Виховний захід на тему: «Ми за здоровий спосіб життя»

Про матеріал

Даний виховний захід, розроблений для учнів 5-го класу, може бути використаний для пропоганди здорового способу життя серед учнів початкової школи.

Перегляд файлу

Виховний захід, розроблений для учнів 5-го класу

Тема: Ми за здоровий спосіб життя

Мета:

  • пропаганда здорового способу життя;
  • формування в учнів орієнтації на збереження свого здоров’я;
  • сприяння усвідомленню учнями необхідності формування корисних звичок;
  • виховання позитивного ставлення до здорового способу життя  та свідомого ставлення до власних вчинків, свого здоров’я та здоров’я інших людей як найвищої цінності.

 

Хід заходу:

 

(Звучать фанфари, учні виходять на сцену)

  • Увага! Увага! Увага усім:

Дорослим і юним, і зовсім малим!

  • Ми вам сьогодні покажем сюжети

В чому здоров’я і щастя секрети!

  • Школа, навчання, робота, сім’я

Ось перспектива, людино, твоя!

  • Коли молодий, не страшні перешкоди

Ти повний енергії й сил від природи!

  • І хай негатив не приваблює блиском

Повз нього пройди, не скорися під тиском!

  • То ж всім звичкам шкідливим

Ми скажемо (Всі разом) «НІ!»

Нехай згинуть із кулі земної вони.

  • Фізкультура і спорт хай ввійдуть у життя,

І тоді буде світлим у нас майбуття!

(Всі разом) МИ ЗА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ!

 

Ведучий 1.

Здоров'я — це благо, дароване людині Богом. Без нього життя не може бути повноцінним і щасливим. На жаль, досить часто ми бездумно розтринькуємо цей дарунок, забуваючи, що втратити здоров'я легко, а повернути неможливо.

Ведучий 2.

Бог дарує нам здоров'я і його потрібно належним чином підтримувати,  зміцнювати, тренувати. Лікарі стверджують: здоров'я людини на 20% залежить від спадковості, на 10% — від медицини, на 20% - від екології. Решта 50% — у руках самої людини.

Ведучий 1.

Щоб бути успішними у цьому житті, вам не потрібно сліпо вірити компанії , де курять, п’ють  або вживають наркотики, бо вже сьогодні в моді здоровий спосіб життя.

Ведучий 2.

І кожна молода людина має альтернативу у проведенні здорового способу дозвілля.

Сучасність диктує правила життя, але ми самі повинні створювати ці правила.

 

учень №1:

Здоров’я-це ранок

Зі свіжим повітрям.

Це сонце, що гріє

Ласкаво й привітно.

Це хвилі Дніпра,

Що нам сили дають.

Бери це сміливо,

Мій друже і в путь.

 

учень№2:

Здоров’я-це смак,

Свіжих ягід дозрілих,

Це спорт, що дає нам

Наснагу і силу.

Це сон, що на крилах

Нам зорі несуть.

Усе це з собою

Узять не забудь.

 

учень №1:

Та тільки на цьому шляху пам’ятай,

Цурайся цигарки, від чарки тікай.

І знай любий друже,-

У цьому житті

Чи бути здоровим,

Вирішуєш ти!

 

(Виходять учасники, виконують пісню на мелодію пісні «Хорошее настроение» із к/фільма «Карнавальна ніч»)

Ми прийшли сьогодні вас агітувати

За здоров’я, щастя, молодість і рух

Ще з дитинства кожен має пам’ятати,

Що лише в здоровім тілі є здоровий дух.

Приспів:

І усмішка враз засяє на обличчі знов і знов,

Гарний настрій подарує всім нам віра і любов.

 

Про шкідливі звички ви усі забудьте,

День розпочинайте з гімнастичних вправ.

І бадьорим стане ваш ранковий настрій,

І навколо світ приємний і миліший став.

Приспів.

 

Виходить учень - хлопець в укр. костюмі:

 

Як мені все надоїло!

І язик вам не болить.

І кому яке з вас діло

Як мені сьогодні жить?

І кричать на всі заставки:

«Спортом займайтесь, правильно їжте,

І не пийте, й не паліть!» Хм...

Хай біжить куди, хто хоче.

Спортом займається,

Якщо є на те мастак.

А я посплю, поїм,та телевізор подивлюся

Загартовуватись, бігать – ні! (показує пальцем)

Що ж я вам, дурак!

 

ПЕТЯ:

- А ти, Андрій, взагалі, хоч знаєш, що таке режим?

 ВОВА:
- Звичайно! Режим... Режим – це куди хочу, туди й скачу.Ха-га-га-га-га

 ПЕТЯ:
- Неправильно! Режим – це розпорядок дня. Ти виконуєш його?

 ВОВА:
- Навіть перевиконую.

 ПЕТЯ:
- Як це?

 ВОВА:
- За розпорядком мені треба гуляти два рази в день, а я гуляю чотири!

 ПЕТЯ:
- Ні, ти не перевиконуєш його, а порушуєш! Знаєш, яким має бути розпорядок дня?

 ВОВА:
- Знаю! Підйом. Зарядка. Умивання. Прибирання постелі. Сніданок. Школа. Обід. Прогулянка. Приготування уроків. Прогулянка.

 ПЕТЯ:
- Добре.

 ВОВА:
- А можна ще краще.

ПЕТЯ:
- Як же це?

 ВОВА:
- Ось так! Підйом. Сніданок. Прогулянка. Другий сніданок. Прогулянка. Обід. Прогулянка. Чай. Прогулянка. Вечерю. Прогулянка. Сон.

 ПЕТЯ:
- Ну, немає. При такому режимі з тебе вийде ледар і неук.

ВОВА:
- Не вийде.

ПЕТЯ:
- Чому?

ВОВА:
- Тому що з бабусею ми виконуємо весь режим.

 ПЕТЯ:
- Як це з бабусею?

 ВОВА:
- А так. Половину виконую я, а половину - бабуся. А разом виходить весь режим.

ПЕТЯ:
- Не розумію!

 ВОВА:
- Дуже просто. Підйом виконую я. Зарядку виконує бабуся. Умивання - бабуся. Прибирання постелі - бабуся. Сніданок - я. Прогулянка - я. Приготування уроків - ми з бабусею. Прогулянка - я. Обід - я.

 ПЕТЯ:
- І як тобі не соромно?! Тепер я розумію, чому ти такий не дисциплінований.

(Уходять)

Ведучий 1. Так, наш Андрій нічого  не знає про здоровий спосіб життя.

Ведучий 2. А давай перевіримо, наскільки підковані в цьому питанні наші глядачі.

Ведучий 1: Давай. Друзі, зараз ми з вами пограємо в таку гру. Ми будемо читати твердження і якщо ви з ним згодні, то плескаєте в долоні, а якщо ні – мовчите.

  1. Чи згодні ви, що зарядка - це джерело бадьорості і здоров'я?(так)
  2. Чи правда, що жуйка зберігає зуби?(ні)
  3. Чи правда, що кактуси знімають випромінювання від комп'ютера?(ні)
  4. Чи правда, що від куріння гине щорічно більше 10000 чоловік?(так)
  5. Чи правда, що банани та шоколад піднімають настрій?(так)
  6. Чи правда, що морква стримує процес старіння організму?(так)
  7. Чи правда, що є нешкідливі наркотики ?(ні)
  8. Відмовитися від куріння легко?(ні) 
  9. Чи правда, що молоко корисніше від кисло - молочних продуктів?(ні) 
  10. Чи правда, що недостатня кількість сонця викликає депресію?(так)
  11. Чи правда, що влітку можна запастися продуктами на весь рік? (ні)
  12. Чи правда, що кожного дня потрібно випивати два стакани молока для збагачення організму кальцієм?(так)
  13. Чи правда, що дітям до 15 років не можна займатися важкою атлетикою?(так) 
  14. Чи правда, що дітям достатньо спати вночі 8 годин?(ні, 9)
  15. Чи правда, що жіночий організм звикає до алкоголю швидше ніж чоловічий?(так)
  16. Чи правда, що задля здоров'я з-за столу треба вставати з легким відчуттям голоду?(так).

Ведучий 1: Молодці!

 

 

Учень.  Щоб удома і у школі

   Лад був повсякчас,

Треба вміти спланувати

Свій робочий і вільний час.

Бо як вийдуть з біоритму

Функції складні,

Організм не зремонтують

Ніякі майстри.

Учень..  Кожен день по розпорядку

  Маємо робить зарядку.

  Для здоров’я вона плюс,

  Намотай собі на вус!

Учень

Фізкультура, спорт і вправи –

Для хвороб нема підстави.

Глибше дихай! Рівно стій!

Дай усім хворобам бій.

 

Пісня на мотив («Где то на белом свете»)

Вранці прокинься вчасно,

Вікна відчини,

Замість телепрограми

Зарядку розпочни.

В школі і на роботі

Часу ти не марнуй,

Працю і відпочинок

Правильно чергуй.

 

Ведуча №1:

Так, починати день необхідно саме з ранкової зарядки. Вона полегшує перехід від сну до робочого стану, дозволяє «заряджати» організм бадьорістю на цілий день.

 

Ведучий 2.

Ранкова гімнастика – перший і обов’язковий крок на шляху до сили, сміливості та спритності. Збільшується сила м’язів, підвищується працездатність, знижується стомлюваність організму. Запам’ятай найголовніше правило: зарядку потрібно робити постійно й занять не переривати.

(Танок «Ранкова гімнастика»)

 

Ведучий 1

 Не можна зберегти здоров’я, не дотримуючи правил особистої гігієни. Ви скажете, (о це всім відомо і такі настанови цілком набридли. Мити руки перед споживанням їжі? Але про це знає 3-річна дитина, так, знає! І як не дивно, миє, на відміну від 12-літніх, які або махнуть рукою мовляв, чи дуже треба, або просто забудуть. Хоча кожен з них знає про шкідливість мікробів на руках, яйця глистів під нігтями. 

 

Ведучий 2 : Відомо всім, що алкоголь шкідливий для здоров’я. Він негативно впливає на психіку, нервову систему, внутрішні органи. У тих, хто вживає спиртне, у 5 разів частіше буває враження мозку. Для підлітків смертельною дозою може стати 250 г горілки.

 

Ведучий 1. У сучасному світі порушена проблема, як врятувати дітей від наркотиків., вживання яких скорочує життя на 30-40 років. Наркотики руйнують здоров’я та життя людини, товкаючи її у безодню.

Ведуча №2:

СНІД – одна з глобальних проблем, з якою людство зіткнулося у ХХ столітті і ввійшло у ХХІ століття. Стрімко зростає кількість інфікованих, хворих, померлих від СНІДу людей.

Ведучий 1.У тютюновому димі у високій концентрації міститься окис вуглецю або чадний газ. Він впливає на серце прямим чином, зменшуючи кількість кисню в крові. Це означає,що абсолютно всі органи не отримують потрібну кількість кисню для нормального виконання всіх своїх функцій. А нікотин «підливає масла у вогонь» тим, що викликає збільшення частоти скорочень серця і збільшує кров'яний тиск. Все це сприяє надзвичайно швидкому «зносу» серцево-судинної системи. Крім того куріння негативно впливає на легені, центральну-нервову систему, шлунково-кишковий тракт. 

Ведучий 2. Шановні друзі, саме вам вибирати – бути здоровим чи попасти в полон до шкідливих звичок, неправильного харчування та лінощів.

 

(Виходить учень з м’ячем, починає набивати м’яч, підходить до нього Андрій)

  • Ух ти , я теж так хочу навчитись! Та і взагалі, бути таким же енергійним, спортивним!
  • Що ж, все в твоїх руках, почни з відвідувань спортивного залу, тільки, як надумаєш займатись спортом, забувай про лінощі, адже Лінь швидко зведе всі твої старання нанівець, а от силу волі не забудь прихопити з собою!

(Заходить до спортивного залу, слідом за ним заходить Лінь, підходить  до тренера і питає)

 "Добрий день, я хочу у Вас тренуватися. Скажіть, будь ласка, що треба робити, щоб стати струнким, сильним, здоровим?"

- Треба займатися кожен день.

Лінь "Якщо скажуть, що більше п'яти хвилин і більше ніж один раз - це нам не підійде. У нас немає часу".

- І скільки всього за тривалістю?

- По півтори години протягом півроку.

лінь:

- Ну що, зрозумів, дурню? Дуй звідси!

тренер:

- Будь ласка, зробіть 50 присідань, я хочу подивитися початковий рівень Вашої фізичної підготовки.

Починає: ра-а-з ... два-а-а , три-и-и-и…

лінь:

- фу-у-у! Скільки ще залишилося?

Тренер:

- Давай, давай, якщо хочеш бути здоровим ...

Тоді лінь:

- Подивися, як багато людей навколо - на вулиці, в метро. Що вони, всі дурні, чи що? Якби від цього хоч якась була користь, то тут було б повно народу.

Тренер:

- Давай ще, ще ... Треба !!! Згадай про свою мрію!

Тоді вже лінь переходить в атаку по всіх фронтах:

- Ти повний ідіот, раз так себе мучиш! Поглянь! В який час ти живеш ?! Придумав теж, спортзал! Це давно застарілий, та ще й такий болісний спосіб. Подивися телевізор! Зараз тобі і їжа спеціальна в таблетках - харчовими добавками називається, і мазі. Мастиш маззю, натягуєш спеціальні штани, лягаєш спати, а вранці прокидаєшся Принцем.

Тренер -Молодець, ще зовсім трішки залишилось!

А лінь продовжує:

- Адже і ходити нікуди не треба. Ці чарівні штани тобі додому привезуть!

(Виходить спортсмен, починає займатися)

  • Я теж так хочу!"

Лінь: (обіймає, гладить)

"Дивись, він же пришелепкуватий, дурень, недоумкуватий! Куди його несе ?! Здоровим здохне! Випендрюється! Робити йому нічого!

  • Ні, іди геть від мене, не буду більше тебе слухати! (Проганяє), повторює вправи з а учнем.

 

Учень: Хто здоровий, той сміється

Все йому в житті вдається

Він долає всі вершини

Це ж чудово для людини.

 

Учениця : Хто здоровий, той не плаче

Жде його в житті удача

Він уміє працювати

Вчитись і відпочивати.

 

 

Учениця: Він сміливо в світ іде

І за собою всіх веде.

Бо здоров’я – це прекрасно!

Здорово, чудово, ясно!

Ведучий 1.  Живіть щасливо і багато,

 Любов до спорту бережіть.

 Хай  кожен день ваш буде святом,

 Життям упевнено ідіть!

Ведучий 2.  Любов до спорту передайте,

 Своїм нащадкам, й кожен день

 Щораз зі спорту починайте,

 Неначе із дзвінких пісень.

Ведучий 1.   Нехай, мов факел запалає

 Любов до спорту у серцях.

 І хай ніколи не згасає.

 Зігріє вам життєвий шлях.

Ведучий 2.   Дякуємо всім за увагу! До побачення. До нових зустрічей.

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку