Виховний захід "Посвята в читачі"

Про матеріал
Мета:прийняти учнів 1-го класу до лав читачів шкільної бібліотеки; ознайомити їх з правилами поводження з книжками; перевірити знання учнями прислів’їв, приказок, віршів про книгу;виховувати любов до книги, уважність, почуття відповідальності.
Перегляд файлу

IMGP4306.JPG

ПОСВЯТА В ЧИТАЧІ

Бібліотекар.  Доброго дня, любі діти!

                          Ми раді вітати вас на нашому святі.

                          Люба дитино, до тебе це слово!

                         Перед тобою - скарбниця чудова,

                          Мудрих порад невичерпне джерельце,

                           Книгу люби і душею і серцем!

Бо саме книжечка допомагає дітям вчитись в школі. І пісня у вашому виконанні це підтвердить.  (звучить пісня «Чому вчать в школі»)

      Бібліотекар.  На землі є багато див, створена природою і зроблених руками людини. І серед них найбільше диво – книжка. У ній зібрано весь неосяжний світ усе, що створене людським розумом.

 Хлопчик.     Бібліотека – море книг, бібліотека – храм науки.

                       Переступайте наш поріг,  беріть скарби нетлінні в руки!

Бібліотекар.  Діти, сьогодні ви станете читачами нашої бібліотеки. А на сьогоднішньому святі на вас чекають зустрічі з мешканцями чудового Читай-міста.

 Хлопчик.    

                               Книги різні, книги гарні, от краса, якби ти зміг

                                 Прочитати , друже, їх! Читачі стоять юрбою,

Шарудять по сторінках. (З’являється книжка)

            Мила книга, що з тобою? Чом ти дивишся з журбою

І тріпочеш у руках?

 

Книга.  Лячно книгам: хто їх візьме? Читачі бувають різні!!!

 Бібліотекар . Не журися , Книжечко! Я впевнена, що до нас прийшли чемні, охайні, виховані діти. Вони стануть справжніми читачами, які шанують книгу, тому що розуміють твою користь.

  Книга.   Дуже я потрібна всім – і дорослим , і малим.

                             Всіх я розуму учу, а сама завжди мовчу .

                             Завжди можу стати у пригоді, моїх  вам порад не злічить.

                              І кажуть про мене в народі: «Мовчить, а сто дурнів навчить».

 

Бібліотекар . Діти, а давайте пригадаємо, які ще є прислів’я про книгу і відгадаємо загадки. (показ слайдів    2-12) Бачу ви справді розумні дітки. Рушаймо далі нашим Читай-містом. Із давніх-давен у чарівному  Читай-місті живе чемний хлопчик на ім’я Читайлик. (з’являється крадучись Читайлик )

 

Читайлик

Книги, книги на полицях, завжди тихо серед книг,

Та яку ти не розгорнеш – вірш чи казка в кожній з них.

(показує виставку, забігає Дюймовочка)

 Дюймовочка. Як же я довго спала! А які чудові сни я бачила! О, як тут багато дітей. Може вони скажуть хто я?

Бібліотекар . Діти, давайте попросимо нашу гостю сказати декілька слів про себе, а ми відгадаємо, як її звати.

 Дюймовочка. Я була така маленька, зростом усього з дюйм. А після довгого сну ім’я своє, на превеликий  жаль, згадати не можу. Можливо ви скажете, як мене звати.

Діти (разом). Дюймовочка!

Читайлик. На сьогоднішнє свято до нас завітала Дюймовочка і принесла телеграми від казкових героїв. Давайте подивимось від кого вони надійшли.

(Дюймовочка зачитує телеграми, слайди № 13-15)

Бібліотекар. А тепер надаємо слово другокласникам.

  1. Учень. Книжок країна чарівна –

У гості й нас чека вона.

Отож часу не гаймо,

У подорож вирушаймо.

 

  1. Запрошую і я також

Усіх в казкову подорож!

Хто дружить із книжками,

Завжди йде поруч з нами.

 

  1. Книжка –  добрий  мудрий друг,IMGP4327.JPG

Що? До чого? Завдяки ? Як?

І про що писав Маршак?

З нею взнаєш сто країн

І сягнеш морських глибин.

  1. Долетиш за мить одну

В міжпланетну глибину.

Друг твій, книжка, відповість,

Що верблюд в пустині їсть,

Скільки літ живуть кити?

З нею все узнаєш ти.

 

Бібліотекар. Дійсно, діти, у книжках можна знайти відповіді на всі запитання. Книжка може Незнайка перетворити на Знайка, якщо , звичайно, читати уважно. (вбігає Незнайка)

Незнайка:

Хто це вигадав про мене:IMGP4334.JPG

Не читав Незнайка книг?!

Я читаю їх щоденно,

«Проковтнуть» чимало встиг.

Без затримки, без зупинки

Прочитав я всі книжки –

Від картинки до картинки

Ну, а потім навпаки!

Все я знаю про Мазая,

Про старого дивака,

Він же завжди у трамваї

«Зайцем» їздить без квитка.

Змій Горинич  був слугою,

Бармалей  у морі жив,

А із Бабою Ягою

Буратіно подружив.

Без затримки, без зупинки

Прочитав я всі книжки –

Від картинки до картинки

Ну, а потім навпаки!

Читайлик. Книжки читаєш, як той вітер: в одне вухо влітає, у друге – вилітає.

Незнайка. Який такий вітер?

Читайлик. А ось послухай.

На вікні лежала книжка.

Вітерець підкрався нишком,

Сторінки по погортав,

Каже: «Я вже прочитав!

 

  • А про що ця книжка?-

Хитро з гірки свиснув шпак до вітра.

  • Та … вона, - вітрець шумить, -

З мене вивітрилась вмить!-

Хай цей вірш запам’ятає,

Хто отак книжки читає!

 

Незнайка

Зовсім я не так читаю!

І тому багато знаю.

Ви переконайтесь, діти,

Знаю я усе на світі.

Знаю: діти вчаться в полі,

А комбайн працює в школі!

Знаю: нас стрижуть в лікарні,

А лікують в перукарні!

А книжки беруть в аптеці,

Ліки – у бібліотеці

Читайлик.

Сумніваюсь я, однак…

Може це не зовсім так

(звертається до дітей)

 

Може діти вчаться в школі,

А комбайн працює в полі!

А лікуються в лікарні,

А стрижуться в   перукарні!

Ліки всі беруть в аптеці,

А книжки – в бібліотеці.

(звертається до Незнайки)

Ти книжки читати вмій

(Можна з перешкодою)

Ти не знатимеш біди,

Як подружиш з книжкою.

Незнайка.

Зрозумів я: щоб багато знати,

Треба більш уважно все читати!

Ви, малята, це запам’ятайте

І з книжками світ весь відкривайте!

(прощається з дітьми)

Книга. Любі діти! Я думаю, що Незнайко стане уважним читачем. Якими станете ви – покаже час. А зараз послухайте мій наказ (слайд № 16-17)

Я – книжка!

Я – товариш твій!

Ти зберегти мене умій!

Щоб я була нова щораз,

Оберігай мене від кляк.

Гортаєш – пальців ти не слинь,

Оцю погану звичку кинь!

Листків гляди не загинай –

Зроби закладки – їх вкладай.

Мене папером обгорни,

Де взяв, туди і поклади.

Запам'ятай же – я твій друг

Та не для цих бруднющих рук.

 Я – книжка!Я – товариш твій!

То ж  зберегти мене зумій!

 

Бібліотекар. Ви прослухали наказ книжечки і настав час для урочистої обіцянки (показ слайда № 18,) та вручення вам формулярів.

А на завершення свята проведемо літературну вікторину.(слайд № 19)

Бібліотекар. Любі діти! Наша подорож завершилася.

По Читай-місту Вас провели,

Про книги вам розповіли,

Тепер запрошуємо всіх

Прочитати якомога більше книг

 

Пісня фінальна  «А ми любимо читати»

IMGP4331.JPG

 

 

docx
Додав(-ла)
Політько Олена
Додано
2 квітня 2021
Переглядів
769
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку