Дана презентація дає змогу зрозуміти наступне:
маркетингове середовище - це сукупність активних суб'єктів і сил, які призводять до зміни потреб і впливають на можливості фірми їх задовольнити. Маркетингова середу класифікують за наступними критеріями (рис. 2.3):
1. За ступенем впливу на фірму: фактори, які здійснюють безпосередній вплив на фірму, - мікросередовище; фактори, що діють на фірму опосередковано, - макросередовище.
2. За можливістю впливу фірми: окремі фактори, контрольовані з боку фірми; частково контрольовані з боку фірми, не контрольовані фірмою.
3. За місцем дії чинників щодо фірми: внутрішня середа -структура самої фірми; зовнішня середа - фактори, що знаходяться поза нею.
Мікросередовище маркетингу - це сукупність активних суб'єктів і сил, що діють на фірму і впливають на можливості успішно співпрацювати з клієнтами.