Назва: Математична вікторина
Тип заняття: конкурс
Мета: поглибити знання з математики;
розвивати логічне мислення, винахідливість, інтерес до математики;
виховувати дружелюбність, старанність.
Обладнання: план-конспект заняття, презентація.
Література: інтернет ресурси, журнал “Розкажіть онуку”
Назва: Математична вікторина
Тип заняття: конкурс
Мета: поглибити знання з математики;
розвивати логічне мислення, винахідливість, інтерес до математики;
виховувати дружелюбність, старанність.
Обладнання: план-конспект заняття, презентація.
Література: інтернет ресурси, журнал “Розкажіть онуку”
Хід заняття:
І. Організаційна частина.
Вступна бесіда:
- Сьогодні ми з вами проведемо вікторину. А чи знаєте ви, що означає це слово? Слово “Вікторина” означає “перемога”. Отже вікторина – це змагання між командами. Візьмемо участь у вікторині.
- Зараз розподілимось на дві команди. Кожна команда обирає капітана та назву команди.
ІІ. Основна частина.
Завдання 1.
Завдання 2.
Хто перший доведе Білосніжку до її замку та команда і переможе (завдання на презентації)
Завдання 3.
Яка команда перша розмістить бджілок по будиночках та й переможе в цьому завданні (завдання на презентації).
Завдання 4.
Завдання 5.
Допоможіть рибці дійти до русалоньки ( завдання на презентації).
Хто закінчить це завдання першим та команда і переможе.
Завдання 6.
Роставте числа так, щоб сума цифр в кожному рядку та стовпчику дорівнювала 10. ( завдання на презентації)
Завдання 7.
Розгадування ребусів
Пі2л – підвал
Ві3ла – вітрила
Р1а – родина
Бу’1ок – будинок
Ті100 – тісто
40а – сорока
7я – сім’я
Підсумки
Переможці отримують винагородження. Даю об’єктивну оцінку учнів, схвалюю активних.