Виховний захід "Математичними вікторина"

Про матеріал

Назва: Математична вікторина

Тип заняття: конкурс

Мета: поглибити знання з математики;

розвивати логічне мислення, винахідливість, інтерес до математики;

виховувати дружелюбність, старанність.

Обладнання: план-конспект заняття, презентація.

Література: інтернет ресурси, журнал Розкажіть онуку

Перегляд файлу

Назва: Математична вікторина

Тип заняття: конкурс

Мета: поглибити знання з математики;

            розвивати логічне мислення, винахідливість, інтерес до        математики;

            виховувати дружелюбність, старанність. 

Обладнання: план-конспект заняття, презентація.

Література: інтернет ресурси, журнал Розкажіть онуку

                                    Хід заняття:

І. Організаційна частина.

Вступна бесіда:

- Сьогодні ми з вами проведемо вікторину. А чи знаєте ви, що означає це слово? Слово Вікторина означає перемога. Отже вікторина – це змагання між командами. Візьмемо участь у вікторині.

- Зараз розподілимось на дві команди. Кожна команда обирає капітана та назву команди.

ІІ. Основна частина.

Завдання 1.

  1. Як називається число, яке отримуємо в результаті ділення (частка)
  2. Як знайти невідоме зменшуване ( до різниці додати від’ємник)
  3. Двоє хлопчиків грали у шахи дві години. Скільки часу грав кожен шахматист (2 години)
  1. Як називаються числа при множенні (перший множник, другий множник, добуток)
  2. Дівчинка задумала число. Якщо його зменшити у 6 разів отримаємо 8. Яке число задумала дівчинка?
  3. Скільки ніжок у чотирьох кішок?

Завдання 2.

Хто перший доведе Білосніжку до її замку та команда і переможе (завдання на презентації)

Завдання 3.

Яка команда перша розмістить бджілок по будиночках та й переможе в цьому завданні (завдання на презентації).

Завдання 4.

  1. Під яким деревом сидить заєць під час дощу? (під мокрим)
  2. Півень, який стоїть на одній нозі важить 2 кг. Скільки важить півень, який стоїть на двох ногах (2 кг).
  3. Що важче 1 кг вати чи 1 кг заліза? (одинаково)
  4. З якого посуду не можна нічого поїсти? ( з порожнього)
  5. Летіло 7 качок, 3 застрелили. Скільки залишилося? (3, а решта полетіли).

Завдання 5.

Допоможіть рибці дійти до русалоньки ( завдання на презентації).

Хто закінчить це завдання першим та команда і переможе.

Завдання 6.

Роставте числа так, щоб сума цифр в кожному рядку та стовпчику дорівнювала 10. ( завдання на презентації)

Завдання 7.

Розгадування ребусів

Пі2л – підвал

Ві3ла – вітрила

Р1а – родина

Бу1ок – будинок

Ті100 – тісто

40а – сорока

7я – сімя

Підсумки

  • А зараз давайте підрахуємо бали кожної команди і дізнаємося, яка ж команда перемогла.

Переможці отримують винагородження. Даю об’єктивну оцінку учнів, схвалюю активних.

 

 

doc
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку