Виховний захід "Математика - цариця наук"

Про матеріал

ТЕМА: Математика – цариця всіх наук

МЕТА:

  • навчити грамотно висловлювати свої думки, відстоювати свою точку зору;
  • розвивати логічне мислення, кмітливість винахідливість у нестандартних ситуаціях з ігровими моментами, з елементами змагання; цікавість до математики
  • Виховувати цілеспрямованість і впевненість у собі.
    Обладнання: тема на дошку,жетони,призи,ребуси,карта, лист від професора, казковий герой,конверти з висловами. Форма проведення: заочна подорож
Перегляд файлу

ТЕМА: Математика – цариця всіх наук

МЕТА:

  • навчити грамотно висловлювати свої думки, відстоювати свою точку зору; 
  • розвивати логічне мислення, кмітливість винахідливість у нестандартних ситуаціях з ігровими моментами, з елементами змагання; цікавість до математики
  •  Виховувати цілеспрямованість і впевненість у собі. 
     

Обладнання: тема на дошку,жетони,призи,ребуси,карта, лист від професора, казковий герой,конверти з висловами.

Форма проведення: заочна подорож


ХІД РОБОТИ
І. Вступна частина
1. Привітання.

Доброго ранку, милі діти.

Як без діла нам сидіти?

Будемо добре працювати,

Нові знання здобувати
 

2. Перевірка готовності до уроку

Пролунав уже дзвінок

Починається урок.

Сіли тихо всі за парти

Починаємо працювати.


3 .Повідомлення теми і мети.

Тема нашого заняття «Математика – цариця всіх наук»

4. Введення казкового героя

-  Сьогодні нам буде допомагати Професор з математики. Він надіслав нам листа.

- Давайте, поглянемо про що в ньому йдеться:

 Лист:

Доброго дня,любі діти я пропоную вам подорож у країну Знань, де вас чекають скарби. Для того щоб туди дістатися потрібно пройти весь шлях математичних завдань.

Тож, щасливої дороги та успіхів!

ІІ. Основна частина

1.Цікавинки математики

Першою нашою зупинкою будуть «Цікавинки математики»

Хтось вважає математику нудною, хтось — нецікавою, але  захоплюючих фактів та дивовижних відкриттів у математиці — усіх не злічити!

Про деякі з них я вам сьогодні розповім.

Неймовірно, але якщо помножити Твій вік на 7, а потім — на 1443, то результат Тебе неодмінно здивує — Ти отримаєш свій вік, написаний три рази підряд. 

Цікаво, що у будь-якій групі з 23-х і більше людей більш за все знайдуться двоє, які відзначають свій День народження в один і той же день. Вірогідність такого збігу перевищує 50%.

Древні римляни, безперечно, були дуже розумним, математично освіченим народом, та все ж  про дещо вони забули. А саме про «нуль». Нуль — це єдине число, яке не можна написати римськими цифрами.

Першою жінкою-математиком в історії вважають гречанку Гіпатію, яка жила в єгипетській Александрії в IV-V ст. нашої ери.

- Прямуймо на наступну  зупинку!

2. Логічні задачі

А тепер давайте вирішимо цікаві задачки:

В якій клітці не тримають ні птахів, ні звірів?( в грудній клітці)

Що це — десять пальців, а нігтів нема?( рукавиці)

На що схожа половина яблука?(на другу половину)

З якого горщика не можна вилити воду?(з порожнього)

Сорок п’ят і сорок п’ят — скільки разом?(80)

П’ять картоплин у каструлі зварилися за 20 хвилин. За скільки зварилася одна картоплина?( за 20 хв)

3. Гра «Зайвий предмет»

Ось ми й потрапили на наступну зупину!

Зараз ми пограємо у гру «Вилучи зайве». Ми називаємо вам предмети,а ви називаєте зайвий, той який не підходить за властивостями до загальної групи.

1)Грам, кілограм, тонна, центнер, літр. (Літр зайве)

2)Метр, сантиметр, грам, дициметр.(грам зайве)

3)Квадрат, трикутник, ромб, прямокутник, коло. (зайве коло)

Молодці, ви впоралися і з цим завданням і тепер можемо прямувати далі!

4. Вислови про математику

На кожній парті знаходяться конверти з прислів'ями. Складіть вислів і поясніть, як ви його розумієте!

« Люди, що засвоїли великі принципи математики, мають на один орган чуття більше.» (Ч.Дарвін)

« Математику ще й тому вивчати слід, що вона розум до ладу доводить.» (М.В.Ломоносов.)

«Математика - цариця наук, а арифметика – цариця математики.» (К.Гаус.)

« Політ – це математика.» (В.П.Чкалов.)

« Природа формує свої закони мовою математики.» (Г.Галілей.)

Прямуймо далі!

5. Фізхвилинка

- А зараз давайте відпочинемо! Встаньте всі із-за парт! Починаймо нашу фізкультхвилинку!
В: - Раз! Два! Пострибали!
Три! Чотири! Назад стали.
Лапки вліво, лапки вправо,
Лапки вгору підняли.
Всі тихесенько присіли.
Потім знову підвелись.
Усміхнулись 
Й за науку знов взялись!

 

6. Ребуси

- На цій зупинці потрібно розгадати ребуси!

C:\Users\Юля\Desktop\q2 (1).gif 

 

 

 

                                                (число)

C:\Users\Юля\Desktop\zadacha.jpg 

 

 

 

 

                                                                 (задача)

C:\Users\Юля\Desktop\vershina.jpg 

 

 

 

                                                        (вершина)

(куб)

(нуль)

(одиниця)

- Прямуймо на наступну зупинку!

 

 

 

7.Загадки

А тепер пропоную відгадки загадки:
1. Щоб записувати числа
Чітко правильно і стисло,
Щоб ці числа прочитати,
Точно все підрахувати,
Розгадати шифри,
Нам потрібні …
(цифри)

2. Чисел натуральних в світі є багато,
З них число найбільше не можна назвати
Найменше ж знати всім годиться,
І це звичайно …
(одиниця)

3. На число це, знайте діти,
Заборонено ділити.
Проте множити – чудово,
Зразу відповідь готова.
Нероби собі проблем,
Обережно будь з … 
(нулем)
4. Їх в підручнику багато,
Кожну треба розв’язати.
І не будьте ви ледачі
Та розв’язуйте …
(задачі)

5. Щоб довжини виміряти,
Інструмент цей треба мати.
Як будуємо пряму – 
Цей же прилад я візьму.
Вийде не пряма, а змійка,
Як загубиться …
(лінійка)

8. «Подумай»

Ось ми й прибули до останньої зупинки!

Я буду зачитувати питання,а ви подумайте і відповідайте.

Що більше : 2 дм чи 23 см? ( 23 см )

Число на яке неможна ділити ( 0 )

Скільки сторін у трикутника?

Скільки хвилин у годині?

Скільки існує цифр? ( 10 )

ІІІ. Заключна частина.
1. Підведення підсумків

Нарешті ми дістались країни Знань.

2. Нагородження

А ось і наші скарби(призи), які приготував для вас професор за те що ви старанно та активно працювали все заняття!

3. Прощання

- Наше заняття добігло кінця! До побачення!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. швигл лариса
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
18 березня 2018
Переглядів
2640
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку