Виховний захід “We love and learn English”.
Мета заходу:- Вдосконалити навички усного мовлення; підтримати інтерес до вивчення іноземної мови; розширити кругозір та світогляд; розвивати пам'ять та увагу.
Незнайко.(виходить на сцену) Hello! Це поки що все що я запам’ятав англійською. Діти, я вам співчуваю… Ось у мене зараз буде урок англійської, а навчає мене не абихто , а сама пані English – Англійська мова. Хоч я вважаю, що і так знаю англійську достатньо добре.
Мова. То хто це тут знає англійську «достатньо добре» ?
Незнайко. Ну , я! А що?How do you do? How are you? What is your name? How old are you? I have got two cars. Head & Shoulders… Та я стільки слів знаю!
Мова. Ну, тоді розпочнімо наш урок прямо зараз. What is your name?
Незнайко. Це я знаю! Хто таке не знає?! My name is Neznayko.
Мова. How do you do?
Незнайко. ??? А можна повільніше? Бо це ж ви таке питаєте-як в університеті… Що це ви таке спитали?
Мова. Як справи?
Незнайко. Ось! Бачите, діти! Я ж казав що англійська – це якась неправильна мова! How-do-you-do. Це ж скільки слів… Аж чотири… А спитали всього-на-всього «Як справи?» Це ж слів удвічі більше. Що ж виходить – може й голова у мене стане удвічі більша, коли я вивчу всю цю англійську? Вибачайте, але я вважаю, що мій словниковий «напас» достатньо глибокий і мене вже можна зарахувати до досить просвічених людей. А англійська… Хіба це так важливо?
Мова. По-перше, словниковий запас , а не напас і ти хочеш стати освіченим , а не «просвіченим», а по-друге, англійська – це важливо і про це знають вісі діти.(виходять учні )
Учень 1. Англійська мова поширилася по всьому світу, починаючи з 17 століття, і залишається основною міжнародною мовою спілкування, торгівлі і техніки.
Учень2. Англійська належить до тих мов, що має найширший словниковий запас: Оксфордський Словник Англійської мови нараховує близько 600 000 слів.
Учень 3. Також це мова, яку знають найбільше людей як другу (нерідну) : приблизно 350'000'000 людей.
Учень 4. Англійською друкують найбільше.
Учень 5. Якщо хочеш подорожувати і відвідати різні куточки нашої планети – без англійської не обійтися!
Незнайко. Як можна вивчити всі ці дивні слова! Я, щойно почую Good morning!, то мені так і хочеться кудись втекти… Англійська - це ж так нудно!!! (починає плакати)
Учень 6. Незнайку , не плач, дорогенький!
Незнайко. Як же мені не плакати? Сльози самі ллються і ллються…
Учень 7. Ми дуже хочемо тебе розвеселити! Давай ми сьогодні влаштуємо свято. Справжнє свято англійської мови і ти побачиш , що це може бути весело і цікаво.
Ведучий 1 What a happy day today!
Boys and girls are very gay!
They dance and play.
What a happy day today!
Ведучий 2 Boys and girls, come on!
Let’s have fun!
Ведучий 1 Let’s dance,
Let’s sing.
Ведучий 2 Here is the spring!
Let’s jump,
Let’s run,
Here is the sun!
Ведучий 1 Sun and rain,
Let’s dance and sing,
I can see a rainbow,
Here is the spring!
Вчитель .Good morning, children. How are you? Are you ready to have fun? Are you ready to play a great game? Let’s start.
Шановні діти, вчителі та гості нашого свята, вітаю вас. Мені надзвичайно приємно бачити вас усіх тут.
Сьогодні ми зібралися для того, щоб подивитися, чому першокласники та другокласники навчилися на уроках англійської мови.
Вивчення англійської мови – процес складний, але багатогранний і цікавий. Але варто замислитись, що саме англійська мова є неповторним засобом спілкування між людьми різних національностей. Оволодіння іноземною, а саме англійською мовою є потребою часу. Під час вивчення англійської мови ми знайомимось з традиціями і звичаями інших народів та переконуємось у неповторності власної української культури.
Мабуть серед нас немає жодної людини , яка б не помітила, що сьогодні в Україні відбуваються динамічні перетворення у політичному, соціально – економічному та культурному житті. Зростає потреба суспільства в людях, що володіють іноземною мовою як засобом спілкування.
Зростає реальна можливість для учнів спілкуватися зі своїми зарубіжними ровесниками через Інтернет, у міжнародних літніх таборах, на фестивалях та олімпіадах. А що ж знають про іноземні мови наші учні? Давайте надамо їм слово…
Ведучий 2 В наш час для того, щоб мати гарну роботу, потрібно знати іноземні мови. Найпоширеніші мови в світі – китайська, іспанська, англійська й деякі інші мови. Але кожна добре освічена людина в світі говорить англійською, бо це – мова спілкування, бізнесу, науки й культури.
Ведучий 1 Англійська мова зараз найважливіша і найпоширеніша мова у світі. Це державна мова в п’яти країнах : Великобританії, Канаді, США, Австралії і Новій Зеландії. Англійська мова – одна з шести офіційних робочих мов Організації Об’єднаних Націй. Це – друга робоча мова в Європейському Співтоваристві. Англійською мовою розмовляють практично у всьому світі кожні сім чоловік з десяти.
Ведучий 2. Незалежна Україна має зв’язки з багатьма державами. Усе більше прямих контактів встановлюється з країнами Європи, Сполученими Штатами, Великобританією, Канадою та іншими англомовними країнами.
Розвиток екологічної індустрії призводить до утворення сотень спільних підприємств в багатьох містах і містечках України. Багато іноземних делегацій прибуває до нашої країни. В свою чергу наші бізнесмени, туристи, експерти часто виїжджають за кордон. Англійська – мова міжнародного спілкування, тому дуже важливо вивчати її.
Ведучий 1. Англійську мову варто вивчати. Існують відомі вислови : «Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина», а також «Нова мова – новий світ».
Ведучий 2. Кожна людина, яка вирушає за кордон , повинна бути здатна знайти свій власний шлях в англомовному суспільстві без перекладачів.
Ведучий 1. Якщо ви візьмете собі за мету вивчити мову, якою творили свої шедеври Шекспір і Байрон, Діккенс і Конан Дойль, Драйзер і Хемінгуей, якою співали легендарні «Бітлз», то ви обов’язково знайдете шляхи і способи досягти своєї мети.
Ведучий 2. Ну а зараз давайте порадуємо один одного своїми талантами розповідати вірші, співати пісні та грати ігри. Надаємо слово першокласникам.
Пісня “Hello”. Вони пограють гру “Лювись рибко”
Ведучий 1. Attention! Attention! Attention! Наші першокласники хочуть розказати нам про свої іграшки.
Ведучий 2. Кух Ілля розкаже нам вірш про кольори “Red and yellow”, та про те, скільки йому років “How old are you?”
Red and yellow.
Green and blue!
Lots of colours
For me and you.
-- How old are you? How old are you?
-- Are you one? Are you two?
-- Are you three, four, five, or six?
-- No, I am not. Listen to this.
It's my birthday, and hooray!
Now I'm seven, I'm seven today!
Пісня “Toys for me”
Ведучий 1. Фесик Данік розкаже нам вірш “It’s birthday time”
Пісня “ABC Song”.
Гра «Веселий рахунок».
М'яч передається по колу на рахунок: One! Two! Three! Four! Five! Good-bye! Вибуває той, у кого м'яч опинився у руку на «Good-bye». Гра триває до тих пір, поки з усіх гравців залишиться один. Який і стане переможцем.
Ведучий 2. А зараз запрошуємо до слова учнів других класів.
Ведучий 1. “How old are you?’- розкаже нам Ішутіна Христина
How old are you? How old are you?
Now tell me , please,
How old are you?
I am eight. I am eight. I am eight.
That’s my age.
Ведучий 2. Дзюба Василь хоче розказати нам лічилку “One candle”.
One candle, two candles,
Three candles, four.
Five candles, six candles,
Seven candles, eight.
Ведучий 1. А зараз у виконанні комзюка Євгенія прозвучить вірш “Read, read, read”. Євген розкаже нам , що вони роблять на уроках англійської мови.
Read, read, read
Read a book.
Write, write, write
Write a letter.
Speak, speak, speak
Speak English.
Sing, sing, sing,
Sing a song.
Count, count, count
Count to 9.
1 and 2 and 3,
4 and 5 and 6,
7 and 8 and 9.
Oh, it’s so fine!
Ведучий 2. Вірш “Look at the snow”.
Look at the snow
It is soft and white.
Look at the trees
What a pretty sight!
Ведучий 1. А кольори у нас дуже добре знає Гайченя Оксана “Brown and yellow”.
Brown and yellow, brown and yellow,
Pink and green, pink and green,
Orange, red and blue,
Orange, red and blue,
I choose you, I choose you.
Ведучий 2. Всі діти полюблять гратися іграшками. І ось про свої найулюбленіші іграшки нам хочуть розказати наші учні.
Фізкультхвилинка “Clap your hands”.
Ведучий 1. Вірш “We are happy”.
We are happy.
Come and see.
Look at our Christmas Tree!
Look at Santa
Teddy Bear.
Merry Christmas!
Happy New Year!
Ведучий 2. Вірш “Let us sing”.
Let us sing,
Let us play,
Let us dance together.
Let’s play games,
Let’s have fun,
Let us be friends forever!
Пісня “How old are you? – I’m fine.”
Ведучий 2. Зімич Ангеліна все знає про роботу в іграшковому магазині. Послухайте вірш “I have got a good job”.
I have got a good job.
In a big toy shop.
I have got a lot of toys.
For little girls and little boys.
I can play with every toy…
But I am not a little girl!
Ведучий 1. Наші другокласники можуть навіть описати свою зовнішність.
Гра«Коридор»
Попросіть дітей розбитися на пари, взятися за руки, встати пара за парою і підняти високо над головою сполучені кисті рук, утворивши «коридор».
Ведучий повинен пройти по «коридору» і вибрати одного з гравців в будь-якій парі, спитати його, хто він (Who are you?) і як його звуть (What is your name?).
Дитина повинна відповісти: «I am a girl/a boy. My name is .....). Потім їде каже: «Йди сюди!» (« Come here!»)- і бере гравця за руку. Дитина відповідає: «Із задоволенням!» («With pleasure!»). Після цього по «коридору» проходить нова пара і встає після решти гравців. Новим ведучим стає той, хто залишився без пари.
Фізкультхвилинка “Head and Shoulders”.
Вчитель. Перегляд навчального мультфільму англійською мовою “Magic English”.
Вчитель. Молодці! Сьогодні ми дуже гарно попрацювали.
Які ваші враження після сьогоднішнього свята? Що вам найбільше сподобалось?
Я хочу сказати, що надзвичайно вражена вашими вміннями, знаннями та тими зусиллями, яких ви доклали, щоб досягти таких результатів. Дякую вам за роботу і співпрацю. Сподіваюсь, що наступного року ми попрацюємо ще краще і підготуємо ще більш вражаюче свято.
1