виховний захід музичний квк

Про матеріал
Виховний захід для учнів 7 класу, виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смаки
Перегляд файлу

Вчитель музики

Китнюх Марина Вікторівна

 

Музичний КВК в 7 класі

 

Мета: Узагальнити знання учнів, розвивати музичну пам'ять і кмітливість, інтелектуальну гнучкість. Виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смаки.

Обладнання: роздаткові картки командам з прислівями про музику, магнітофон.

 

 

Вчитель: Добрий день, шановні гості та учні! Сьогодні вас усіх зібрала в цей зал ЇЇ величність Музика! Музика, яка наповнює наші серця щоденно!

Вчитель: Музика не відразу стала такою, якою ми чуємо її зараз. Багато тисяч років пройшло, перш ніж з'явились ораторії та симфонії, кантати та сонати, сучасні пісні та рок-музика. Ви знаєте чимало музичних творів, пісень, композиторів. Тому ми сьогодні і зібрались щоб провести  захоплюючу та веселу гру. А присвячується ця гра музиці. Сьогодні буде звучати різна музика: весела і серйозна, класична і сучасна...

Отже, зустрічайте команди!

(під музику на сцену виходять 2 команди)

Привітання команд

Привіт, я Потап,

А це моя банда,

Зараз ми крута команда!

Всіх переможемо,

Вам не допоможемо.

Круто гратимем і виграватимем!

Настя: Привіт, а я – Настя!

Всім вам - наше здрасті!

Ми покажемо вам клас

І ви кайфуватимете від нас.

Потап:в гостях у нас зірок багато:

Всіх не перерахувати.

Настя: журі, вчителі, та гості усі,

Милості просим до нас у таксі!

Разом:  ми дві команди прикольні,

Ви будете нами довольні.

Общая песня.

Вас сегодня будем удивлять,

Наши песни все еще не спеты.

Все мы вместе больше, чем друзья,

Общею любовью мы согреты.

Пр: Надежда – сейчас победить,

А удача – наград за смелость,

А дружбу давайте крепить,

Чтоб песня счастливее пелась!

 

Вчитель: А тепер дозвольте оголосити наше справедливе жюрі.

Вчитель: Отже, для початку визначимо порядок виступу команд. Команди отримують конверти з однаковими прислів'ями про музику. Але прислів'я треба скласти з слів, що знаходяться в конвертах. Яка команда перша впорається з завданням – та перша й почне, а за першість отримує ще 1 бал.

                                  (під музику команди складають прислів'я)

Прислів'я:

1.      Бідний пісні співає, а багатий тільки слухає.

2.      Весело співається – весело й прядеться.

3.      Бесіда дорогу скорочує, а пісня  - роботу.

4.      Співай пісню той, у кого голос гарний.

 Конкурс: Привітання.

Кожна команда оголошує свою назву, девіз та емблему. (Музична павутина, Квартет+)

Команди отримують оцінки жюрі: максимум – 5 балів.

Приветствие жюри№1

Состязание здесь начинается,

Мы приветствуем всех вас, друзья!

Наши гости пускай улыбаются,

Но ведь жить без улыбок нельзя.

О, жюри, о жюри ты могучее,

Очи карие, очи жгучие.

Как мы любим вас, как мы ценим вас,

Не покиньте нас всех в трудный час.

 

Приветствие жюри№2

Если б я был жюри, я б судил не так,

Больше нам, меньше им – было бы ништяк)

Неплохо очень в КВН играть,

Гораздо хуже – его проиграть!

Ты жюри, ну жури наших игроков,

А не то призовем всех своих богов!

Неплохо очень в КВН играть,

Гораздо хуже – его проиграть!

  1. Конкурс: Розминка.

Необхідно виділити ноти в словах. Наприклад: дорога, мімоза,…

За кожну правильну відповідь: 1 бал

Парасолька

Міф

Маляр

Посольство

Ремісник

Сіно

Доручення

Клякса

Міліція

Фасоль

Домовий

Факт

Рекорд

Мішень

Валянок

Вареник

Сіль

Арфа

Колядка

  1. Конкурс: Домашнє завдання «Інсценізація української народної пісні»
  2. Конкурс капітанів

Капітани отримують однакові завдання, в яких повинні відгадати музичні слова. Наприклад:

А

Р

Ф

А

Е

Ф

А

М

П

О

Н

А

М

Д

О

Н

Л

Р

П

О

Г

И

А

Р

И

Я

Н

Е

Т

О

О

К

Т

А

В

А

Р

А

Т

Т

П

Е

С

Н

Я

А

С

К

Р

И

П

К

А

Н

М

Е

Л

О

Д

И

Я

Ф

О

К

О

Н

Т

Р

А

Б

А

С

В

А

Л

Ь

С

Н

Р

Е

И

Т

А

К

Т

Р

О

Я

Л

Ь

Скільки вгаданих слів – стільки й балів.

Поки капітани розгадують кросворд, вчитель проводить гру з вболівальниками.

Гра з вболівальниками.

Вчитель говорить перше слово назви групи, а вболівальники продовжують, поки не помиляться

Наприклад:

Вчитель

Отпетые

Руки

Ногу

Руки

Агата

Чай

Дискотека

Чунга

Учні

мошенники

вверх

свело

вверх

Кристи

Вдвоем

Авария

Чанга

Чунга-чанга – не група, а назва пісні, і так далі...

Крокодил Гена

Белоснежка и 7 гномов

Червона рута

     5. Конкурс «Хто швидше»

1. Назвіть пташку, в назві якої є  нота "РЕ”. (Черепаха, орел, гречка)

2. Птах, в назві якого є нота мі. (Фламінго)

3. Растение, в названии которого есть нота "СОЛЬ” и еще одна нота? (Фасоль)

4. Порода домашніх собак, де є нота до. (Бульдог,)

5. Назвіть пташку, в назві якої є  нота "РЕ”.

5. рослина, де є нота до (подорожник)

6. Назвіть плазуна , в назві якого є  нота "РЕ”.

 зернову культуру,

За кожну відповідь – 1 бал

   7.Музична вікторина.

Завдання: командам необхідно назвати назву твору, композитора, додаткове питання.

Для вікторини вибираються твори за програмою, які учні вже прослухали на уроках.

За кожну відповідь – 1 бал

8. Біографічний поєдинок.

Вчитель зачитує біографічні відомості композиторів, не називавши їх прізвищ, командам необхідно визначити, про кого з кмпозиторів йде мова.

1.Видатний німецький композитор. Творчість його пронизана глибоким ідейним змістом, насичена драматизмом. Головна ідея його творчості – незламність людського духу, прагнення іти через боротьбу до перемоги. Написав 32 сонати. Одного разу на концерті він сидів спиною до глядачів, і коли звучали аплодисменти, один із музикантів підійшов до нього і повернув композитора обличчям до публіки, бо він на той час вже був повністю глухим.

(Бетховен)

2.Цей композитор казав: "Нiколи не перестаю вчитись у Моцарта!". Їх часто порівнюють, адже обидва композитори створили музичний свiт мрiй, нiжностi, витонченостi та краси.

Він писав твори різних жанрів – опери, балети, симфонічні та інструментальні твори, фортепіанну музику, пісні. Велике місце серед них займав танець. Композитор звертався до різноманітних танцювальних жанрів: менуету, хабанери, вальсу пізніше – до фокстроту та блюзу 

(Моріс Равель)

3.Він був не тільки композитором, а й піаністом, органістом і письменником (він писав вірші та комедії). З раннього віку чуйно прислухався до звуків природи: дзюрчання струмочка, шелестіння листя, тихого подиху вітру. Усі ці звуки втілилися згодом у його музичних творах.

Батьки хлопчика – паризькі музиканти – приділяли багато уваги музичним заняттям сина, і він робив великі успіхи.

(Каміль Сен-Санс)

4.Цей композитор почав займатися музикою з дев’ятирічного віку, а вже в 14 років поступив до консерваторії на дві спеціальності – піаніста й композитора. Йому довелося багато пережити: смерть дружини, загибель багатьох друзів у 30-40-х роках, несправедливу критику, публічні звинувачення у формалізмі. Він належав до тих людей, які не можуть жити спокійно, поки у світі панують жорстокість, насильство та несправедливість. Доля країни, його власна доля спонукали Шостаковича до створення творів приголомшливої сили.

 (Дмитро Шостакович)

5.Він досягнув чималих успіхів у композиції та грі на улюбленому музичному інструменті, однак постійно прагнув досконалості. Він пішки пройшов 350 кілометрів, щоб повчитися у видатного на той час Дитріха Букстехуде.

Знаменита подорож юнака увійшла в історію його життя як одне зі свідчень великої любові до Музики. Заради цієї любові він у дитинстві, не шкодуючи очей, ночами переписував клавесинові п'єси німецьких майстрів, які не дозволяв йому вивчати суворий брат.

(Бах)

6.Найбільшу популярність здобули ті його ораторії, що втілюють героїчні біблійні сказання. у 12-річному писав церковні кантати й органні п'єси.

Працював скрипалем, потім клавесиністом і композитором Гамбурзької опери, а також писав оперні твори. Удосконалювався в Італії, де виступав як віртуоз-клавесиніст і органіст. Широку популярність йому принесли постановки його опер.

                                                                    (Георг Гендель)

7.Він служив капельмейстером петербурзької Придворної співочої капели. Щоб підібрати голоси для цієї капели, композитор їздив до України. На його думку, „серафимські” (тобто ангельські) голоси можна було знайти саме там. В Україні він познайомився з чудовим співаком Семеном Гулаком-Артемовським, майбутнім українським композитором, автором опери „Запорожець за Дунаєм”. За поемою-казкою Олександра Пушкіна композитор написав одноіменну оперу.

                      (М.Глінка)

8.Завдяки його творчості в кінці ХІХ століття увесь світ дізнався про Норвегію, сувору красу її природи, поезію її мистецтва. Композитор присвятив сонату для фортепіано з оркестром своєму братові Йону – талановитому віолончелістові.

(Едвард Гріг)

9.Уже в 19-тирічному віці цьогокомпозитора обрали депутатом сейму, пізніше він став членом департаменту фінансів, повноважний послом у Голландії, Посланником з особливих місій в Англії, Міністром фінансів Литви, солдатом в епоху Польської революції, представником польських патріотів у Константинополі та Парижі, а також був сенатором. Він  узяв участь у декількох боях, створив марш для свого загону стрільців, написав військові та патріотичні пісні, які розпалювали хоробрість, енергію та ентузіазм.

(Михайло  Клеофас Огінський)

10.В чотири роки вік створив концерт для клавесина.

А вже в 6 років -  дав свій перший концерт.

 А пізніше, він разом із батьком і сестрою виступав із концертами в різних містах Європи.

У 8 років маленький композитор написав свою першу симфонію. А у 14 років став академіком Болонської академії, це при тому, що звання академіка присвоювалось лише  з 26 років.

(Вольфганг Амадей Моцарт)

За кожну відповідь – 2 бали.

9. Конкурс «Музична естафета»

Команди по черзі виконують декілька рядків з пісень, в яких згадується рослина, передаючи естафету один одному словами : «...раз, два, три – заспівайте тепер ви...»

Вчитель: На цьому випробовування для команд завершились. Тепер жюрі підрахує бали й визначить переможця.

Вчитель: Слово надається жюрі.

Підведення підсумків, нагородження учасників.

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 вересня 2019
Переглядів
517
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку