Виховний захід "Казка в гості завітала"

Про матеріал

Виховний захід для 3 класу групи продовженого дня.

Тема: «Казка в гості завітала»

Мета: ознайомити учнів з казками народів світу; розвивати логічне мислення, уважність, уяву, спостережливість; формувати навички свідомого вибору книг для читання; виховувати прагнення до добра і справедливості.

Обладнання: кольорові олівці, фломастери.

Перегляд файлу

Тема: «Казка в гості завітала»

Мета: збагатити знання учнів про казки народів світу; розвивати логічне мислення, уважність, уяву, спостережливість; виховувати прагнення до добра і справедливості.

Обладнання:  кольорові олівці, фломастери.

 

І. Організаційна частина.

Ми зустрілись з вами, діти,

В казку двері відчинити,

Чарівну країну казку.

В ній ти знайдеш мами ласку,

Нових друзів, чари сну,

Вічну радість і весну.

ІІ. Повідомлення теми та мети заняття.

Отже, сьогодні ми з вами помандруємо казковими стежинами, відкриємо двері у чарівну неповторну країну, де добро бореться зі злом, де живуть жахливі чаклуни і прекрасні красуні, де завжди є місце для здійснення найзаповітніших мрій.

Учень «Ця надзвичайна історія трапилась у Казковому королівстві. У тридев’ятому  царстві,  за  високими  горами, за  глибокими  морями є країна, якої немає на жодній мапі світу. 
       Одного  разу  до  мене  у  кімнату  з  казкової  країни  залетів  прекрасний метелик   і  розповів  дивовижну  історію.  Діти,  ви  хочете  дізнатись,  що  ж трапилось у Казковому королівстві? Тоді слухайте».

      Вовк: «Червона шапко, куди йдеш? 
                     І що ти в кошику несеш?»
       Ч.ш:  «Іду я в гості до бабусі, 
                   А звуть її усі Маруся, 
                   Несу я їй пиріг із маком, 
                   Варенички із сирним смаком. А ти?» 
       Вовк: «А я щавель у лісі збираю, 
                    Тебе давно я виглядаю, 
                    Зелений борщ скоро зварю, 
                   Як хочеш і тебе я пригощу.» 
       Ч.ш: «Ой, хитрий Вовче, ти б мовчав 
                    І говорив би те, що знав. 
                   Невже не знаю, що вовки 
                   Борщ не їдять. Тож не бреши!» 
       Вовк: «Гаразд,  дивись, куди прийшли? 
                    І повно чомусь дітей навкруги?» 
       Ч.ш:. «Та ми у школу завітали. 
                    Цікаві загадки приготували: 
__ Скільки у кози було козенят ? 
__ Що посадив дід, а вона виросла велика? 
__ Як звати дівчинку, яка виросла з квітки? 
__ Що спекла бабуся, а він втік від неї? 
__ Що загубив дід у лісі? 
__ Як звали поросят, які перемогли вовка?»
       Ч.ш. та Вовк: «Молодці, до зустрічі на сторінках казки!» 

 

Сторінка перша. З якої казки ці рядки?

Діти, казка живе тільки там, де в неї вірять, де її знають і пам’ятають?

  •                   А чи любите ви читати казки? Відповіді учнів.
  •                   Які казки є вашими улюбленими? Відповіді учнів.
  •                   Як вперше ви познайомились з ними ? Прочитали самі чи почули від мами, бабусі? Відповіді учнів.

А щоб перевірити як близько ви знайомі з казкою, пропоную перегорнути першу сторінку нашої казкової мандрівки і виконати завдання «З якої казки ці рядки?». Тож, зосередьтесь і слухайте уважно.

1.«Полечу –  я до цих чудових птахів! Вони певно вб’ють мене за те, що я, такий потворний, зважився до них наблизитися! Але краще загинути від них, аніж терпіти кпини та знущання качок і курей, витримувати зимову холоднечу та голод!» – подумало каченя.» (“Гидке каченя”)

2.«- Бабусю, бабусю, а чому у тебе такі великі вуха?

– А це, щоб тебе краще чути!

– Бабусю, бабусю, а чому у тебе такі великі очі?

– А це, щоб тебе краще бачити!

– Бабусю, бабусю, а чому у тебе такі великі зуби?

– А це, щоб тебе швидше з’їсти?»  (“Червона шапочка”)

3.«Покликала бабця онучку:

онучка за бабцю,

бабця за дідуся,

дідусь за ріпку –

тягнуть – потягнуть, витягти не можуть! (“Ріпка”)

4.«-Жахливо! – вигукнула принцеса. – Я всю ніч не могла заснути. Хтозна, що в мене там було в ліжку! Я лежала на чомусь твердому, й тепер  у мене все тіло в синцях! Це просто жах!

Так усі зрозуміли, що перед ними – справжня принцеса.» (“Принцеса на горошині”)

 

Перегляд відео «Загадки про улюблені казки»

 

Сторінка друга. “Казкова пошта”

Дорогі діти ! А що це за листи у мене на столі? Звідки вони взялися? На жодному з них немає зворотної адреси. Давайте дізнаємося від кого вони. (Вчитель читає листи, діти відгадують  від кого вони.)

Лист 1      

В ліс по стежці я ходила,

Сірого вовка зустріла.

До бабусі завітала

І її я не впізнала.

Очі, зуби – все страшне!

Чи впізнали ви мене? (Червона шапочка)

Лист 2

Друзі мої – П’єро й Артемон.

Добрими бути – для нас це закон.

Навіть страшний Карабас Барабас

Зрадити дружбі не змусить всіх нас. (Буратіно)

 Лист 3

Моя казка всім відома,

 У семи живу я гномів.

Стан тонкий, тендітна ніжка.

Хто я, друзі? … (Білосніжка)

 

Сторінка третя. “Казковий колаж”

Ось ми і листи розібрали. А чи знаєте ви, що у кожної казки є своя історія створення і чарівник –  письменник , який її створив. Частина казок – народні, але інша частина – це творіння неповторних талановитих майстрів – казкарів різних часів, з різних країн.

Справжні казкові герої звісно не можуть жити у звичайних сучасних будинках. А чи не хочете ви спробувати себе в ролі казкових архітекторів?Намалюйте казкові будиночки  і нехай вони будуть чудернацькі й незвичні, але ж проявіть свою фантазію. Коли закінчите, спробуйте придумати, який казковий персонаж зможе жити у вашому будиночку і намалюйте поряд з ним його мешканця. (Діти малюють будинки,  портрети казкових героїв, розповідають, що вони намалювали.)

 

ІІІ. Підсумок заняття.

Закінчилася   наша   пригода  у   Казковому  королівстві.   Ми дякуємо  героям, які  завітали до нас. Дякуємо  всім  діткам, які впорались  із завданням.  Дуже  приємно,  що  ви  знаєте  казки  і  я  впевнена, що надалі ви будете гарними читачами.» 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лист 1      

В ліс по стежці я ходила,

Сірого вовка зустріла.

До бабусі завітала

І її я не впізнала.

Очі, зуби – все страшне!

Чи впізнали ви мене? (Червона шапочка)

 

 

Лист 2

Друзі мої – П’єро й Артемон.

Добрими бути – для нас це закон.

Навіть страшний Карабас Барабас

Зрадити дружбі не змусить всіх нас. (Буратіно)

 

 

 

 Лист 3

Моя казка всім відома,

 У семи живу я гномів.

Стан тонкий, тендітна ніжка.

Хто я, друзі? … (Білосніжка)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
16 березня 2018
Переглядів
1257
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку