17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Виховний захід "Веселий ярмарок"

Про матеріал

Сценарій виховного заходу - привітання молодим вчителям математики на першому засіданні Школи Професійної Адаптації. свято розраховане на 40 хвилин, проводиться у гумористичному стилі.

Перегляд файлу

Вітання для учасників ШПА

Сценарій
 

1 ведучий: - Яке то дзвінке, сонячне, веселе й багате слово - ШКОЛА! Вона - вирує й клекотить,

             танцює і співає, виховує і научає... Спілкується, презентує, весело сміється і незлобливо

             лається... - Себе показує і на інших подивляється - славна ( всі) ШКОЛА!
2 ведучий: І тягнеться  до неї довжелезна верениця учнів, учениць, ученяток, вчите лиць. А в руках у них…сумки, ранці і портфелі, рюкзаки, кульки, бретелі. (всі). ШКОЛА !
3 ведучий: - Давня, як наша історія. Весела - мов народний жарт. Щира - як пісня вкраїнська.

           Багата - як земля рідна. Свята - мов хліб насущний і святкова- як материнська вишиванка

           (всі) ШКОЛА!

 

Під музику заходять всі інші учасники

2 ведучий : Школі потрібні  і директор й вчителі, повари і лікарі,

                     майстри і малярі, бухгалтери і шофери, котельники,двірники,

                       гардеробники, майстри,лаборант і секретар й канцелярський весь товар.

1 ведучий:   Тут є своя барикада. По один бік якої стоять ті, що хочуть провести і показати,

                      занести й презентувати,  помогти переконати  і просто знання передати.

2 ведучий: А по другий бік – ті, хто хоче  НЕ ЛИШЕ навчитись,перейняти, ввібрати й піднятись,

                підковилитись, збагатитись, поживитись, А ТАКОЖ прокрутити, надути, кинути, зробити,

                       розвести, вставити,    відмете лити, насвистіти, від гамселити і просто з уроків втекти.

3 ведучий: причому все це- під музику. Тут романси і частушки, серенади, куплетушки. Є вкраїнські,

                   Й зарубіжні, і оперні і суміжні, дворові, шкільні, дитячі, шансон, диско і навіть вальс

                                                                                                      собачий.

Всі разом : Школа!

1 ведучий:  Іноді мені здається, що школа – немов величезний і цікавий ярмарок.


           Увага! Увага! Спішіть-поспішайте!
дорослі і діти, глядіть, не минайте!
У школу  прошу гуртом, поодинці,
Чекають на всіх там чудові гостинці!
У школі  нашій веселій, багатій
Є чим дивуватись і є що придбати.
Тут щедрі дарунки із книг, з інтернету,
Тут пісня і жарти  високого злету.
Тут твори учнівські ні з чим незрівняні,
Атласи, карти, задачі й рівняння.
В їдальні – котлети і чаю горнятка,
м’ячі для всіх хлопців а голки  — дівчаткам.
Мерщій-бо  до школи усі поспішайте,
учіться, співайте,  милуйтесь, читайте.

 

2 ведучий: а й справді, школа - наче ярмарок.

 

Мій лоток математичний, і цікавий і незвичний

Ціни тут завжди наскоком, бо продаю матерії високі.
Ну чого лиш тут нема: Є задачі від Ферма.

Є подвійні логарифми, періодичні дроби тут складають рифми

 Теорема є про три перпендикуляри, олімпіадні тут усякі дари

А ще первісна та інтеграл, і ліміт, і радикал.

Графік, тангенс, апліката, ще й для точки є координата.

Той трима, а той несе —математично тут  усе!

 

 

Я на ярмарку – періодично, бо лоток мій є фізичний.

Я прискоренням торгую,із механікою не нудьгую.

Густина, потужність, сила, пружність виглядає мило.

Є тяжіння, закон Ома – все таке, що нема дома.

стиск і розтяг, грім, магніт- дороге на цілий світ

а ще джоулі і маси, струм біжить у вищі класи.

А константа і тягар не для всіх, це Божий дар.

Той трима, а той несе – бо фізично тут усе!

 

Я із ними – колежанка! Інформатична я панянка.

На торги несу дискети, розбирають мов конфети.

Маю віндовз, материнську плату, за що я прошу дорогу оплату.

А ще картридж, диск, програми. І  це види дорогого краму.

Можу продати антивірус, це по кишені теж вам буде мінус.

монітор, дисплей і мишка, на них при святі в мене знижка.

На ярмарку лоток мій без прикрас обступить весь учнівський клас.

Той качає, той несе – інформатично тут усе!

 

Пісня про школу.

 

Учениці:1)  А ми йдемо ярмарком-школою  поміж лотками і кабінетами, поміж столами та партами.. А вчителі закликають, приговорюють та хвалять, показують, малюють, валять, викрикують, ловлять, терендять і все це заради того, щоб свої знання передать.

2) Так, бо рекламувати свої знання, наче крам, треба вміло. Треба  щоб учень прийшов до вчителя на  урок, прислухався уважно до його слів, а якщо треба, то й помацав, приміряв, потримав, взув, вкусив ще й надламав, зодягнувся, покрутив наочний посібник, що є в кабінеті;  сказав «Зрозумів!» і заплатив.

3) що,  грішми? О! Ліри і динари, доляр, зайчики, кубари, інки, злоті і Дойчмарки, юани, крони і сольдарки, кульсети, ліри, руські бивні, ну і, звичайно, українські гривні.

1) та ні! Платити учень буде  сміхом, вдячністю і словом,  підтримкою і серця зовом, розумінням і знаннями сталими, а ще на ЗНО найвищими там балами.

Ось про одну із таких вдячностей ми хочемо вам розповісти.

Сценка з лікарем і вчителем.

 

2)А чи знаєте ви, що у школі, наче на ярмарку можна розвинути  екстрасенсорні здібності. І Одного екстрасенса я здається в школі бачив. А ви?

АСТРОЛОГ. Вивчивши шкільний курс астрономії, я відкрив у собі магічну силу астролога. Зараз я вам її і продемонструю. Напередодні професійного свята вчителів бачу над ними монастирську карму! Згодом пройдуть методичні дощі, місцями шквальні інспекторські вітри. В тих селах, до яких неможливо буде доїхати представникам РАЙВО, буде сонячно та затишно під директорськими зірками.     ( підходить до кількох вчителів, збираючи енергію)В недалекому минулому відчуваю скупчення негативної енергії у вигляді захисту диплому. Винуватці вашого неспокою вже понесли покарання – Кабінет Міністрів зменшив їм зарплату. (підходить до іншого вчителя) В близькому майбутньому природа подарує вам дітей, багато дітей; рік за роком – і все це у вигляді класного керівництва. Не відмовляйтесь. На педраді вам вручать за це грамоту.  (підходить до третього) Вам світить відпочинок, теплий, довгий, коли підете на пенсію, не швидше. А ще хочу всім вам дати поради від зірок. Слухайте уважно.

   ОВНИ. У вас можливі проблеми зі здоровям, тому кожного ранку проводьте пару годин у позі лотоса. А на роботі можете подрімати. Тільки не забувайте зосереджено зсунути брови, тримаючи в руках журнал і крейду.

 

А ТІЛЬЦЯМ хочемо сказати таке. В стосунках із завучем у вас почнеться новий етап, коли в кожному класі виявите по кілька двієчників.

 

 

 


Пісня.

3 ведучий : Перед школою сьогодні стоїть завдання навчати учнів так, щоб вони без проблем застосували свої знання та навики в життєвих ситуаціях. І це дуже похвально. Ось, наприклад, як мої однокласники перейняли цю науку.

 Ми із другом -  бізнесмени
Круті хлопці-супермени.
Комерційну знаєм справу,
Наше гасло – “На халяву!”

друг поцупив десь каляску,
Я в сусіда зняв запаску.
Миттю “олуха” знайшли,
Миттю все це пропили,
Пісні й жарти так горлали,
Що міліція забрала.

 

 

Ми відкрили собі візи,
Подалися до круїзу.
Повезли продать гранати –
Ледь не втрапили за грати!
Повернулись голі й босі
Та й ікається ще й досі.

Знов гайнули в зарубіжжя -
Притягли не мало збіжжя.
На базарі поруч стали,
По цигарці в зуби взяли,
Таку ціну залупили,
Нас годину, майже, били!

Хоч і дещо не вдалося,
Та ми з кумом не здамося.
У найближчій перспективі
Подамося в рекетири.
Будем жить, як коти в маслі –
Ну, просто, як у нашім гаслі.


 


Ми із другом по сусідству живемо.
друг говорить: — Давай бджіл заведемо!
Бджоли,— каже,— це ж поезія й краса.
Бджоли творять для здоров'я чудеса.
І тепер у друга бджоли у саду
Без перерви: гу-гу-гу та ду-ду-ду...
Раз я чую пропозицію таку:
— Ходім, друже, накачаємо медку! —
друг не любить викидати даром слів.
Він у сад мене до вуликів повів.
— Мед качати,— каже,— діло не просте.
Он купив я медогонку ССТ.—
Тягне раму він із вулика — дивлюсь:
Усі бджоли в купу збилися чомусь.
Та гудуть отак сердито: дзуг, дзуг, дзуг..
— Їх обкурювати треба,— каже друг.
— Це я знаю і без тебе,— говорю.—
Ти тримай, а я цигарку закурю.—
Не устиг я потушити свій сірник,
А бджола як тарарахне у язик!
Потім друга — прямо в вухо, третя — в ніс!
друг схопив на плечі раму і поніс.
Як заклав у медогонку, як крутне!
А на мене ціла хмара як шугне!
Бджоли жалять — друг говорить: — Не лови!
Не твої це,— каже,— бджоли,— не дави!
Не крутися і руками не махай!
Не твої це,— каже,— бджоли, не лякай!
Ти он з ніздрі,— каже,— витягни бджолу,
Бо задавиш там комашечку малу.
Он у тебе між губами дві бджоли —
Ти дивися, щоб живі мені були!
Я — тікати... А за мною — хмари бджіл.
Я додому, та у хату, та під стіл.
Виліз, глянув у люстерко: ну й краса!
Губи стали, як домашня ковбаса.
Щоки пухлі. Не обличчя, а друшляк.
Ніс уліво скособочився й набряк,
Вже звисає аж до нижньої губи.
Вуха витяглись обоє, як гриби.
Ліве око ще поблискує так-сяк,
Там, де праве, тільки ґуля, як кулак.
друг у шибку пальцем стукає: — Привєт!
Йди,— гукає,— куштувати свіжий мед!
— Ой,— стогну,— не стукай, друже, не дійду.
Я ж незрячий, десь у яму упаду...

друг говорить моїй подружці: —  мадам,
Свого друга не показуйте дівкам.
Він у вас, мов кінозірка Жан Маре!
Тільки,— каже,— хай він носа не дере.
І нехай на все життя запам'ята,
Що бджола — це мед, здоров'я й красота!


 

 

 


Школа! І з чим тільки її не порівняєш! Це і ярмарок! Це і вулик! Це театр і стадіон! Це той острів, де проживає дитинство.

 

 

 1 ведучий    І яких тільки людей у школі  не побачиш :

Добрі, лагідні, тямущі, і сварливі, навіть злющі,

Доброзичливі, сердечні, є тут навіть небезпечні,

Усякого побачиш тут народу- чоловічого й жіночого роду.

 

2 ведучий.   Чорні, білі, рижуваті, лисі, стрижені, патлаті,

Краснописі і вусаті, трохи ноги кривуваті,

Куці, довгі і середні, товстозаді, трохи бредні,

Є худі, голодні, ситі, нечепури, є й умиті.

Звісно, це мужчини наші.

 

1 ведучий. А дівчата, звісно, кращі:

Тонкі, дзвінкі і прозорі, із широким кругозором,

Ніжні, добрів, хохо тушки, незрівняні щебетушки,

Довгоногі, тілом пишні, губці, мов червоні вишні,

Стримані, прудкі блондинки, наші милі українки.

 

Але ми дуже раді приймати у гості іноземців.

До нас завітав гість з Італії.

 

П.Р. Буенос діас, міо амігос!

Пер. Доброго дня, шановні пані та панове!

П.Р. Бон жорно, мучачос!

Пер. Здоровенькі були!

П.р. міо псевдонімо ест Падре Рома.

Пер. Мене кличуть Папа Римський.

П.Р. Аморе професоре..

Пер. Дорогі вчителі!

П.Р. Мафія коза ностра…

Пер. Представники профспілки працівників освіти!.........

 

А у школі, мов на ярмарку,  ігри є, забави

Танці, співи і навіть з театру вистави.

Всі навколо гомонять, тішаться, сміються

Таємничим чаклунам фокуси вдаються.

Хлопці спритні у двобоях, дівчата в вітаннях.

А ми з вами пограємо у перевдягання.

 

Кажуть вчителем не народжуються, вчителем стають. Але стають від народження, змалку! Пропонуємо подивитись, як саме змалку виховуються вчительські повадки.

(Сценка з немовлям)

Ведучий:

у школі, як на ярмарку так людно і красиво,

Усе тут є чого душа бажа

І пісня ллється радісно й щасливо,

В якій любов між нами процвіта.

Багато тут усякого товару,

Пісень і гумору, і щирого тепла.

Й знання свіженькі, прямо з пару

Нам вчителька вродлива подава.

Щорічно в школі квітне все й  буяє

Й школярик гордо несе своє імя.

І з хлібом – сіллю всіх гостей приймає

Чудовий край – шкільна українська сімя!.

 

Гра – тест для вчителів « Чи знаєте ви українські пісні?»


 


Ведуча:

Здоров’я і щастя всій нашій родині,

А цвіту і плоду моїй Україні.

Щоб був достаток на столі

У кожнім місті і селі.

 


Пісня «Лише у нас на україні”

Де така ще є земля, щоб дерева так родили?
Де така ще є земля, щоб дівчата так любили?
Запитаю я у журавля: "Де на світі є така земля?"
Приспів:
Лише у нас на Україні росте калина при долині!
Вода джерельна з небом синім лише у нас на Україні!
Лише у нас на Україні всі люди щирі і гостинні!
Вода джерельна з небом синім лише у нас на Україні!
Де така ще є земля - білі лілії в ставочку?
Де така ще є земля - соловейко у садочку,
Дикі гуси. Запитаю я: "Де на світі є така земля?"

 

Де ще є така земля, щоб дівчата мали вроду,

Де ще є така земля, щоб козацького роду.

Вільний вітер. Запитаю я:»де на світі є така земля?
 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Додано
1 липня 2018
Переглядів
271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку