Хочеш бути здоровим?Будь ним!
Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
ВІКОВА КАТЕГОРІЯ: 7-10 років.
Обладнання: роздаткові матеріали-ілюстрації, фломастери, олівці, мультимедійний проектор,комп’ютер, ватмани.
УЧИТЕЛЬ.
УЧЕНЬ 1.
Зрозуміло, всім відомо,
Що приємно буть здоровим,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.
УЧЕНЬ 2.
Кожен день по розпорядку
Маємо робить зарядку.
Для здоров`я вона плюс,
Намотай собі на вус.
УЧЕНЬ 3.
Хочу я усім сказати,
Що здоров’я краще мати,
А ніж хворому ходити
Й світ чарівний не любити !
УЧЕНЬ 4.
Якщо хочеш бути здоровим,
Правило запам`ятай:
Сам про своє здоров`я дбай,
На лікарів цю турботу не перекладай.
УЧЕНЬ 5.
Лікарі лікують хворих,
Здоров`я вони не творять.
Людина повинна бути сама
Дисциплінована й вольова.
Учитель
Тож розпочнемо! Але спочатку нам необхідно прийняти певні правила. (слайд 1)
Пропонуємо наступні:
1. Бути креативними.
2. Бути активними.
3. Бути позитивними.
4. Бути толерантними і уважними до думки кожного.
5. Слухати та чути.
6. Правила «руки» та «вільної ноги».
Підтримуєте?
- Складіть із літер Д З О Р В’ О Я слово. (Здоров’я). (слайд 2)
- Правда, здоров’я – всьому голова. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне – позбутись болю.
- Що потрібно для того, щоб бути здоровим? Розшифруйте запис, прочитавши кожне зі слів ззаду наперед:
ИТСЕВ ЙИВОРОДЗ БІСОПС ЯТТИЖ ( слайд 3)
(ВЕСТИ ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ)
- Давайте з’ясуємо, що ж таке здоров’я та здоровий спосіб життя?
Учень 1
(Слайд 4)
Учень 2 (Слайд 5)
Учень 3
Однією із запорук здоров’я є правильне харчування. Їжа має бути різноманітною , корисною, містити багато вітамінів та корисних речовин.
Запам’ятайте ,які продукти є шкідливими для вашого організму
Учень 4 ( слайд 6)
Пропонуємо переглянути мультик «Охоронці здоров’я».
Учень 5
- Чи можете ви сказати про себе: «Я здоровий»?
Продовжимо бесіду вправою «Мікрофон». Свої відповіді починайте зі слів: «Я здоровий, тому що …».
Учень 1
Пропонуємо трішки розім’ятися РУХАНКА
Учень 2
Ігрова вправа. Вам потрібно сказати слово «Так чи НІ».
Збереженню здоров’я сприяють ...
1) байдужість; 2) взаєморозуміння у сім’ї;
3) добра праця; 4) активний відпочинок;
5) ранкова зарядка; 6) ледачість;
7) паління; 8) чистота тіла;
9) раціональне харчування; 10) шкідливі звички;
11) неврівноваженість; 12) тривалий перегляд телевізору.
Учитель
Молодці! Ви уважні і кмітливі. Тому відгадайте ще й загадки.
1. Гарне я і запашне, роботяще змалку.
Люблять всі чомусь мене вдень і на світанку.
Кажуть, я даю красу і здоров’я, й силу,
Чистоту у дім несу, звуть мене всі … ( мило )
2. Я – невтомна трудівниця, мені вірять люди,
Хто зі мною поведеться – той здоровий буде.
Буде часто усміхатись білими зубами,
Мене знає вся малеча і бабусі, й мами.
Чистоту тримаю в домі, справу знаю чітко,
Вам ім’я моє знайоме, бо зубна я … ( щітка )
3. Маю вигляд я і смак –
Можеш подивиться.
І без мене вам ніяк
Всім не обійтися.
Я – не страва, не напій,
Та в роботі часто
Із зубною щіткою дружу,
Ім’я моє - ….(паста)
4 Я маленька полотнинка, випрана дбайливо.
Не серветка, не хустинка, знаю своє діло.
Я до щічок, до голівки притулюсь ласкаво,
Я вберу усі краплинки з тіла після ванни.
Я не гість – хазяїн в домі, лежати я не звик,
Вам ім’я моє відомо, пригадайте, я … ( рушник )
5 Білих тридцять зубчиків для кучерів і чубчиків
По голівці ходять, волосся в порядок приводять. ( гребінець )
Учитель
Ось ви і відгадали загадки. Молодці !
Я знаю, що всім вам подобаються білі, здорові й міцні зуби, гарна посмішка, густе, красиве волосся, охайний, чистенький одяг. Але для цього треба щодня чистити зуби, вмиватися, розчісувати волосся, чистити взуття і привчати себе до цього треба змалку
Учитель
А зараз перевіримо,чи були ви уважними.
ВПРАВА ВПЛИВ НА ЖИТТЯ
Перед цим розіграємо, в якій команді кожен із вас буде працювати.
Ми Вам роздамо стікери з відповідними малюнками, за якими Ви будете розподілені на команди.
(ведучі роздають стікери учасникам)
Команда, в учасників якої на стікерах зображення здорового яблука, виконує наступне завдання: написати маркерами на ватмані всі фактори позитивного впливу на життя.
Команда, в учасників якої на стікерах зображення зіпсутого яблука, напише маркерами на ватмані всі фактори негативного впливу на життя людини.
(Під час виконання завдання звучить музика, гравці заповнюють ватмани відповідною інформацією)
Кожна команда обере спікера, який озвучить фактори позитивного і негативного впливу.