Мікросередовище маркетингу

Про матеріал

Дана презентація дає змогу зрозуміти наступне:

маркетингове середовище - це сукупність активних суб'єктів і сил, які призводять до зміни потреб і впливають на можливості фірми їх задовольнити. Маркетингова середу класифікують за наступними критеріями (рис. 2.3):

1. За ступенем впливу на фірму: фактори, які здійснюють безпосередній вплив на фірму, - мікросередовище; фактори, що діють на фірму опосередковано, - макросередовище.

2. За можливістю впливу фірми: окремі фактори, контрольовані з боку фірми; частково контрольовані з боку фірми, не контрольовані фірмою.

3. За місцем дії чинників щодо фірми: внутрішня середа -структура самої фірми; зовнішня середа - фактори, що знаходяться поза нею.

Мікросередовище маркетингу - це сукупність активних суб'єктів і сил, що діють на фірму і впливають на можливості успішно співпрацювати з клієнтами.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мікросередовище ТМ «Молокія»

Номер слайду 2

. Ринкові частки найбільших виробників промислової молочної продукції України

Номер слайду 3

Споживання молока та молочних виробів

Номер слайду 4

Аналіз споживачів говорить про те, що споживання продукції від ТМ «Молокія» присутнє по всій території України, проте компанія більше робить акцент на Західні регіони, оскільки продукція виробляється у м. Тернопіль і транспортне сполучення дозволяє вести торгові відносини з Західними регіонами більш ефективно. Говороячи про портрет споживача можна стверджувати що немає конкретного споживача, адже продукцію споживають як люди похилого віку так і діти.

Номер слайду 5

Основна частина постачальника сировини Пр. АТ "Тернопільський молокозавод" – це  ТОВ "Бучачагрохлібпром"

Номер слайду 6

Конкуренти ТМ «Молокія»

Номер слайду 7

Посередники-дистрибютори ТМ «Молокія»

Номер слайду 8

Контактні аудиторії

pptx
Додано
17 березня 2018
Переглядів
1533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку