Виховний захід: «Нумо, дівчата»

Про матеріал
Сценарій виховного заходу з математики можна використати напередодні 8 Березня
Перегляд файлу

Виховний захід: «Нумо, дівчата»

Ведуча1: Доброго дня шановні вчителі, гості, дорогі наші учні.

Ведуча2: Вітаємо вас усіх на нашому святі математики.

(Звучить пісня про математику)

Ведуча 1: Історія науки знає багато визначних математиків. Це давньогрецькі: Піфагор, Евклід, Архімед і інші, країн Західної Європи: Ньютон, Декарт, Гаусс, Лейбніц, Лагранж, Лаплас, Даламбер і інші.

Ведуча 2: Минуть тисячоліття, математика підніметься до нових вершин, але імена цих велетнів науки людство ніколи незабуде.

Ведуча 1: Математика для них не була сухою наукою, а захопленням усього життя. Вони вбачали в ній могутню зброю пізнання навколишнього світу. За математичними символами вони бачили суть явищ, реальний зміст речей.

Ведуча 2:. Ми назвали тільки чоловіків — математиків. Але серед учених математиків були і жінки. Перша жінка – математик — гречанка Гепатія, яка жила в Олександрії від 370 до 415 року. В першій половині XVIII ст. у Франції славилася своєю освіченістю маркіза Емілія дю Шатле. Інша француженка - математик Марія Лаланд.

Ведуча1: На честь француженки - математика Гортензії Лепот названа декоративна квітка, привезена нею з Індії. Яскравими математичними здібностями та ерудицією володіла італійка Марія Гаетана Аньєзі. В її честь одна із кривих ліній, нею досліджена, донині називається кривою Аньезі".

Ведуча 2: Глибоким творчим талантом володіла француженка Софія Жермен. Видатною жінкою - математиком була Софія Ковалевська.

Ведуча 1: Можна й далі продовжувати перелік жінок математиків, для яких математика не була сухою наукою, в ній вони вбачали свою поезію, як у літературі чи мистецтві.

Ведуча 2: А зараз ми познайомимо вас з дівчатами нашої школи, які люблять математику, цікавляться нею, в майбутньому, може, хтось із них стане відомою жінкою -математиком, в честь яких будуть названі декоративні квіти, окремі криві чи окремі лінії.

 

Ведуча 1: Вітайте учасників конкурсу "Нумо, дівчата!".

(Звучить музика)

Ведуча 2: Учасниця під номером 1 – Оля народилася під знаком Лева. Основні риси: дипломатичність, інтелігентність, легковажність. Дипломатична з учителями математики, інтелігентна з математикою, легковажна у ставленні до тих, хто не цікавиться математикою.

Ведуча 1: Учасниця під номером 2 – Тра. Тра народилася під знаком Телець. Основні риси: правдивість, незалежність, витривалість, терпеливість, практичність. На уроці математики є правдивою і незалежною. Під час контрольної роботи з математики витривала, терпелива і практична.

Ведуча 2: Учасниця під номером 3 - Настя. Настя народилася під знаком Діви. Основні риси: чуттєвість, проникливість, працьовитість. Під час написання самостійних та контрольних робіт з математики є чуттєвою до всіх товаришів.

Ведуча 1: Учасниця під номером 4 - Тра. Гра народилася під знаком Терези. Основні риси: самостійність, енергійність, оптимізм, амбітність. Під час складання тематичного оцінювання з математики проявляє самостійність. Свою амбітність проявляє до ледарів з алгебри і початків аналізу.

Ведуча 2: Учасниця під номером 5 - Іванка. Іванка народилася під знаком Скорпіон. Основні риси: артистичність, вразливість, багата уява. Артистична біля дошки на уроках математики. Вразлива після тематичного оцінювання з геометрії та алгебри. Має багату уяву щодо закінчення навчального закладу.

Ведуча 1: Учасниця під номером 6 - Анжела. Анжела народилася під знаком Стрілець. Основні риси: життєрадісність, вибуховість. Життєрадісна на екзамені з математики. Властива вибуховість на перерві після уроку математики.

Ведуча 2: А зараз учасниці конкурсу будуть змагатися за звання: Mic Обдарованість, Міс Здібність, Міс Талановитість, Міс Кмітливість, Міс Винахідливість, Mic Практичність.

У цьому їм допоможуть знання з математики. А змагання буде оцінювати журі ...

 

Ведуча 1: Отже, розпочнемо наш І конкурс – конкурс „Розминка".

І конкурс — Розминка.

1. Скільки буде 3 десятки помножити на 2 десятки?

Відповідь: 60 десятків.

2. Що б це означало? На дубі сидить русалка, а під дубом написано

2 + 2 =5?    Відповідь: Якщо вірити, що є русалка, то правильно, що 2+2=5.

3. Летіла зграя качок. Одна попереду, дві позаду, одна позаду і дві попереду; одна між двома і три вряд. Скільки летіло качок?

Відповідь: Летіли одна за одною три качки.

4. Як правильно сказати 3/4 + 2/3 дорівнює 1ціла 7/12 чи дорівнюють

Ціла 7/12?

Відповідь: Правильно: 17/12.

5. Що мають спільного відоме дерево баобаб та " Алгебра й елементарні

функції "?    Відповідь: Обидва мають корені.

6. Який знак треба поставити між двома двійками, щоб отримати число,

більше за 2 і менше за 3?

Відповідь: Кому.

Ведуча 2: Українці славилися працелюбністю, плекали землю-матінку, а вже після доброї праці до солоної роси на чолі любили смачно пообідати.

Ведуча 1: Запрошуємо наших чарівних учасниць на конкурс господинь.

 

ІІ конкурс- Конкурс господинь.

Ведуча 2: Підійдіть, будь-ласка, до столу і виберіть конверти, що лежать на столі. У конвертах тексти задач, які ви маєте розв'язати.

Задачі:

1. У 80 кг картоплі міститься 14 кг крохмалю. Скільки треба взяти

картоплі, щоб мати 21 кг крохмалю?

Відповідь: 120 кг картоплі.

2. Коли готують пюре зі слив, 28% їх іде у відходи. Скільки треба взяти

слив, щоб приготувати 28,8 кг пюре?

Відповідь: 40 кг слив.

3. У насінні льону міститься 47 % олії. Скільки льняної олії можна

дістати з 350 кг. Насіння льону?

Відповідь: 164.5 кг. льняної олії.

4. З 20 кг яблук виходить 16 кг яблучного повидла. Скільки яблучного повидла вийде з 45 кг яблук?

Відповідь: 36 кг.

5. Коли мелють пшеницю, то одержують борошно, манні крупи і висівки. Маса борошна становить 4/5 маси пшениці, маса манних круп становить 1/40 маси борошна. Скільки манної крупи можна одержати, якщо змолоти 5 ц пшениці?

Відповідь: 10 кг.

6. Коли готують пюре з вишень, 18 % буде у відходах. Скільки треба взяти вишень, щоб приготувати 16,4 кг пюре?          Відповідь: 20 кг.

Ведуча 1: А поки учасники готуються ми розповімо вам про одну сімейку.

 

Розказати хочу вам про одну сімейку,

Якщо глянуть, то вона не велика й не маленька:

Мама, тато, я і брат, дві сестрички, дід Кіндрат.

Й сталася в сім пригода, мов зимова непогода.

Мама тата в магазин перший раз послала,

- Вам попрати, наварити, напекти та й ще закрити -

Знаєш скільки - то затрат?

- Знать би рад, та...

- Ну отож бо щоб ти знав (дід Кіндрат це підказав)

- По сходи до магазину і купи нам всім хлібину.

Цукру рівно два кіло, ковбаси кілець зо три,

Та дивися — не хитри, для малих купи цукерок.

М'яса, сиру, молока – а на це все п'ятака.

Чоловік узяв п'ятак, крутить так і крутить сяк,

Що ж за нього я куплю,

І на що ж я тут схитрю?

- Ну, а був би розумнішим,

По б відразу радував — Ковбаса, хлібина, цукор.

м'ясо, сир і молоко.

- Охо - хо – хо і ого- 20-20.

Зараз нічого сичать. А коли учився в школі,

Математику слід було вивчать,

Ведуча 2: А що, пані господарочки? Впорались із завданням?

(Називають відповіді, здійснюється перевірка)

Ведуча 1: В одній з казок бджола каже: "Мій дім збудовано за законами справжньої архітектури." Ці слова не перебільшення. Досліджуючи геометрію стільників, розгадуючи їх мудру архітектуру, вчені встановили, що бджолині комірки такої форми, за якої най менше затрачається будівельного матеріалу — воску і максимально використовується простір під час здійснення будівництва. Стільник складається з двох шарів призматичних комірок, повернутих у різні боки.

Ведуча 1: А найцікавіше – що бджола мовою математики інформує своїх

родичів куди летіти за взятком. Насамперед вона влаштовує танок на вертикальній площині стільника, яким повідомляє, що знайдено медоносне місце.

Ведуча 2: Ось один із цікавих фактів пов'язаних з математикою. Існує

цілий калейдоскоп цікавих фактів.

Ведуча 1: Цей калейдоскоп продовжать наші учасниці конкурсу, які

готувалися до нього дома. Отже, цікаві факти.

 

(Ведучі надають слово учасникам, зачитуються повідомлення)

Ведуча 2: Перед проведенням наступного конкурсу мені пригадалась

поема „Енеїда”, в якій сказано:

В тім городі жила Diдона,

А город звався – Карфаген.

Розумна пані і моторна,

Прудяща, дуже працьовита,

Весела, видна, сановита.

 

А чи моторні наші дівчата?

 

IV конкурс - Конкурс вправних

Ведуча 1: Дівчата. Підійдіть, будь-ласка, до столу і виберіть аркуші, що лежать на столі. Прочитайте завдання та з зав'язаними очима виконайте його.

Всі конкурси оцінюються журі по п'яти бальній системі. Після проведення останнього із них журі оголошує результати.

Ведуча 2: Вітаємо наших переможців.

Вітаємо усіх жінок та дівчат, присутніх в залі, з міжнародним жіночим

днем - 8-го березня!

docx
Додано
9 лютого
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку