29 травня о 18:00Вебінар: Фізика для сучасного школяра: традиції, інновації, STEM

Математична вікторина «Своя гра»

Про матеріал
У вікторині беруть участь три учні з 7 класу. Їм пропонується дати відповідь на 10 запитань, які поділені на такі категорії: 1. Математики 2. Весела математика 3. Усний рахунок 4. Відкриття 5. Логіка Кожна категорія поділена на 5 питань різної складності. За кожне питання нараховується певна кількість балів. Чим більше балів, тим важче питання. Учні самі обирають категорію і питання. Коли оголошено питання, учні, які знають відповідь, натискають на дзвоник (піднімають руку). Хто перший зреагував, той і відповідає на питання. Якщо відповідь правильна, то цей учень обирає наступну категорію і питання. Цьому учню нараховується та кількість балів, скільки коштувало це питання. Якщо відповідь не правильна, то право відповіді переходить до наступного гравця, а кількість балів від цього учня віднімається. Якщо жоден учень не дав правильної відповіді на питання, то категорію і питання обирає сам ведучий. Після того, як було задано 10 питань, підводяться підсумки першого туру. Два учні, які набрали найбільшу кількість балів, грають у супер-гру. Вони повинні дати відповідь тільки на одне питання. Умови супер-гри Учні роблять ставки на певну кількість балів, які вони готові втратити в разі програшу. Потім, коли оголошено завдання супер-гри, їм на роздуми дається одна хвилина. Після цього вони відповідають на питання. (Відповіді учні записують на аркушах). Якщо відповідь правильна, то бали, на які було зроблено ставку, додаються до загальної кількості балів учня. Якщо відповідь не правильна, то бали-ставки віднімаються. Супер-гру виграє той учень, хто після закінчення гри залишиться з найбільшою кількістю балів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Своя гра

Номер слайду 2

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Категорія. Математики5075100125150 Весела математика5075100125150 Усний рахунок5075100125150 Відкриття5075100125150 Логіка5075100125150

Номер слайду 3

Математики 50 Закрити Давньогрецький математик і механік. Жив у Сіракузах. Першим обрахував відношення довжини кола і його радіуса

Номер слайду 4

Математики 75 Закрити На його книжці базується вся сучасна геометрія, алгебра, теорія чисел і багато інших дисциплін

Номер слайду 5

Математики 100 Закрити Французький філософ і математик. Ввів метод координат при розв‘язуванні рівнянь

Номер слайду 6

Математики 125 Закрити Давньогрецький математик. Теорема, яку він довів є основною теоремою в геометрії

Номер слайду 7

Математики 150 Закрити Радянський математик, академік АН УССР. Видав багато підручників, одним з яких протягом довгого часу користувались учні в школі

Номер слайду 8

Весела математика 50 закрити Чи був у минулому столітті такий рік, що коли його записати цифрами, а папірець повернути верхнім краєм вниз, то число, яке утворилося, на повернутим папірці, буде виражати той же рік

Номер слайду 9

Весела математика 75 Закрити Опівдні із Москви у Тулу виходить автобус із пасажирами. Годиною пізніше із Тули в Москву виїжджає велосипедист і їде по тому ж шосе, але, звичайно, значно повільніше, ніж автобус. Коли пасажири автобуса і велосипедист зустрінуться, то хто з них буде далі від Москви?

Номер слайду 10

Весела математика 100 Закрити Якийсь чоловік повинен був перевезти в човні через річку вовка, козу і капусту. В човні міг розміститися лише один чоловік, а з ним чи вовк, чи коза, чи капуста. Але якщо залишити вовка з козою без чоловіка, то вовк з’їсть козу. Якщо залишити козу з капустою, то коза з’їсть капусту, а в присутності людини “ніхто нікого не їв”. Чоловік все-таки перевіз свій вантаж через річку. Як він це зробив?

Номер слайду 11

Весела математика 125 Закрити У хлопчика стільки ж сестер, скільки і братів, а у його сестри вдвічі менше сестер, ніж братів. Скільки в цій сім’ї братів і скільки сестер?

Номер слайду 12

Весела математика 150 Закрити Перекладіть одного сірника так, щоб вийшла правильна рівність

Номер слайду 13

Усний рахунок 50 Закрити Книжка коштує 1грн. І ще пів книжки. Скільки коштує книжка?

Номер слайду 14

Усний рахунок 75 Закрити Написати підряд цифри 1 2 3 4 5. Не змінюючи порядку цифр, вставити між ними знаки дій так, щоб одержати число 100.

Номер слайду 15

Усний рахунок 100 Закрити Яке число треба вставити в порожній сектор? 3 33 5 17 9

Номер слайду 16

Усний рахунок 125 Закрити Поїзд довжиною 1км їде зі швидкістю 60км/год. Скільки йому треба часу, щоб пройти тунель довжиною 1км?

Номер слайду 17

Усний рахунок 150 Закрити В запису 88888888 поставити між деякими числами знак “+” так, щоб одержати вираз, значення якого дорівнює 1000.

Номер слайду 18

Відкриття 50 Закрити В кінці ХV століття французький математик Франсуа Вієт ввів їх для позначення невідомих і довільних чисел

Номер слайду 19

Відкриття 75 Закрити У 1631 року було введено знак одної з арифметичних дій як допоміжний для розв’язку деяких вправ. В сучасній математиці цей знак дещо видозмінено на крапку

Номер слайду 20

Відкриття 100 Закрити Ці твердження були введені давньогрецькими вченими, що означали “Твердження, які гідні поваги”

Номер слайду 21

Відкриття 125 Закрити Які міри використовували в Давній русі?

Номер слайду 22

Відкриття 150 Закрити Їх довгий час називали словами, які означали “борг”, “недостача”

Номер слайду 23

Логіка 50 Закрити Продовж рядок 1,1,2,3,5,8,13,21,34,55,89….

Номер слайду 24

Логіка 75 Закрити Капітан Флінт вирішив зберігати порох у залізній бочці, для цього він виготовив бочку з прямокутного листа заліза розмірами 1,5мх6,28м. Висота отриманої бочки 1,5м. Знайти її об‘єм.

Номер слайду 25

Логіка 100 Закрити Зведи дроби до спільного знаменника і

Номер слайду 26

Логіка 125 Закрити Продовж рядок -3,-1,-2.0,0,2,4,6,12,14,28…..

Номер слайду 27

Логіка 150 Закрити Три хлопчика – Петрик, Ясик та Дмитрик – зібралися покататися на роликах, скейті та велосипеді. - Дивись, у тебе спустило колесо, - повернувшись, крикнув Ясик другу і трохи не зіткнувся з хлопчиком на скейті. - Можу допомогти налагодити колесо на твоєму велосипеді, - сказав товаришу Дмитрик. Хто з них на чому катався?

Номер слайду 28

Супер-гра

Номер слайду 29

Перекресліть всі точки чотирма прямими лініями, не відриваючи олівця від паперу.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}

pptx
Додав(-ла)
Андреева Елена
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Додано
21 травня
Переглядів
29
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку