Виховний захід "Янголята"

Про матеріал
Виховний захід, який розрахований для учнів з ОП, який навчає добру , любові та повазі один до одного. Виховує почуття милосердя та людяності, впевненості у будь якій ситуації, толерантному ставленні до оточуючих. Сприяє дбайливому ставленню до навколишнього середовища, тварин, природи та ін..
Перегляд файлу

Казка-легенда «Янголята»

Підготувала вихователь ГПД

КЗ «Чернівецька спеціальна школа №3»

Мартинюк Р. В.       

 

Корекційно-розвиткова  мета:

Навчати учнів впевнено поводитись на сцені, чітко дотримуватись сценарію та інтонації при розповіді діалогу. Формувати почуття відповідальності до дорученої справи.

Виховувати почуття милосердя та людяності, впевненості у будь якій ситуації, толерантному ставленні до оточуючих. Сприяти дбайливому ставленню до навколишнього середовища, тварин, природи та ін..

Коригувати стійкість сприймання  та відтворення інформації, розвивати довготривалу пам’ять . Збагачувати активний і пасивний словники  новими словами з подальшим поясненням нових слів. Працювати над розвитком загальної моторики та пластики тіла під час музичних супроводів.

 

Оформлення залу:

На сцені  на задньому плані голуба тканина на якій прикріплені хмаринки; біля стінки велика коробка у сердечка; по сцені розкладені білі мішки (емітація хмаринки), перед сценою арка-ворота; на передньому плані деревце зі зламаною гілочкою біля нього лежать іграшки (лопатка, грабельки, відерце); іграшковий зайчик; маленькі сердечка з фоамірану із написом слова «любов»; торбинки.

 

Матеріали та обладнання:

Відео: «Без  любові не можна жити», «Небеса» «Скринька» «Добро твори». Пісні: сл. муз. Л. Кравчук «А де любов?»; сл. М.Гошовська, муз.А.Верхоляк  «Янголята», класична музика; хореографічні композиції під «Симфонія №6 Музика Ангелів» В.А.Моцарта; «Ніч яка місячна» сл. М.Старицький, муз. М. Лисенка у сучасній обробці у виконанні О. Вінника.

Портативний комп’ютер, колонка, радіомікрофони, проектор, рулонний екран для проектора; музичні інструменти (різні дзвіночки, трикутник, металофон, дощовиця)

 

 

 

 

Хід казки

Звучить мелодія,  діти по черзі  граючи на музичних інструментах виходять на сцену, в кінці  звучить запис голосу диктора на фоні  музики та відео на екрані  «Небеса» 

Диктор (Іліка Р.В.):

Якось давним-давно зібралися на хмаринці Янголи й почали розмірковувати про людей.  Про всі ті земні турботи, що зустрічаються на кожному кроці. Про те, як багато навколо  жорстокості  і що десь поділась любов. І як думаєте, що вигадали небесні мешканці? А вимудрували вони ось що…

1 . Янгол:

- Якщо поєднати добро і співпереживання, ми отримаємо милосердя

2.  Янгол:

- А якщо у вірність додати дружбу?

3.  Янгол:

- Тоді ми отримаємо віру

4. Янгол:

- Але ж нам потрібно створити любов!

Разом янголи затріпотівши крилами:

- Так, так, так. Любов!

Звучить пісня  «А де любов?» сл. муз. Л. Кравчук

5. Янгол радісно:

- Нам потрібно запитати в того, хто знає, що таке любов! У того, в кого це почуття ніколи не мине!

Разом янголи здивовано:

- А хіба є така людина?

6. Янгол

- Так! Я знаю таку!

1 . Янгол:

- Хто вона? У якій країні живе?

6. Янгол

- Зараз я вам покажу.

 

 

 

На екрані  з’являється відео «Скриня»

     Все, що на небі і що на землі,

Що під землею і що у воді,

Все це я бачу і вам покажу,

А як не знаєте – я підкажу!

Казки чарівні, мудрість століть -

Усе це я маю – не бійтесь, беріть!

Після запису янгол сплескує тричі в долоні, підходить до скриньки відчиняє її. У скриньці  сидить маленький хлопчик із зайчиком в руках. Хлопчик підходить на передній план і починає гратись з відерком і грабельками ніби підгрібає деревце. Піднімає оченята і бачить зламану гілочку у деревця. Сплескує у долоньки, дістає з кишеньки бинт і перев’язує деревце приказуючи при цьому.

Хлопчик:

  • Боляче. Сік тече. Не плач я допоможу тобі .

Тільки присідає бере до рук зайчика, а на  сцену вибігає дівчинка, яка плаче.

Хлопчик:

  • Що сталось?

Дівчинка:

  • Якісь хлопчики кинули мою іграшку в річку.

Хлопчик:

  • Не плач, візьми мого зайчика, він буде тобі другом.

Дівчинка посміхається бере іграшку.

Дівчинка:

  • Дякую, який зайчик гарний. Ти такий добрий.

Дівчинка йде зі сцени. У цей час на сцену виходить Кішка і голосно нявчить тримаючи близенько до грудей лапку.

Кішка:

  • Мяо! Мяо!

Хлопчик:

  • Кішечко, що з тобою?

Кішка:

  • Мені боляче, в мене кинули камінь і попали мені в лапку. Мяо

Хлопчик:

  • Не плач я тобі допоможу. (Перев’язує бинтом лапку.)

Кішка задоволено нявчить і йде з сцени.

Янголи здивовано поглянули на свого товариша. А той задоволено усміхається.

6. Янгол лагідно:

-          Погляньте лишень на цього малюка, Бачите, який він щасливий і добрий? Як обережно перев’язав гілочку, як поділився з дівчинкою, як допоміг кішечці.

1. Янгол: 

 -          Але ж він ще маленький! А ми шукаємо того, хто знає, як зберегти в серці любов, як не втратити віру.

6. Янгол:

-          Правильно. Але щоб чогось навчити іншого, потрібно самому це вміти. Щоб щось віддати, потрібно це мати...

 

Всі янголи:

-          Це правда!

6  Янгол:

-          Так от, цей малюк вміє все, що ми шукаємо. У його серці немає зла, воно наповнене любов'ю.

1 Янгол:

-          Але ж він буде рости й розчарування зроблять його таким, як і інших.

6 Янгол:

-          Ось про це ми й повинні з вами потурбуватися. Нам потрібно взяти малого під свою опіку (Піднімає руки). І коли він виросте, то зможе навчити любові своїх дітей, а ті передадуть ці знання своїм дітям.

 

Всі янголи піднімають руки радісно вигукують:

-          Ти правий!

 

Диктор(Іліка Р.В.): (запис на фоні музики)

З тих пір небесні мешканці почали захищати та допомагати хлопчику навчивши його молитві до Ангела-охоронця. Адже вони так хотіли, щоб він не забував бути милосердним, добрим, чуйним та люблячим.

Відео з дітьми де учні читають рядки вірша «Без  любові не можна жити» Надії Красоткіної ,  спускаються зі сцени і присідають на її край.

Без любові не можна жити,
Треба всім вона з юних літ.

 

Без любові зав’януть квіти,
Стане сірим безликим світ.
 

Без любові загине казка
І душа не злетить до зір.
 

Доброта пропаде і ласка,
Стане сірим усе, повір.

 

Без любові душа зміліє,
Зникне усмішка на вустах.
 

Навіть білий сніжок посіріє,
І людину огорне страх.
 

Без любові не можна жити.
Хай у серці вона горить.
 

Хай душа ваша вміє любити,
Бо любити — це значить жить!

 

Хореографічна композиція   «Ніч яка місячна» (виконують учасники хореографічного гуртка «Смайлики» Костюк Оля і Кушнірик Саша)

З екрану звучить запис вірша «Добро твори» Н. Красоткіна

 (Читає Іліка Р.В.)

Будь чистою і світлою, дитино.

Добро твори у світі кожен час.

Добро і є та категорія єдина,

Яка веде до світла кожного із нас.

Добром на доброту відповідай щоднини

 Й на зло також добром відповідай.

Покликання найбільше для людини

— Добро творити! Це запам’ятай. (Н. Красоткіна)

Учасники вокального гуртка «Сім нот» виконують  пісню «Янголята» сл. М.Гошовська, муз.А.Верхоляк 

 

Хореографічна композиція «Ангели добра» муз. В. А. Моцарта «Симфонія №6 Музика Ангелів» виконують учасники  хореографічного гуртка «Смайлики» під час якої діти в залі роздають сердечки глядачам.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Людина і світ, Виховна робота
Інкл
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку