’яна палиця з кулею угорі, яка може бути оздоблена коштовним металом та камінням, ознака влади? (булава)
6. Чи правда, що щури допомагають один одному нести яйце, якщо воно велике для одного щура? (так)
7. Чи правда, що полюючи на тюленів, полярні ведмеді прикривають лапою чорний кінчик свого носа? (ні)
8. Крокодили покривають свої яйця намулом:
-щоб сховати їх;
- щоб зігріти їх;
- щоб вони не розбились.
9. Яка тварина ніколи не спить? (дельфін)
10. В кімнаті 4 кутки. В кожному кутку сидить по коту. А перед кожним котом ще по 3 кота. Скількикотів у кімнаті? (4)

 

III тур. Хто відповість на більшу кількість запитань, той сама „сильна ланка”.
1. У яких тварин зуби знаходяться у шлунку? (у птахів)
2. Скільки очей у бджоли? (5, два великих і три малих)
3. В горбі верблюда зберігаються запаси:
- води;
- жиру;
- пального.
4. Річка Ніл протікає через
- Екватор;
- Єгипет;
- Англію.
5. Як називається пасмо волосся на голові у козака? (оселедець)
6. Це правда, що на зиму пінгвіни відлітають на північ? (ні)
7. Який вид тварин не дає покоління? (мул – гібрид коня і віслюка)
8. Ріг потрібний носорогу для того, щоб:
-зариватися в землю;
- чесати собі спину;
- нападати на ворогів.

 

Конкурс 5  „З’їж яблуко”
На лінійку прив’язують на нитці 2 яблука за корінці. Потрібно з’їсти яблука двом учасникам не торкаючись їх руками. Своє яблуко потрібно з’їсти чим швидше і сміятись заборонено.

 

IV  Заключна частина.
Ось і закінчилася наша святкова година, присвячена чудовому весняному дню – 8 Березня – дню жінки, матері. Я сподіваюсь, що на цьому виховному заході ви добре відпочили і розважились, що він вам сподобався і підніс вам  святковий настрій. Дякую всім вам за увагу!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                            Список літератури

  1. Позакласна робота (5-9 класи). – 2001.– №7(115).
  2. Година спілкування / Упоряд. М. О. Володарська. - Х.: Вид-во «Ранок», 2010. - 176с.
  3. https://vseosvita.ua/library/

 

docx
Додано
30 березня
Переглядів
31
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку