Виконання базової модельної сучасної чоловічої стрижки «Британка»

Про матеріал
Навчальна мета: набуття здобувачами професійно-технічної освіти професійних компетентностей щодо виконання базової модельної сучасної чоловічої стрижки «Британка» з дотриманням вимог організації робочого місця, охорони праці та норм професійної етики Розвиваюча: оволодіння здобувачами професійно-технічної освіти ключовими компетентностями: вмінням творчо мислити, ефективно використовувати робочий час, орієнтуватися в інформаційних джерелах, аналізувати, класифікувати, порівнювати інформацію, формулювати висновок; розвивати естетичний смак, креативність, самоконтроль, комунікативність, уважність, спостережливість, самостійність, відповідальність. Виховна: виховання моральних якостей здобувачів професійно-технічної освіти в т.ч. активної життєвої позиції, поваги до професії, майстра виробничого навчання і клієнтів, старанності, цілеспрямованості, впевненості, сумлінності, толерантності, такту).
Перегляд файлу

План уроку виробничого навчання

Спеціальність

Перукар (перукар-модельєр). Манікюрник.

Майстер в/н

Христина Гуркіна

Тема програми

ПЕР-2.2.2 (20) Виконання базових модельних сучасних чоловічих стрижок

Тема уроку

20.1 Виконання базової модельної сучасної чоловічої стрижки «Британка»

 Мета уроку

Навчальна мета: набуття здобувачами професійно-технічної освіти професійних компетентностей щодо виконання базової модельної  сучасної чоловічої стрижки «Британка» з дотриманням вимог організації робочого місця, охорони праці та норм професійної етики

Розвиваюча: оволодіння здобувачами професійно-технічної освіти ключовими компетентностями: вмінням творчо мислити, ефективно використовувати робочий час, орієнтуватися в інформаційних джерелах, аналізувати, класифікувати, порівнювати інформацію, формулювати висновок; розвивати естетичний смак, креативність, самоконтроль, комунікативність, уважність, спостережливість, самостійність, відповідальність.

Виховна: виховання моральних якостей здобувачів професійно-технічної освіти в т.ч. активної життєвої позиції, поваги до професії, майстра виробничого навчання і клієнтів, старанності, цілеспрямованості, впевненості, сумлінності, толерантності, такту).

Тип уроку

урок формування  вмінь

Метод проведення

Змішана форма навчання (онлайн-урок, асинхронне дистанційне навчання)

Між предметні зв’язки

«Перукарська справа», «Охорона праці», «Основи санітарії  та гігієни».

Дидактичне оснащення

Інструкційна карта, презентація, навчальне відео

Хід уроку

 

1.Організаційна частина (5хв.)

Перевірка присутніх

2.Вступний інструктаж (40хв.) (онлайн)

2.1.Цільова настанова

2.1.1.Повідомленняя теми та мети уроку

 

2.2. Актуалізація знань і досвіду учнів

(Виконання тестів, відповіді на питання)

 

 

 

2.2.1.Перевірка знань що вивчаються по темі

  1. Які підготовчі та заключні роботи виконують під час виконання чоловічих стрижок.
  2. Описати технологію виконання стрижки «Британка»
  3. У чому полягає особливість стрижки «Британка»
  4. На якому волоссі рекомендується виконувати стрижку «Британка»

 

2.3. Формування орієнтовної основи діяльності

Демонстрація еталонів виконання чоловічої стрижки «Британка»

Ознайомлення  з критеріями оцінювання

2.3.1. Демонстрація прийомів виконання операцій

Малюнок

Опис

Інструменти і матеріали

 

Стрижку починаємо виконувати з потиличної зони машинкою з насадкою 3 мм. Стрижемо до потиличного виступа.

Гребінець, машинка

Переходимо до скроневих зон. Стрижемо тією ж насадкою.

Гребінець, машинка

Робимо плавний перехід між нижніми та верхніми зонами машинкою на гребінці.

Гребінець, машинка

Виставляємо на машинці ножі в положення 2 мм і зводимо волосся «нанівець», робимо окантування.

Гребінець, машинка

 

За допомогою філірувальних ножиць робимо плавний перехід від скроневих зон до тім’яної зони.

Гребінець, філірувальні ножиці

Далі філіруємо перехід від СПЗ до ВПЗ.

Гребінець, філірувальні ножиці

Стрижемо ТЗ горизонтальними проділами способом «пойтінг». Контрольне пасмо робимо на маківці, всі наступні пасма підтягуємо до контрольного методом «пасмо на пасмо».

Гребінець, ножиці

Робимо укладання. Все волосся укладається назад. Фіксуємо зачіску

Пінка, каркасна щітка, фен, лак

 

2.3.1. Перегляд навчального відео

3. Основна частина

(асинхронне дистанційне навчання) (215хв.)

3.1 Самостійна робота учнів (виконання завдань)

3.2 Поточне інструктування учнів майстром в онлайн режимі

 

4.Заключний інструктаж

(онлайн )(20хв.)

 

4.1. Приймання виконаної роботи

Майстер приймає роботу кожного учня

4.2. Аналіз дефектів. Визначення причин виникнення та спосіб усунення дефектів:

Задає питання, доповнює та корегує відповіді учнів. Оцінювання виконаних робіт, повідомлення оцінок.

Аналізують причини виникнення дефектів, пропонують шляхи їх усунення

4.3. Видача домашнього завдання

Майстер повідомляє завдання, дає вказівки по його виконанню

 

Майстер виробничого навчання  ____________________         Христина Гуркіна

 

Старший майстер                           ____________________         Катерина Лаптєва

 

docx
Додано
14 листопада 2022
Переглядів
562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку