Гра « Математичне кафе» для учнів 5 класів.
Підготувала вчитель математики, інформатики Голодник А.С.
Мета гри:
Обладнання: плакати, таблиця.
Для гри необхідно 3 команди по 5 учнів.
Хід виховної години
Тим, хто любить математику,
Тим, хто ще не знає, що може любити математику,
Година математики присвячується!
Ми раді вітати всіх присутніх. Вітаємо всіх, хто любить математику, хто вчить математику, хто займається і захоплюється математикою. Ми обіцяємо приємне проведення часу. Ви будете в захваті від наших ексклюзивних страв. ПРИЄМНОГО ВСІМ АПЕТИТУ! (Офіціанти ставлять на столики команд таблички з написом " смачного!").
У нашому раціоні ви зможете знайти низькокалорійні страви, гарячі і холодні закуски, незабутні і розслаблюючі напої та десерти. Дозвольте, милі відвідувачі, дізнатися, що ви за гості, як зветеся, якою мовою спілкуєтеся і взагалі, як платити збираєтеся?! У нашому кафе Ви можете не турбуватися про оплату. У кафе так само є своя валюта-бар-фішки, тобто бали. Чим правильніше ви будете відповідати, тим більше заробите бар-фішок і відповідно подорожче пообідаєте. Для того щоб вас не обрахували, за всіма вашими замовленнями стежать «бухгалтерська КОНТОРА». (Представлення журі.) Сьогодні в меню нашого кафе наступні страви.
МЕНЮ
Салати
Перша страва
Друга страва
Солодка страва
І почнемо ми нашу зустріч з розминки, яка дасть змогу нам визначити, хто буде продовжувати наше змагання у командах (За кожну правильну відповідь – ви отримуєте бар-фішки.
5 клас
Ітак, приступимо до святкового обіду. Як завжди, спочатку салати.
1.Вінегрет із анограми - завдання 1:
Розв’яжіть анаграму. Переставте букви так, щоб вийшов математичний термін.
ІВЯНРЯНН, КОЧТА, ВАРТАДК ( рівняння, точка, квадрат)
2.Салат із загадок с числівником – завдання 2:
Відгадайте по три загадки с числівником.
А доки не остигнув борщ, займемося математичними обгонялками - завдання 3 .
( бал отримує та команда, яка першою відповість на питання)
1.Назвіть автора вашого підручника із математики.
2.Що важче 1 кг вати або 1 кг заліза?
3.Шість штук картоплин звариться за 30 хвилин, за скільки хвилин звариться одна картоплина?
4.Півень, стоячи на одній нозі важить 5 кг, скільки він важитиме, якщо встане на обидві ноги?
5.У одній сім'ї у кожного з трьох братів є сестра. Скільки дітей в сім'ї?
6.Що більше добуток усіх чисел або їх сума?
7.Двоє грали в шахи 4 години, скільки годин грав кожен шахіст? (4 ч)
8.Бігла трійка коней. Кожен кінь пробіг 5 км. Скільки кілометрів проїхав
ямщик? (5 км)
9. Йшла стара в Москву. Назустріч їй 3 старика. Скільки чоловік йшло в Москву? (одна стара)
Ітак, прийдемо до другого блюда.
Плов із математичних кмітливостей– завдання 4.
Кожній команді даються однакові завдання на 3 хвилини.
Супутники, що мають одну орбіту, роблять оборот навколо Землі один за 1 ч 40 мін, а інший за 100 хвилин. Як це пояснити?
Переходимо до солодких блюд і напоїв:
Компот з кросворду - 5 завдання
Морозиво з ребусами - 6 завдання
Відпочинок вір про математику.
Вірш «Треба вчити математику»
Г. Охоцької
Якщо хочеш досягнути
У житті своїх вершин,
Математику збагнути
Мусиш тонко до глибин
Калькулятор і комп’ютер –
Хто сьогодні їх не знає.
Та за пояс їх запхнути
Може світла голова
Якщо хочеш бізнесменом
Після школи, друже, стать,
Аксіоми й теореми
Мусиш добре пам’ятать
Якщо лікарем ти станеш,
То колего, тут затям,
Коли десь помилишся –
Хтось поплатиться життям.
Не скажу про космонавтів,
Вчителів і моряків …
То, коли чогось не знав ти
Час це вивчити настав.
Не махай на все рукою,
Не лінуйся, а учись
Бо чого навчишся в школі,
Знадобиться ще колись.
Музичні номери приготовані самими учнями.
Підведення підсумків гри.
Викторина з глядачами:
Пісня (на мотив «Чого вчать в школі»)
Цифри різні й знаки
На уроках математики
Вчать у школі, вчать у школі,
вчать у школі
І не плутати ніколи
В математиці фігури
Вчать у школі, вчать у школі,
вчать у школі
Дроби множити й ділити
Формули виводити
Вчать у школі, вчать у школі,
вчать у школі
Міцно, міцно всім дружити,
Дружбу учням всім цінити
Вчать у школі, вчать у школі,
вчать у школі