Виховний захід "Математичні перерви"

Про матеріал
Цей виховний захід проводиться в рамках року математики для формування інтересу до математики, розвитку і вдосконалення математичних навичок.
Перегляд файлу

"Математичні перерви"

Сценарій позакласного заходу у 4 класі.

Вчитель:Плахотна Світлана Володимирівна

          Ця гра проводиться в рамках року математики для формування  інтересу  до математики, розвитку і вдосконалення  математичних  навичок.

Завдання:  Виявлення математичних здібностей учнів, виховання позитивного ставлення до математики.
Мета : Підвищувати інтерес до математики; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, удосконалювати обчислювальні  навички; привчати дітей працювати  спільно, прислухатися  до думки товаришів;
підвищувати інтелектуальний рівень учнів.
Хід:

Відгадайте загадку:

Ця наука вчить цифри писати,

Додавати, множити і віднімати. (Математика)

Пісня «МАТЕМАТИКА»

Маршрутний лист

1.     Відеопрезентація «Що таке математика?»

 

                             1 перерва: Станція «Кмітливих».

 

  1. 12 фактів про математику та цікаві наукові знахідки.

                            2 перерва: Станція «Хто швидше»

3.     Цікаві  факти  математики.

 

                        3 перерва: Станція  «Геометрична»

 

  1. Чому потрібно вивчати математику.

 

                           4 перерва: Станція «Математичні хвилинки»

 

  1. Нагородження переможців.

     Пояснення правил гри, видача маршрутних листів.
Учні розподіляються на 2 команди, обираються капітани команд. Капітан на кожній перерві отримує  завдання, яке виконує разом з командою. В кінці кожного етапу капітани приносять виконані завдання вчителю.
На маршрутному листі написано, на яких станціях побувають команди. Сюди заносяться бали за кожне виконане завдання.
 

  1. Відеопрезентація «Що таке математика?»

 

https://youtu.be/c_iUQWeDbmU

 

“Математику вже для того вчити треба,

що вона розум в порядок приводить”. 

                                       М. В. Ломоносов

 

  1.    1 перерва: Станція «Кмітливих».

 

Команди виготовляють емблему- презентацію своєї команди

 

Завдання

 

  1.     Двоє хлопців грали в теніс 1 годину.

        Скільки часу грав кожний?

  1. год
  1. Півень, стоячи на одній нозі, важить 5 кг.

       Скільки він буде важити, якщо стане на дві ноги?  

                                                                                   5 кг

  1. Про яке число йдеться “ні риба, ні м’ясо” ?                                                         
  1. або 1
  1. Кришка столу має 4 кути. Один з них відпиляли.

Скільки кутів стало?                              

                                                                                     5

     5.    В однійсім'їтроєбратів, у кожного з них

        є сестра. Скількидітей в сім'ї?  

                                                                                    4

     6.    Яку геометричнуфігурувивчає покарана

         дитина?                                                      

                                                                                     Кут

  1.  Коваль підкував трійку коней. Скільки підков

        йому припало зробити?                                                         

                                                                                      12

  1. Які геометричні фігури дружать з  сонцем?

                                                                            Промені

 

 

2. 12 фактів про математику та цікаві наукові знахідки.

https://www.youtube.com/watch?v=6sQ9taGKU0o

                               2 перерва:  Станція «Хто швидше»

Завдання для капітанів: хто швидше дістане з повітряної кульки завдання і виконає його.

Завдання для команди:

                                                         І

  1. Якщо цю цифру перевернути догори ногами, то вона зменшиться на 3. Що це за цифра? (9)
  2. Яка математична фігура не має жодного кута, початку і кінця? (Коло)
  3. Назвіть 5 днів підряд, не називаючи ні числа, ні днів тижня. (Позавчора, вчора, сьогодні, завтра, післязавтра).
  4. У мами 7 синів. У кожного з них є 1 сестра. Скільки всього дітей  у сім’ї? (8)
  5. Що важче: 1 кг заліза чи 1 кг вати?
  6. Скільки горошин ввійде в стакан? (Жодної, вони ніг не мають)
  7. Скільки в Полтаві поворотів? ( Два — лівий і правий )
  8. Скільки горобець зробить кроків за 7 років? (Жодного, він стрибає)
  9. Горіло 7 свічок,  вітром 3 свічки задуло. Скільки свічок залишилося? (3 свічки, 4 — згоріли)
  10. Який рік триває тільки один день? (Новий рік )

                                                   ІІ

Розгадування ребусів ( Додаток 1)

3.     Цікаві факти математики.

 

https://youtu.be/QYgH1lRkY1E

 

 

3 перерва:    Станція  «Геометрична»

 

 

  1. В даному трикутнику провести два відрізка так, щоб

 

 

а)трикутник ділився на три трикутника;

б)трикутник ділився на два трикутника і один чотирикутник;

в)трикутник ділився на три трикутника і один чотирикутник.

Відповідь:

 

  1. Оживити геометричну фігуру

 

Намалювати предмет на основі поданої фігури

З поданих геометричних фігур скласти жителя міста Геометричних  Фігур

 

  1. Чому потрібно вивчати математику.

 

https://youtu.be/RYyjPJ-k-jA

 

                                4 перерва: Станція «Математичні хвилинки»

 

 Задачі – жарти.

а) Рибалка за 2 хвилини впіймав 4 рибини. За скільки хвилин він впіймає 8 таких самих рибок?

  Відповідь: відповісти не можна.

б) Одне яйце звариться за 4 хвилини. Скільки часу потрібно, щоб зварити три таких яйця ?

Відповідь: 4 хвилини, якщо варити разом.

 

в) На складі було 5 цистерн з паливом, по 6 тон в кожній. Із двох цистерн паливо видали фермерам. Скільки цистерн залишилось?

  Відповідь: 5 цистерн.

6. Загадки

а) У кого п’ятачок є, а на нього нічого не купиш?

  Відповідь: у поросяти.

б) Ні хвоста, ні голови, а чотири ноги. Що це?

  Відповідь: стіл.

7. Давайте пограємо.

а) Гра

Учасники стають в коло. Називаютьряд чисел…На кожне число, що ділиться на 3 – називають своє ім’я ( хто зіб’ється – виходить з гри)

 

Станція «Казкова»

На цій станції діти вирішують завдання казкового характеру, які мають логічне рішення.
Завдання:
1. Кай збирав різні крижинки. Якщо з числа 29 317 викреслити одну цифру, щоб вийшло найбільше з можливих чисел, то отримаєте число крижинок в колекції  Кая. А якщо викреслити одну цифру так, що отримати найменше з можливих чотиризначних чисел, то отримаєте крижинки, що станули при появі Герди. Скільки крижинок з колекції  Кая виявилися стійкими до тепла?
Відповідь: 7000
2. У Емелі два відра місткістю по 10 л кожний. Але в одне відро зачерпнулось 7 літрів, а в друге - 8 літрів. Як йому з відер вилити рівно 5 літрів?
Відповідь: Треба з одного відра в інше перелити води  до верху, тоді в меншому відрізали шиться 5 літрів.
3. Здогадайтеся, яка зашифрована фраза, обчисливши значення прикладів і підставивши замість цифр букви.

71, 84, 94, 81, 71, 84, 94, 58, 6, 84 - 3, 84, 21, 58, 3, 84 86, 84, 87, 6.
27 х 3 = Е

          100 - 42 = И

          29 +65 = Т

          90 - 6 = А

          96 : 16 = К   

          84 : 4 = Р

        37 + 49 = Н

        72 : 24 = Ц

        29 х 3 = У

          90 - 19 = М

Відповідь: Математика - цариця наук.

.Математичні хвилинки

  • 1. Скільки нулів у кінці добутку чисел від 1 до 10?
  • 2. Як називають знаки для написання чисел?
  • 3. Скільки буде десятків, якщо два десятки помножити на два десятки?
  • 4. Двоє грали в шахи 2 години. Скільки часу грав кожний?
  • 5. Трійка коней пробігла 30 км. Яку відстань пробіг кожний кінь?
  • 6. Назвіть найбільше двозначне  число.
  1. Нагородження переможців.
  2. Підсумок.

     

 

     

 

       

      

docx
Додано
8 лютого 2021
Переглядів
889
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку