2 червня о 18:00Вебінар: Оцінювання, само- та взаємооцінювання в умовах дистанційного навчання і не тільки

Виховний захід у 1 – му класі " Цікава країна математика".

Про матеріал
Розробка виховного заходу у 1 – му класі " Цікава країна математика". Вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни.
Перегляд файлу

Виховний захід у 1 – му класі " Цікава країна математика".

Мета: заохочувати дітей до вивчення математики; розвивати логічне мислення, увагу, кмітливість та вміння висловлювати свої думки; виховувати самостійність, упевненість.

Обладнання. Предметні малюнки; геометричні фігури; кошик; зображення тварин; аудіозапис зі звуками, що видають тварин, вода та машини.

                                                      Хід заходу

І. Організаційний момент

Учитель. Діти, сьогодні у нас незвичайна зустріч. Ми вирушаємо у цікаву подорож. Але не просто у подорож, а до цікавої країни.

Учні (по черзі)

  1. Давно вже визнали всі люди

Її главою всіх наук.

Вона потрібна всім і всюди –

Без неї ми, немов без рук.

  1. Найдавніша, наймудріша,

C:\Users\Windows 10\Desktop\bluetooth\IMAG0899.jpgВсіх наук цариця,

Хай вона допоки світу

Славиться й святиться.

  1. Логіка, краса і сила –

Ось її прикмети,

Всіх вона приворожила –

Мрійників й поетів.

  1. Математику вивчати

Треба всім і всюди,

Будем її добре знати –

Вік нам вдячна буде.

ІІ. Основна частина

Учитель. Дітки, нашу подорож ми здійснимо автомобілем. Він незвичайний, адже його складають геометричні фігури.

      Для того щоб він міг рушити з місця, ви маєте назвати та показати ці геометричні фігури.

  • А тепер перевіримо вашу готовність до подорожі.
  • Молодці, дітки, добре підготувалися до подорожі. Отже, тепер можемо вирушати. Заплющіть оченята та уявіть, що ви стали зовсім маленькими, такими, що змогли розміститися у нашому чарівному автомобілі. Вирушаймо!
  1. Перша зупинка – на березі річки
  • А зараз візьмемо вудки і будемо рибалити.

C:\Users\Windows 10\Desktop\bluetooth\И.jpgГра «Рибалка»

Діти по черзі виходять до дошки і рибалять. На кожній рибці на звороті записано приклади на додавання.

4 + 6              5 + 3           4 + 1           5 + 4

3 + 4              2 + 2           1 + 8           7 +2

  • Молодці! Багато рибки наловили, отже, можемо рушати далі!
  1. Друга зупинка
  • Наш автомобіль проїжджає біля галявини. Хто це плач? Та це ж маленьке зайченя! Воно заблукало. Щоб йому допомогти, нам потрібно виконати завдання. Потрібно скласти і записати приклади за допомогою математичного доміно.

 

 

 

 

 

 

  • Ми допомогли зайчикові знайти дорогу додому. Молодці! Їдемо далі до лісу.
  1. Третя зупинка
  • Дорогою іде їжачок. Він прокинувся від зимової сплячки.
  • Допоможемо йому знайти щось на сніданок! Діти, що їдять їжаки? (Гриби). Для того щоб нам допомогти їжачкові знайти грибочки, потрібно виконати завдання. Діти по черзі підходять до дошки і «зривають» гриби, на звороті кожного з них записано числа, що потрібно порівняти.

9…8          0…10          2…4

9…9          0…5            7…6

  • Ось ми допомогли нашому їжачкові! Діти, погляньте який довкола нас гарний ліс!
  1. Четверта зупинка 
  • На гілочці сидить білочка. Вона працювала цілий день і назбирала багато горішків, що потрібно розкласти у два кошики. У перший кошик слід покласти горішки з відповіддю 3, а в інший – з відповіддю 5.

C:\Users\Windows 10\Desktop\bluetooth\IMAG0895.jpg1 і 4     3 і 2    2 і  3   1 і 6    5 і 2    4 і 3

  1. П՛ята зупинка
  • Продовжуємо нашу подорож. Щоб потрапити до країни Математика, нам залишилося зробити лише одну зупинку. Тому зупиняймося. Ось хитра лисичка-сестричка. Вона нас не пропустить до країни Математика, поки ми з нею не пограємося.

Задачі-вірші

Дві синички, дві сестрички

У зеленому гаю,

Там і ніжний соловейко

Веде пісеньку свою.

Лине звідти дзвінкий сміх.

Порахуйте, скільки всіх? (3)

 

Три ромашки-жовтоочки,

Дві веселенькі волошки

Діти мамі дарували.

Скільки квітів в неї стало? (5)

 

Йшли два їжаки,

Несли по три буряки.

А ви їм допоможіть –

Буряки ті полічіть. (6)

 

     По гриби їжак ішов,

Десять маслюків знайшов,

Вісім він поклав у кошик,

А на спину – решту ноші,

Скільки рижиків усіх

На голках везе своїх? (2)

 

Десять жвавих горобців

Приземлились на посів.

Як запорались у житі,

То й забули все на світі.

А тим часом кіт-хитрюга

В гороб՛ячу зграю – скік!

Одного схопив і втік.

Отака–то прикрість стала.

Скільки в житі їх зосталось? (9)

За кожну правильну відповідь лисичка дарує дітям подарунки.

ІІІ. Підсумок заходу

  • Ось і добігла кінця наша подорож. Нарешті ми потрапили до країни Математика. Усі працювали дуже гарно, були активними. Сподіваюсь, що наша подорож була для вас цікавою, і ви залюбки вивчатимете математику.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Виховна робота
НУШ
Додано
19 березня
Переглядів
116
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку