Виховний захід "СВІТ ПРОФЕСІЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ З МАЛЮВАННЯМ"

Про матеріал
СВІТ ПРОФЕСІЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ З МАЛЮВАННЯМ (виховний захід для вихованців молодшого шкільного віку)
Перегляд файлу

СВІТ ПРОФЕСІЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ З МАЛЮВАННЯМ

 

(виховний захід для вихованців молодшого шкільного віку)

 

Керівник гуртка:

Бєлановська Олена Миколаївна

Цільова аудиторія:

Вихованці гуртка образотворчого мистецтва «Чарівні фарби»

Мета:

Ознайомлення дітей з професіями, пов’язаними з малюванням, формування свідомого ставлення до вибору майбутньої професії; опанування нетрадиційних технік малювання; поглиблення зацікавлення образотворчим мистецтвом; розвиток зорової пам’яті, уяви, уваги, образного мислення, тактильних відчуттів, творчої активності; виховання естетичного смаку.

Матеріально-технічне

та дидактичне забезпечення:

Ноутбук, медіапроєктор, презентація «Світ професій, пов’язаних з малюванням»; картки для дидактичних ігор, картини із зображенням різних професій; олівці, фарби, пензлі, пластикові ємності для води, папір для малювання, пластиковий шпатель, фарба виготовлена за авторською методикою.

 

Хід заходу

Тихо лунає фонова інструментальна музика,

на екрані слайд з написом

«Віртуальний альбом «Світ професій, пов’язаних з малюванням»

Керівник гуртка:

Доброго дня, діти! Сьогодні я розповім вам про професії, фахівцям яких необхідні навички малювання. Багато хто вважає, що художник – просто людина, яка пише картини на замовлення або «від душі». Це занадто узагальнене, неточне визначення. Насправді, діяльність художників розділяється на профілі. Тож запрошую вас поринути у цікавий світ професій, пов’язаних з малюванням, за допомогою віртуального альбому.

(Розповідь супроводжується медіапрезентацією

«Віртуальний альбом «Світ професій, пов’язаних з малюванням»)

Сторінка перша – «Ілюстратор»:

Робота ілюстратора передбачає дуже широкий спектр можливих задач. Ці фахівці створюють картини, що передають зміст текстів, самостійні історії (книги-картинки і комікси), друкують власний мерч чи серйозні графічні роботи. Можуть працювати з різними фізичними об’єктами, наприклад – текстилем чи іграшками, або з простором – робити мурали, оформлювати вітрини, створювати об’ємні інсталяції. 

Сторінка друга – «Графік»:

Такі майстри створює ілюстрації, рекламні плакати, елементи айдентики, займаються оформленням поліграфічної продукції. Найчастіше працюють лише в одному контрастному кольорі (наприклад – чорному). Для створення таких малюнків використовується, зазвичай, олівець або туш.

Сторінка третя – «Карикатурист»:

Карикатурист. Ця людина створює графічні твори мистецтва, в яких які-небудь події, факти, події, люди або явища зображуються в іронічному, гумористичному або сатиричному вигляді. Загострює, перебільшує або виділяє характерні риси своїх персонажів. Деколи комічний ефект досягається шляхом химерного і несподіваного з’єднання реального і фантастичного зображення сюжетів і образів. В більшості випадків твори доповнюються короткими, але дуже точними по сенсу текстами.

Сторінка четверта – «Живописець»:

Спеціаліст в цій галузі – це фахівець, який передає зорові образи шляхом нанесення фарби на тверді, гнучкі або тканеві поверхні, створюючи твори мистецтва. Це – творча та популярна професія, яка вимагає від майстра вміння володіти всіма видами живопису (іконопис, портрет, натюрморт, пейзаж) та техніками, починаючи процес від ескізу та завершуючи творчою роботою. Основним завданням живописця є гармонійне поєднання різних технік художнього оздоблення в інтер’єрах та екстер’єрах будівель різного призначення.

Сторінка п’ята – «Художник-модельєр»:

Придумує нові наряди і навіть колекції одягу. Основна мета роботи модельєра – це підкреслити індивідуальність стилю людини, за допомогою створення неповторного образу. У професії модельєр можна виділити наступні спеціалізації:

художники–модельєри – є справжніми законодавцями моди, відображують на папері свої ідеї та задуми, які незабаром перетворюються в ескізи; модельєри-конструктори – їх місія здійснити задум художника-модельєра,  займаються кресленнями основ конструкцій, виробів та відстежують подальший процес виготовлення зразків; хутряні модельєри – займаються розробкою та пошиттям хутрових виробів.

Сторінка шоста – «Копіїст»:

Такий художник створює репродукції, копії картин.

Сторінка сьома – «Реставратор»:

Це експерт по відновленню первісного виду предметів історичної та культурної спадщини. Він повертає до життя шедеври образотворчого мистецтва. Реставратор ремонтує та відновлює твори мистецтва, а також здійснює «консервацію» виконаної роботи для її максимально тривалого збереження.

Сторінка восьма – «Мультиплікатор»:

Мультиплікатор є не тільки художником, а й режисером. Придумує персонажів ваших улюблених мультфільмів, виконує ескізи основних сцен, опрацьовує міміку і жестикуляцію героїв, шукає цікаві прийоми, які дозволяють виділити фільм з маси інших. Займається розкадровуванням і забарвленням майбутнього фільму, анімацією персонажів (опрацьовує їх рухи, малюючи проміжні фази). Зазвичай над мультфільмом трудяться декілька фахівців, і кожний з них виконує свою частину роботи.

Сторінка дев’ята – «Архітектор»:

Слово «архітектор» у перекладі з давньогрецької дослівно означає «старший будівельник». Архітектор створює основну концепцію будівлі, її зовнішність, пов’язує всі нюанси. Завдання архітектора – спроєктувати споруду, що максимально відповідає потребам замовника.

Сторінка десята – «Дизайнер»:

Представники цієї професії роблять людське життя зручним і яскравим.  З англійської слово «дизайн» перекладається як малюнок, проект, план. Під цим словом ховається проектно-художня діяльність, що виявляється в різних сферах нашого життя. Дизайн – це створення чогось потрібного, важливого, ергономічного й обов’язково красивого. Власне, дизайнером є та людина, яка втілює в реальність найсміливіші ідеї.

Дизайнер поліграфії – верстає, наприклад, газети, створює макети; ландшафтний дизайнер – впорядковує території (ділянка навколо заміського будинку, алеї міста тощо), дизайнер одягу створює нові моделі, враховуючи останні тенденції,
фітодизайнер озеленює будинки, офіси, веб-дизайнер – створює сайти, банери, фуд дизайнер –красиві зображення, працює над меню кулінарних книг, дизайнер інтер’єрів впорядковує квартири, будинки, офіси. І навіть кондитер, який робить смачні тістечка, повинен вміти малювати.

Керівник гуртка:

Цікаво? Здивовані? Перелік професій, пов’язаних з малюванням можна продовжувати й продовжувати! Сьогодні на озброєнні художників різних спеціалізацій сучасні комп’ютерні програми, що дозволяють набагато спростити процес створення зображень, навіть об’ємних. Сьогодні нікого не здивуєш принципово новими назвами професій: 3-D графік, 3-D-аніматор, CG-художник, 3-D-модельєр. Але комп’ютер – лише інструмент в руках художника, а ось чи буде зображення твором мистецтва, залежить від його таланту.

Дидактична гра «Вгадай професію»:

Зараз, діти, ви отримаєте картки із зображеннями, які мають відношення до певних професій, а ви спробуєте здогадатись, який саме ви фахівець.

(Діти об’єднуються у 3 команди

та виконують завдання, пояснюють свої відповіді, наводять переконливі аргументи)

Дидактична гра «Я – ландшафтний дизайнер»:

А зараз ми перетворимо наш кабінет на місто творчих майстрів, кожен з вас спробує попрацювати в обраній професії.

Перед вами  завдання (керівник гуртка роздає надруковані картини та фішки): на картині є дім і двір, але він непривабливий, немає жодної рослини поряд. Пропоную перевтілитися у ландшафтного дизайнера.

(Діти обирають потрібні, на їх думку, фішки із зображеннями рослин, прикрашають подвір’я. Коментують свої дії )

Дидактична гра «Я – модельєр-стиліст»:

(Керівник гуртка роздає вирізані фігурки хлопчика та дівчинки, заготовки різноманітного одягу. Пояснює завдання)

У вас є намальовані дівчинка та хлопчик, потрібно підібрати й прикрасити їх одяг.

(Діти підбирають одяг для дому, навчання, активного відпочинку та спорту.

Мотивують свій вибір )

Майстер-клас «Я – фуд-дизайнер»:

Й фуд-дизайнерами ми сьогодні попрацюємо! (Керівник гуртка пояснює технологію створення рельєфного зображення тістечка на папері) Звичайною гуашевою фарбою ми намалюємо корзинку для тістечка, надаємо об’єму за допомогою світла та тіні. І найцікавіше! У нас є чарівна незвичайна фарба, з її допомогою ми зробимо «крем». Фарбу будемо наносити шпателем. Зверху, на свій смак, прикрашаємо тістечко вишенькою або полуничкою.

 

(Діти виконують практичне завдання.

Керівник гуртка допомагає. З виконаних малюнків на робочих столах викладається виставка)

Керівник гуртка:

Подивіться діти, які гарні роботи у вас вийшли! Дякую вам за творчість та креативність. Саме ці якості обов’язково стануть у нагоді вам, як майбутнім фахівцям. Скажіть, будь ласка, яка професія, пов’язана з малюванням вас зацікавила найбільше? Чому саме? Які професії ми не назвали?

(Відповіді дітей)

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
28 грудня 2023
Переглядів
204
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку