Метою розробки являється: як за допомогою практичних дій допомогти учням закріпити і систематизувати знання з теми; відпрацювати вміння записувати результати вимірювання; розвивати абстрактне мислення, уяву, вчити доводити свої думки, виховувати доброзичливість, терпимість, уміння вислухати товариша.
Урок з математики (розвивальне навчання) в 2 класі
Тема. Запис результату вимірювання.
Мета: за допомогою практичних дій допомогти учням закріпити і систематизувати знання з теми; відпрацювати вміння записувати результати вимірювання; розвивати абстрактне мислення, уяву, вчити доводити свої думки, виховувати доброзичливість, терпимість, уміння вислухати товариша.
Обладнання: набір мірок,сигнальні картки, предметні малюнки, фото казкових героїв.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Постановка завдань уроку
ІІІ. Систематизація знань
Завдання 1
Записати числовим виразом кількість цукерок у коробці.
Записати кількість цукерок за допомогою розрядної таблиці.
Перевірити свої записи із записами казкових героїв.
Завдання 2 (робота з підручником)
а) Показати за допомогою набору мірок кількість парт у класі.
б) Записати результати вимірювання числовим виразом та за допомогою розрядної таблиці.
в) Ознайомлення з «новим способом» запису розв’язання.
г) Робота над правилом.
д) Читання двоцифрових чисел
Фізкультхвилинка
Завдання 3
1) Робота над задачею.
2) Створення проблемної ситуації.
– Чому Буратіно залишився незадоволеним?
(Міркування учнів: «скатерть-самобранка зіпсувалася», «скатерть-самобранка не знає математики»)
– Порівняйте записи Мальвіни, П’єро і Буратіно.
– Як ви гадаєте , яка помилка може бути в записі Буратіно?
– Як можна виправити його запис?
(Міркування учнів: «неправильний запис П’єро»).
Підсумкова рефлексія
– Чи досягли ми цілей, поставлених на початку уроку?
– Чи маєте бажання ще так попрацювати?
«зелений» – знаю.
«жовтий» – знаю, але сумніваюсь.
«червоний» – не знаю.
– Яке завдання ви ставите перед собою на наступний урок?
– Над чим хотіли б попрацювати?