Виховний захід "Валентинів день"

Про матеріал
Виховний захід "Валентинів день" присвячений всесвітньому святу - Дню закоханих. В даній розробці підібраний різноманітний матеріал, насичений різними видами роботи, який буде цікавим для учнів 3 класу.
Перегляд файлу

Виховний захід

Тема. Валентинів день

Мета: : ознайомити дітей з легендами виникнення даного свята, з традиціями святкування свята в різних країнах розвивати кругозiр дітей; формувати культуру поведiнки, культуру почуттiв;. розвивати навички правильного використання мовних форм ввічливості, навчати чемного ставлення до людей; сприяти вихованню міцної внутрішньої опори людини, що виявляється у доброті, чуйності.

Обладнання: відеоматеріали, презентації, плакат «Серце класу»,листівки-сердечка, клей.

Форма проведення: година спілкування

Література:  

  1. http://socscholl.at.ua/load/pochatkovi klasi/tema derevo ljubovi ta dobroti do dnja sv valentina/5-1-0-52
  2. http://ped-kopilka.com.ua/shkolnye-prazdniki/den-svjatogo-valentina/klasnyi-chas-4-klas-na-temu-den-svjatogo-valentina.html
  3. Л. Л. Шалімова «Виховні години. 3 клас» - Харків: Ранок, 2015

 

Хід виховного заходу

І. Організація початку виховного заходу

1. Привітання і повідомлення теми

- Добрий день, діти! Сьогодні ми будемо говорити про любов.

Не тільки в цей день, мій друг,

Почути можна серця стук.

Нехай кожен день, що поруч ви,

Нам буде святом любові.

- Яке свято ми сьогодні святкуємо? (Відповіді дітей.)

- Правильно: День всіх закоханих, або День святого Валентина.

2. Перегляд презентації

День Святого Валентина –

Свято не таке вже нове.

День Святого Валентина

Святкувати будем знову!

 

День Святого Валентина -
День закоханих й щасливих.
Люди люблять і чекають,
А чого? Самі не знають…

 

У цей день все може статись:
Кожен може закохатись.
Будуть серденька співати,
Будуть квіти дарувати,

 

Будуть усмішки сіяти,
Хлопці на гітарах грати.
Свято ласощів й кохання,
Свято радощів й бажання.

 

 

Все червоне і чудове,
Все мрійливе і казкове.
Навкруги сердець багато.
Кожен хоче ВІДЧУВАТИ!

 

У цей чудовий день
Нехай Валентин, як в добрій казці,
Подарує всім вам щастя,
А Амурчик у намисті
Принесе кохання чисте!

 

Хай будуть вам любов, вітання,
Коли весна ось-ось прийде.
І квітне на землі кохання
У ніжний Валентинів день!

 

ІІ Основна частина

 

  1. Вступне слово вчителя

Я гадаю, що це свято подобається вам так, як і мені. У цей день усі бажають один одному добра, щастя та кохання. На нашій планеті є багато людей, які не вміють та не бажають кохати! А це дуже сумно. Уявіть собі світ без кохання та добра. Яким би він був?

-Так. Я також вважаю, что він був би злим, люди б ставилися байдуже один до одного. Тому наша виховна година присвячена тому, щоб розповісти, що таке кохання та надихнути вас на те, щоб кохати усіх : ваших рідних, друзів, тварин, птахів та усе навколо вас!

 

2. Робота з легендою про святого Валентина

- Послухайте легенду про святого Валентина.

 

Легенда

    У стародавньому Римі колись жив лікар на ім'я Валентин. Його називали «гастрономічним лікарем», тому що він завжди був стурбований тим, щоб ліки, які він наказував приймати хворим, мали приємний смак. Для додання чудово смаку ліків він змішував гіркі мікстури з вином, молоком чи медом. Він промивав рани вином і використовував трави для полегшення болю.

 

   Святий Валентин також був проповідником. І хоча в ті часи християни в Римі переслідувалися, він став священиком. Валентин жив за часів Клавдія II, який славився безліччю загарбницьких воїн. Коли у Клавдія виникли проблеми з набором нових солдатів до армії, він вирішив, що причина криється в прихильності солдатів до своїх дружин і сімей. І скасував весілля і заручини.

 

    Валентин став не тільки молитися про здоров'я своїх пацієнтів, але й таємно вінчати закохані пари. Одного разу тюремник римського імператора постукав у двері Валентина. За руку він тримав свою сліпу дочку і благав Валентина вилікувати дочку від сліпоти. Валентин знав, що недуга дівчини практично невиліковна, однак він дав слово, що зробить все можливе, щоб її вилікувати. Він призначив дівчині мазь для очей, і сказав прийти ще через деякий час. Минуло кілька тижнів, але зір до дівчини так і не повернувся. Однак тюремник і його дочка не сумнівалися і продовжували приймати призначені трави і настої.

 

    А в цей час до імператора дійшли чутки про таємні вінчання, які проводив Валентин. І в один з днів римські солдати увірвалися в житло Валентина, знищили ліки і взяли його під арешт.

 

    Коли батько хворої дівчини дізнався про арешт Валентина, він хотів втрутитися, але був не в силах що-небудь допомогти. Валентин знав, що скоро його стратять. Він попросив у тюремника папір, ручку і чорнило і швидко написав дівчині листа.

 

    Валентина стратили в той же день, 14 лютого. Коли тюремник повернувся додому, його зустрічала донька. Дівчина відкрила записку і виявила всередині неї жовтий шафран (крокус). У записці було написано «Від твого Валентина». Дівчина взяла шафран на долоню і його кольори осяяли її обличчя. Сталося чудо: зір дівчини відновився.

 

На світі жив святий один,
Його всі звали – Валентин,
Він віру й силу справжні мав
І всіх закоханих вінчав.
За це віддав своє життя,
Але не канув в небуття –
Бо з тих часів до наших днів
Він боротьбу за щастя вів.

Єднав закохані серця,
Щоб поруч бились до кінця;
Давав надію нам усім,
Що приведе кохання в дім;
Беріг стосунки та любов,
Йому ми вдячні знов і знов!

Питання:

- Ким працював Валентин?

- За що заарештували Валентина?

- Кого він вилікував і яким чином?

- Чим закінчилась ця легенда?

 

- Отже, Валентин був дуже милосердним, добре ставився до людей. Тож і нам треба не лише сьогодні, а й завжди бути такими ж добрими та милосердними у ставленні один до одного.

 

3. Гра «Якщо ти добра людина, то повинен …» 
(Умови гри. Якщо людина повинна робити те, що я називаю, то ви плескаєте в долоні, а якщо ні, то нічого не робите. )
• Робити комусь зле, якщо цього ніхто не бачить.
• Допомагати мамі мити посуд.
• Не вмиватися.
• Берегти рідну природу та охороняти її.
• Шанувати працю інших людей.
• Галасувати, коли хтось відпочиває.
• Бути вихованою, стриманою.
• Обманювати, сваритися, хвалитися.
• Насміхатися з чужого горя.
• Добре вчитися, багато читати.
• Не слухати батьків.
• Ділитися тим, що в тебе є.
• Ображати інших.
• Говорити на уроках.
• Красти.
• Захищати слабшого.
• Допомагати друзям у біді.

4. Ознайомлення з історією та символами  Дня закоханих

-Зараз ми ознайомимося з історією та символами Дня закоханих. (Перегляд презентації)

Історія свята

День святого Валентина – свято всіх закоханих – відзначається в Європі з ХІІІ ст., В США – з 1977 р., на Україні з початку 1990-х.

   До речі, англійці вважають, що з 14 лютого природа робить поворот на весну, і у птахів починається сезон шлюбних ігор. Навіть стара англійська приказка говорить: «В день святого Валентина всі птахи в повітрі поєднуються парами».

Символи  Дня  Святого Валентина

Серце

Здавна вважають, що саме почуття любові знаходиться в серці.

Купідон

 Син Венери, богині любові. Він здатен примусити людину закохатися пострілом однієї із своїх чарівних стріл.

Троянда

Улюблена квітка Венери, богині кохання. Червоний колір – це колір сильних почуттів.  А червона троянда - це квітка кохання.

Голуби

Традиційно кохання символізують голуби. Вони вважаються улюбленими птахами Венери.  Вони все життя не змінюють пари та разом турбуються про пташенят.  Ці птахи - символи вірності та любові,  а також символи дня Святого Валентина.

А в Африці  за птахів кохання вважають папуг тому, що ті часто сидять напроти один одного, дотикаючись дзьобами.

Обручки

В багатьох країнах світу прийнято в день свого одруження обмінюватися каблучками.

Рукавички

Колись, якщо чоловік бажав одружитись на жінці, він "просив її руки".

Рука стала символом кохання та сім’ї. Незабаром і рукавички також стали символом шлюбу.

 

5. Конкурс «Зрозумій мене без слів»

(Для конкурсу потрібно 4 хлопчики і 4 дівчинки)

- Уявіть собі, що ваша дівчина знаходиться з іншого боку

вулиці, ви її побачили і; хочете запросити кудись. А оскільки вона вас

не чує, скористайтеся невербальними засобами спілкування — мімікою і

жестами. Дівчата мають зрозуміти ваше запрошення за 30 секунд. (Хлопцям

по черзі пропонують картки із завданням.)

Завдання:

1. Запрошення на балет.

2. Запрошення на мультфільм.

3. Запрошення в цирк.

4. Запрошення в бібліотеку.

6. Знайомство з традиціями святкування свята в різних країнах

- Я пропоную вам переглянути які традиції святкування даного свята існують в різних країнах світу. (Перегляд презентації)

Традиції

Цього дня молодь збиралася разом, писали на папірцях імена та кидали ці папірці в глечик, потім кожен витягав по одному папірцю та дізнавався про ім’я своєї коханої людини.

Солодкий день

Італійці намагаються саме цього дня дарувати коханим солодощі.

 Цей день так і називається в Італії - солодким.

В Англії

англійці посилають любовні послання і своїм тваринкам, особливо собакам та коням

В Америці

Цього дня продається близько 120 млн. роз, переважно червоного кольору.

А на цукерки лише минулого року було витрачено 650 млн. доларів

Прийнято також дарувати один одному сердечка, які називаються валентинками. Їх виготовляють з паперу, хутра, коштовного (і не дуже) каміння, тощо.

У Франції

Пристрасні французи намагаються цього дня традиційно дарувати один одному каблучки.

В Данії

Люди надсилають один одному засушені білі квіти.

В Японії

Найпоширенішим подарунком вважається шоколад.

Але в деяких країнах. зокрема в Саудівській Аравії, суворо заборонено святкувати День святого Валентина.

 

7. Перегляд мультфільму

- Зараз ми переглянемо мультфільм про справжнє кохання. (Перегляд мультфільму)

- Яка, на вашу думку, причина невдоволення дідуся закоханістю двох молодих людей?

- Чому дідусь вирішив повернути каблучку?

- Як закінчилась ця історія?

 

  • Отже, можна зробити висновок з цього мультфільму, що для того, щоб бути щасливим, потрібно робити добро іншим людям, адже воно завжди повертається до тебе.

 

8. Творча робота. Створення спільної валентики

- На дошці ви бачите велике червоне серце, але воно порожнє.

- Як ви гадаєте, що потрібно зробити, щоб заповнити його?

(Відповіді дітей.)

-Ми його заповнимо нашими побажаннями, які ви напишите на своїх валентинках.

 

-Дуже добре, що ви висловили так багато різних побажань. Усі вони були гарними. А ми хочемо побажати вам у цей день, щоб ви були добрими і чуйними, мали багато вірних друзів і були щасливими!

 

ІІІ. Підсумок виховного заходу

 

  1. Підсумкова бесіда
  • Що нового ви дізналися про день святого Валентина?
  • Що вас найбільше зацікавило?
  • Чого ви навчилися на нашій виховній годині?

 

  1. Заключне слово вчителя

ЗІ СВЯТОМ ВСІХ ВАС!!!

Нехай Святий Валентин подарує кохання на все життя, (якщо ще не подарував, звичайно).

Прийміть наші щирі сердечні вітання
Зі святом закоханих, святом кохання.
Бажаєм закоханим більше весни,
А тим, хто шукає - кохання знайти!

          Доброта навкруги нас!

Чекає лиш кохання вас!

Тож любов - дарунок чемний,

Дуже - дуже він приємний!

Подаруй її коханим-

Стане навкруги все гарним!

Тож любов нас об'єднає,

Словами :"Я люблю" вітає.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
113
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку