Виховний позакласний захід з математики
Гра “Математичний бокс”. 7-8 класи
Мета: Повторити теоретичний матеріал з математики, виконувати різні види завдань, обчислювати, порівнювати, давати відповіді на запитання по темі, застосовувати набуті вміння та навички щодо вирішення проблеми, розвивати уміння аналізувати, пояснювати, логічно мислити, переходити на математичну мову, висловлювати думку, застосовувати досвід під час виконання практичних завдань, пов’язувати приклади із життєвими ситуаціями, виховувати уважність, активність, організованість, колективність, зацікавленість.
Хід проведення заходу:
І. Організаційний момент
Правила гри:
Проводиться бій за титул чемпіонів школи за версією MATH серед команд класів. Дві команди беруть участь у змаганнях у складі 6 чоловік.
Журі: вчителі, учні 11 класу.
Гра складається з 12 раундів.
ІІ. Конкурсна частина
Представлення команд та їх капітанів.
Перший раунд “Розминка”
Кожній команді задається однакова кількість запитань по 1 балу за кожну правильну відповідь
Запитання І команді (7 клас):
Запитання ІІ команді (8 клас):
Другий раунд “Тема”
Команда по черзі обирає тему, з циклу якої будуть задаватися по 1 запитанню.
Правильна відповідь – 1 бал.
Теми на вибір:
- Звичайні дроби;
Запитання по темі “ Звичайні дроби”:
Запитання по темі “Кути”:
Запитання по темі “Геометричні фігури”:
Запитання по темі “Рівняння”:
Запитання по темі “Формули”:
Третій раунд “Точка зору”
Конкурс ораторів із кожної команди. Висловити думку за 1 хвилину стосовно проблеми: Чому треба вивчати математику? Максимальна кількість балів – 5.
Четвертий раунд “ Капітани”
Капітани отримують картки з набором чисел. Потрібно закреслити названі ведучим числа і порахувати суму тих, що залишилися. Правильна відповідь – 1 бал.
1, 5, 2, 16, 3, 15, 4, 20, 25, 6, 30, 18, 7, 13, 22, 8, 28, 9, 10, 27, 11, 29, 12, 24.
П’ятий раунд “ Таланти”
Кожна команда представляє номер художньої самодіяльності, пов’язаний з математикою. Максимальна кількість балів – 5.
Шостий раунд “ Окомір”
Команди без допомоги вимірювальних приладів записують відповіді на задачі. Найближча до правильної відповідь – 1 бал.
1. Який діаметр монети номіналом 1 копійка?
2. Яку швидкість може розвити сокіл, коли летить на здобич?
3. Найморозостійкіші птахи – качки та гуси. Яку найнижчу температуру вони можуть витримати?
4. Немовля кита дуже полюбляє материнське молоко.Скільки літрів його він випиває протягом доби?
5. Найдужчий щодо власної маси є жук-носоріг. Який найбільший “вантаж” він може тягти?
6. Скільки сторінок у підручникові “Погорєлов О.В. Геометрія: Планіметрія.7-9 класи”?
7. Скільки важить серце дорослої людини?
8. Скільки вікон на передньому плані школи?
9. Скільки сходинок між 1 та 2 поверхом школи?
10.Скільки метрів складає ширина класної кімнати?
Сьомий раунд “Практикум”
Практичне завдання командам. Правильна відповідь – 2 бали.
Сергій склав аркуш паперу 5 разів. Потім він вирізав дірку та розгорнув його. Скільки дірок у розгорнутому аркуші?
Восьмий раунд “Художники”
Один із представників команди виходить до дошки і обома руками одночасно малює коло і трикутник, коло і квадрат.
Команда на місцях малює малюнок лише за допомогою цифр.
Максимальна кількість балів – 5.
Дев’ятий раунд “ Аукціон”
Команди по черзі називають математичні терміни, які починаються на літеру:
П-_______
Д-_______
К-_______
Проводиться аукціон прислів’їв, приказок, пісень. Складаються ребуси, що зашифровують математичний термін.
Максимальна кількість балів – 5.
Десятий раунд “Підказка”
Перевірка почуття гумору. Напис на аркушах паперу розшифрувати словесно без математичних термінів.
Максимальна кількість балів – 5.
Одинадцятий раунд “Показуха”
Показати за допомогою жестів слова – математичні терміни.
За кожне правильно відгадане слово – 1 балів.
Дванадцятий раунд “Дуель”
Запитання :
Кожна правильна відповідь на запитання – 1 бал.
ІІІ. Підведення підсумку двобою.
Поздоровлення переможців та присвоєння титулу.