Виховний захід "Мої улюблені казки"

Про матеріал
Тема :Мої улюблені казки. Мета:пригадати казки, розвивати мовлення, мислення, вміння висловлювати власні думки чітко та конкретно, виховувати у дітей моральні якості на прикладі казок, дисциплінованість, почуття колективу. Обладнання:ілюстрації, кошик, зірочки, грамоти, анаграми, скринька, будиночок, ТЗН. Форма роботи:Вікторина.
Перегляд файлу

Тема :Мої улюблені казки.

Мета:пригадати казки, розвивати мовлення, мислення, вміння висловлювати власні думки чітко та конкретно, виховувати у дітей моральні якості на прикладі казок, дисциплінованість, почуття колективу.

Обладнання:ілюстрації, кошик, зірочки, грамоти, анаграми, скринька, будиночок, ТЗН.

Форма роботи:Вікторина.

Хід роботи

 І.Вступна частина
1.Привітання                                                                                                                     

Захід наш цікавим буде!

Казку люблять усі люди!

І дорослі, і малі,

Тобто, й наші школярі.

Будемо ми працювати,

Й руку вправно піднімати.

2.Перевірка готовності до роботи

Діти, перевірте, щоб вам нічого не заважало. Сядьте рівненько, покладіть перед собою руки. І не викрикуйте.

3.Повідомлення теми і мети
- Я вас вітаю на вікторині « Мої улюблені казки». У вікторині братимуть участь три команди. Оберіть собі капітанів. За кожну правильну відповідь команда отримає зірочку. Буде також враховуватись і швидкість відповідей. Перша команда матиме назву «Розумнички», друга- «Кмітливці», третя – «Знавці».

4.Правила роботи в команді

-Давайте прочитаємо правила роботи в команді 
• Прислухаємось до думки сусіда. 
• Допомагаємо один одному. 
• Не викрикуємо.

ІІ.Основна частина 

1.Відгадування загадок
- А зараз давайте  відгадаємо загадки, щоб трошки настроїтись на роботу. Кожній команді, я по-черзі буду загадувати загадку, команда суперників не підказує. Якщо команда не може відповісти, питання переходить до іншої команди.


1. Всі взимку їх одягаєм – від морозу руки ховаєм. (рукавиці). 
2. Сірий, зубастий, по полю блукає, ягнят шукає. (вовк). 
3. В темнім лісі проживає, 
Довгий хвіст пухнастий має. 
Їй на місці не сидиться 
А зовуть її … (лисиця). 
4. Хоч у нього шуба є, 
Та як холод настає, 
Він не їсть тоді, не п’є, 
І не ходить, не гуляє, 
А у лігво спать лягає. (ведмідь).

5. Котиться клубочок, 

 Зовсім без ниточок. 

 Замість ниточок — 

 Триста голочок.(їжак)

6. Маленький зріст,
Довгий хвіст,
Сіра шубка,
Гострі зубки (миша)

-А зараз бонусна загадка на швидкість, яка команда перша підніме руку:
В морі плаваю на дні, 
Там спокійніше мені, 
Як желе мої боки: 
І прозорі, і м’які. 
Якщо зловиш мене ти –
Можу руку обпекти! 
(Медуза) 


- Ми вже маємо перші результати. Давайте порахуємо скільки зірочок у кожної команди. 

2.Гра «Уважний»

-Переходимо до наступного конкурсу, але щоб дізнатися його умови, нам треба відчинити двері чарівного будиночку, для цього розгадайте анаграму:

12  1  3  2   8   6  4   10  9   5   7  11

Т    К  З  А   Й  В  К   В   С   О   И  І

Дайте відповідді на питання, перше питання, команді, у якої менше зірочок.
Хто перший знайшов рукавичку? (мишка) 
Скільки козенят було у кози?(7)
Хто посадив ріпку? (дід) 
Хто з’їв Колобка? (Лисичка)
Хто останнім потрапив до рукавички? (ведмідь)
Як звали мишенят з казки «Колосок»? (Круть і Верть)
Хто утік від баби з дідом, -
не міг всидіть на вікні, 
зустрів у лісі різних звірів 
і кожному співав пісні? (Колобок) 
Кого зробив дід із соломи? (Бичка)

-Давайте підведемо підсумки цього конкурсу.
3. «Відгадування казки за уривком» 
- А ще до нас завітала білочка. Вона принесла вам  кошик з завданнями.Це уривки казок, які записані на картках. Ваше завдання – відгадати з якої казки цей уривок. Але ніхто не викрикує.
-Давайте підіб`ємо підсумки конкурсу і дізнаємось, яка команда попереду.
4.Фізкультхвилинка

 5. «Впізнай з якої казки?» 

-Подивіться, хто ця дівчинка? (Маша)

-Вона побачила, що до нас йшла білочка і також вирішила придумати нам завдання.
Зараз, я буду показувати вам  малюнки, на яких зображені предмети з казок, а ви повинні відгадати з якої казки. 
- Черевичок.(«Попелюшка») 
- Глечик з вузькою шийкою.(«Лисичка і журавель»). 
- Чоботи. («Кіт у чоботях»). 
- Капелюх блакитного кольору.(«Пригоди Незнайка»). 

-Золоте яєчко («Курочка Ряба») 
- Борошно («Колобок»)
- Колосок («Колосок») 
-Солома («Солом’яний бичок»)
- Рукавичка («Рукавичка»)
-Давайте порахуємо скільки зірочок ви заробили. І побачимо чи змінились лідери.
6. «Знавці казок» 

-Йшовши, Маша зустріла гнома, який передав чарівну скриньку, в ній наше наступне завдання. Зараз ми його дізнаємось.
-Я буду читати вам слова, вам потрібно здогадатися, про яку казку йде мова. 
- Троянди, санки, сніг, олень, Герда, Кай. («Снігова королева»). 
- Город, баба, ріпка, собачка, мишка.(«Ріпка»). 
- Квітка, дюйм, жаба, жук, ластівка. («Дюймовочка»), 
- Вовк, мисливець, бабуся, червона шапочка, дівчинка. («Червона шапочка»). 

-Дивимося всі на дошку, у кого ж більше зірочок .

7.Гра «Читання речень, записаних безвідривно».

-А останнє завдання нам передав Незнайко, він так і не навчився правильно писати і всі слова збилися до купи.Хто першим правильно прочитає речення, без запинок, той отримає зірочку. 
-І так, хто може прочитати перше речення?
Булисобілисичкатажуравель. 
-Хто, з наступної команди, прочитає нам наступне речення?
Япокоробуметений… 
-Тепер читаємо наступне речення:
Бувсобічоловітажінка.

-І останнє:

Маливоницапайбарана. 
ІІІ.Заключна частина 

1.Підсумкова бесіда
- Молодці, команди дуже гарно працювали.   

-Давайте підіб`ємо підсумки.

-Отже, найбільшу кількість зірочок отримала команда….

(Команди отримують грамоти за 1 і 2 місце) 
- Я сподіваюся на те, що ви запам’ятаєте казки про які ви сьогодні чули чи читали раніше і візьмете з них щось корисне для себе. 
2.Прощання

-Ось і підходить до кінця наш виховний захід. Велике спасибі за співпрацю.

 


 

docx
Додано
20 червня 2022
Переглядів
549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку