Турнір Веселих інформатиків
(виховний захід)
Мета: повторення й закріплення вивченого вивченого матеріалу розвивати інтерес до вивчення інформатики; формувати творчу особистість, комунікаційну компетентність;виховання поваги до суперника, стійкості, волі до перемоги.
Устаткування: ноутбук, ПК, картки із завданнями для команд, робочі файли.
Хід роботи
(На екрані презентація, яка буде ілюструвати хід турніру)
Учитель. Доброго дня, шановні друзі! Сьогодні ми раді вітати вас на турнірі Веселих інформатиків.
Учень.
Інформатика-наука,
Про яку скажу я вам так,
Що без неї не запустиш
Ні ракету, ні літак.
Ось включаю я комп’ютер,
Загорається екран,
Натискаю кнопку Enter
І пірнаю в океан.
Інтернету шир безмежна
У комп’ютері сидить.
Треба швидкість тут шалену,
щоб цей космос облетіть.
Поринаю з головою
Я в програми WORD, Excel,
Ще й дзвіночка попрохаю
Не дзвонити цілий день.
Друзям всім своїм бажаю
Із комп’ютером дружить.
За плечима, я вважаю, ці знання нам не носить.
Учитель. Сьогоднішній конкурс буде оцінювати журі до складу якого ввійшли…
Учитель. Журі представлене, учасники готові? Ми з повним правом можемо розпочати перший конкурс. А почнемо ми зі знайомства. Умови конкурсу прості. Кожна команда повинна представити себе.
Перший конкурс «Представлення команд»
Учитель. Перш ніж розпочати цей конкурс, я запрошую капітанів команд на жеребкування, за яким визначиться порядок виступів. Саме час нагадати журі і глядачам, що максимальна кількість балів за цей конкурс – 4 бали.
Отже, розпочнемо.
Учень. Ми запрошуємо 1-шу, 2-гу, 3-тю команди .
Команди представляють
Назву
2. Екмблему
Девіз
Привітання.
Учитель. Надаємо слово журі.
(На екрані з’являється електронна таблиця з балами команд.)
Учитель. Наступний конкурс «Домащнє завдання»
Кожна команда повинна була підготувати декілька запитань своїм суперникам. Правильна відповідь буде оцінюватися в один бал.
Учитель. Для свого рішучого слова запрошується журі.
( На екрані з’являється електронна таблиця з балами команд.)
Учень. Після таких результатів дуже впевнено розпочинаємо третій бій- конкурс «Лінгвістів». Командам за три хвилини необхідно скласти найбільше слів з букв, що становлять слово «Інформатика»
Час пішов. Глядачі також можуть допомогти своїй команді. Виграє та команда, що складе більше слів. Оцінюється конкурс: 1 слово-0,5 б.
Учитель. Час закінчився. Передайте листки асистентам за ноутбуком.
(На екрані з’являється таблиця з трьома стовпчиками слів від команд.)
Учень. Тепер болільники можуть по черзі підказати своїй команді нові слова.
(Уже названі слова відображаються в таблиці на екрані, тому повторень е може бути. По кількості слів в стовпчику кожної команди журі рахує бали.
Учитель. Просимо журі оголосити результати конкурсу «Лінгвістів» та загальне положення команд.
(