Виховний захід з математики Веселі випробування

Про матеріал
Матеріал сценарію розрахований для учнів 5 класу. Конкурси сплановані так, щоб весело провести час, зацікавити учнів математикою, щоб розвивати кмітливість, винахідливість і, одночасно, патріотичні почуття.
Перегляд файлу

 

 

САМБІРСЬКА ГІМНАЗІЯ № 1 ім.Тараса Шевченка

 

 

 

 

 

ВЕСЕЛІ ВИПРОБУВАННЯ

/виховний захід для учнів 5 класів/

 

 

 

 

 

Підготувала учителька математики

Думич Любов Іванівна

 

 

 

САМБІР.2024.

 

Сценарій виховного заходу  « ВЕСЕЛІ ВИПРОБУВАННЯ».

Мета: а/.весело провести дозвілля, зняти втому, відпочити;

            б/.розвивати пізнавальні інтереси, увагу, кмітливість, винахідливість, спритність, наполегливість;.

           в/. згуртувати колетив, виховувати любов до рідного краю.

Обладнання:

 1.Таблиця до конкурсу ПОПРОБУЙ ПОРАХУЙ».

2. Дві 5-тигривневі  монети і дві 2-гривневі монети. 2 аркуші з вирізаними дірками розміру 2-гривневої монети.

3. 6 надувних кульок  намальованими на них личками маленьких дівчаток, прив’язані нитками до шнура. 6 шовкових хустин. ,

4. Два прямокутні картонні формати .

5.Два українські народні  дівочі костюми.

Хід заняття.

Вчитель: До цього часу ми з вами готувались до уроків: розв’язували задачі, писали вправи, вчили історію математики.  Всі дуже гарно працювали, але відчуваємо, що трохи потомилися.

 Давайте відпочинемо - розпочинаємо веселі випробування. Спочатку разом з вами за назвою нашої зустрічі визначимо , чим ми сьогодні будемо займатися.

Слово «веселі» вказує на те, що ми повинні весело провести час. Ви знаєте, яке велике значення має веселий настрій. То ж нехай кожен з нас постарається підняти свій настрій і настрій товариша.

Слово «випробування» означає, що сьогодні кожен присутній повинен випробувати себе, випробувати свої здібності. Адже в житті бувають різні ситуації.

А також ми повинні чомусь навчитися. Перше – не боятись труднощів, сміливо переборювати їх. Друге – навчитись перемагати і навчитись програвати.  Адже ви знаєте, що перемагає не той, хто має кращі результати. Перемагає той, хто бачить не тільки свої успіхи, але і бачить успіхи суперника; бачить не тільки недоліки суперника, але і бачить свої недоліки. Вміє їх аналізувати і вчитись у свого гідного «ворога». То ж бажаю вам успіху.

Для роботи нам потрібна буде служба технічної підтримки, яка буде швидко і вправно записувати бали і підбивати підсумки. Прошу зайняти свої місця.

1. Оголошується перший конкурс на організованість і дисциплінованість. За час, поки я рахую до п’яти, кожна команда має обрати собі капітана, назву команди і зайняти своє місце.

2. Розпочинаємо другий  конкурс -наші випробування на розвиток уваги – це конкурс «ПОПРОБУЙ ПОРАХУй».На картинці намальовані кішки, мишки і жабки. Порахуйте, скільки кішок, мишок і скільки жабок на картинці. Тільки рахувати їх треба за таким алгоритмом: починаючи з верхнього рядка підряд : «перша кішка, перша мишка, перша жабка….  І т.д.» Представники команд будуть  виконувати це завдання по черзі.

3.Настав час розминки. Просимо капітанів по черзі називати, в яких професіях потрібна добре розвинена увага, поки не вичерпається весь перелік професій. Переможе той капітан, після якого вже не можна назвати жодної професії.

4. Наші капітани вже зробили розминку. А тепер оголошується серйозний КОНКУРС КАПІТАНІВ.По черзі капітани мають дати відповіді на питання.Якщо хтось із них не знає відповіді, то на це питання може відповісти його суперник, за що отримає додатковий бал.Питання:

1.Поле має форму квадрата периметром 20 м. Знайти його площу.

2. У сім*ї  є 1 дідусь, 1 онук, 2 сини і 2 батьки. Скільки їх?

3.Росло 4 берези .На кожній березі по 4  гілки.На кожній гілці по 4 маленьких гілки. На кожній маленькій гілці по 4 яблука. Скільки всього яблук?

4.Чи може йти дощ два  дні підряд?

5.Потрібно розділити 5 яблук між 5-ма сестричками так, щоби 1 яблуко залишилось в корзині. Як це зробити?

6.Уявіть собі, що ви льотчик. Літак летить на висоті 70 км з швидкістю 520 км/год, температура повітря за бортом мінус 13 градусів Цельсія. Скільки років льотчику?

7. Як за допомогою тільки однієї палиці утворити на класному столі трикутник, не ламаючи її?

8.На столі стояло 3 склянки з суницями. Володя з’їв 1 склянку суниць і поставив її на стіл. Скільки склянок стоїть на столі?

 

5. А тепер будемо розвивати в себе винахідливість. Кожна команда дає свого представника. Конкурс «ПРОСУНУТИ МОНЕТУ».

Ви бачите  дірку, яка рівна розмірам  двогривневої монети. Чи зумієте ви просунути через цю дірку 5-тигривневу монету7

6. А тепер подивимось, що ви вмієте робити. КОНКУРС «ПОВ’ЯЖУ ШОВКОВУ ХУСТИНУ». Для цього конкурсу нас потрібно по 3 учасники з кожної команди.

Уявіть собі, що кожен з вас має маленьку вередливу плаксиву примхливу сестричку-капризульку. Треба пов’язати їй шовкову хустину. Як ви справитесь із цим завданням? Наскільки у кожного з вас вистачить терпеливості?

/на розмальовані надувні шари, прикріплені до нитки, прив’язаної до шнурка, пов’язати шовкові хустини/.

7. А тепер стародавня задача для кожної з двох команд. Я зачитаю текст, а ви зберетесь командою за окремими столами і у письмовому вигляді покроково опишете  її розв’язання.

ЗАДАЧА ПРО ВОВКА, КОЗУ І КАПУСТУ. Знайти спосіб, як дідові перевезти на інший беріг річки вовка, козу і капусту при умові, що в човен, крім діда, можна помістити лише один об’єкт. І не можна залишати вовка  з козою, а козу з капустою.

 

8. Ми живемо в Прикарпатті поблизу Карпат. Вам, мабуть, доводилось бачити, які стрімкі, бистрі і небезпечні Карпатські пічки. Уявіть собі, що вам потрібно перейти кладку через таку річку.

КОНКУРС «КЛАДКА». Кожній команді дається по 2 картонні прямокутні формати. Учень може ставати лише на формат і пройти визначену відстань туди і назад, потім віддати формати /кладку/ товаришеві з команди, який повторює те ж саме. Виграє команда, яка швидше перейде річку.

 

9. А ТЕПЕР ПРОВЕДЕМО КОНКУРС «Спостережлива україночка». Але спочатку запросимо наших чарівних дівчаток подарувати нам поезію і танець.

1-а учениця: Україно, рідна, мила!

                       Я дочка твоя щаслива.

                       Все, що ти мені дала,

                       Я віддам тобі сповна.

2-а учениця: Шелест лісу й неба просинь,

                       Урожайну щедру осінь,

                       Літа музику барвисту

                     І зими дзвінке намисто.

                     Ці скарби я так люблю,

                      Радість з друзями ділю.

1-а учениця: Трохи ще я підросту, -

                       В шум хлібів тебе вберу.

                       Збережу усе, що маєш

                     /Ти ж мене іще не знаєш/

Разом:         Ми твої дзвінкі веснянки -

                      Українки-самбірчанки.  

Дівчатка танцюють гопачок і зупиняються спинами одна до одної. «А тепер просимо вас по черзі називати по одній відмінності сценічного костюму вашої суперниці від вашого.

 

ПІДСУМОК ЗВНЯТТЯ ОГОЛОШУЄ ТЕХНІЧНА СЛУЖБА.    

ДОДАТОК. E:\Рисунок1.gif    

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Думич Любов
Пов’язані теми
Математика, Сценарії
Додано
22 жовтня
Переглядів
494
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку