Запис результату вимірювання. (Розвивальне навчання 2 клас)

Про матеріал

Метою розробки являється: як за допомогою практичних дій допомогти учням закріпити і систематизувати знання з теми; відпрацювати вміння записувати результати вимірювання; розвивати абстрактне мислення, уяву, вчити доводити свої думки, виховувати доброзичливість, терпимість, уміння вислухати товариша.

Перегляд файлу

 

Урок з математики (розвивальне навчання) в 2 класі

 

Чайка Олена Олександрівна

Учитель початкових класів

 

Тема. Запис результату вимірювання.

Мета: за допомогою практичних дій допомогти учням закріпити і систематизувати знання з теми; відпрацювати вміння записувати результати вимірювання; розвивати абстрактне мислення, уяву, вчити доводити свої думки, виховувати доброзичливість, терпимість, уміння вислухати товариша.

Обладнання: набір мірок,сигнальні картки, предметні малюнки, фото казкових героїв.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

 

ІІ. Постановка завдань уроку

  • Над чим ми працювали на минулому уроці? (відповіді дітей: «за допомогою мірок вимірювали величини», «результат вимірювання записували формулами, числовим виразом»).
  • Яке завдання ставите перед собою на сьогоднішній урок? (відповіді дітей: «дізнатися щось нове», «попрацювати з числовою прямою», «вимірювати величини різними способами»).

ІІІ. Систематизація знань

Завдання 1

Записати числовим виразом кількість цукерок у коробці.

Записати кількість цукерок за допомогою розрядної таблиці.

Перевірити свої записи із записами казкових героїв.

 

                     

 

Завдання 2 (робота з підручником)

 

 

а) Показати за допомогою набору мірок кількість парт у класі.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\SAM_0827.JPG

б) Записати результати вимірювання числовим виразом та за допомогою розрядної таблиці.

в) Ознайомлення з «новим способом» запису розв’язання.

C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\SAM_0831.JPG

г) Робота над правилом.

 

д) Читання двоцифрових чисел

Фізкультхвилинка

Завдання 3

1) Робота над задачею.

 

2) Створення проблемної ситуації.

– Чому Буратіно залишився незадоволеним?

(Міркування учнів: «скатерть-самобранка зіпсувалася», «скатерть-самобранка не знає математики»)

– Порівняйте записи Мальвіни, П’єро і Буратіно.

– Як ви гадаєте , яка помилка може бути в записі Буратіно?

– Як можна виправити його запис?

(Міркування учнів: «неправильний запис П’єро»).

 

Підсумкова рефлексія

– Чи досягли ми цілей, поставлених на початку уроку?

– Чи маєте бажання ще так попрацювати?

  •  Як ви засвоїли даний матеріал підніміть картки відповідного кольору:

«зелений» – знаю.

«жовтий» – знаю, але сумніваюсь.

«червоний» – не знаю.

– Яке завдання ви ставите перед собою на наступний урок?

– Над чим хотіли б попрацювати?

 

 

doc
Додано
20 березня 2018
Переглядів
851
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку