План уроку виробничого навчання
Спеціальність |
Перукар (перукар-модельєр). Манікюрник. |
Майстер в/н |
Христина Гуркіна |
Тема програми |
ПЕР-2.2.2 (20) Виконання базових модельних сучасних чоловічих стрижок |
Тема уроку |
20.2 Виконання базової модельної сучасної чоловічої стрижки «Елвіс» |
Мета уроку |
Навчальна мета: набуття здобувачами професійно-технічної освіти професійних компетентностей щодо виконання базової модельної сучасної чоловічої стрижки «Елвіс» з дотриманням вимог організації робочого місця, охорони праці та норм професійної етики Розвиваюча: оволодіння здобувачами професійно-технічної освіти ключовими компетентностями: вмінням творчо мислити, ефективно використовувати робочий час, орієнтуватися в інформаційних джерелах, аналізувати, класифікувати, порівнювати інформацію, формулювати висновок; розвивати естетичний смак, креативність, самоконтроль, комунікативність, уважність, спостережливість, самостійність, відповідальність. Виховна: виховання моральних якостей здобувачів професійно-технічної освіти в т.ч. активної життєвої позиції, поваги до професії, майстра виробничого навчання і клієнтів, старанності, цілеспрямованості, впевненості, сумлінності, толерантності, такту). |
Тип уроку |
урок формування вмінь |
Метод проведення |
Змішана форма навчання (онлайн-урок, асинхронне дистанційне навчання) |
Між предметні зв’язки |
«Перукарська справа», «Охорона праці», «Основи санітарії та гігієни». |
Дидактичне оснащення |
Інструкційна карта, презентація, навчальне відео |
Хід уроку
|
|
1.Організаційна частина (5хв.) |
Перевірка присутніх |
2.Вступний інструктаж (40хв.) (онлайн) |
2.1.Цільова настанова 2.1.1.Повідомленняя теми та мети уроку |
|
2.2. Актуалізація знань і досвіду учнів (Виконання тестів, відповіді на питання) |
|
2.2.1.Перевірка знань що вивчаються по темі
|
|
2.3. Формування орієнтовної основи діяльності Демонстрація еталонів виконання чоловічої стрижки «Елвіс» Ознайомлення з критеріями оцінювання 2.3.1. Демонстрація прийомів виконання операцій Покрокова інструкція: 1.Вимити волосся шампунем, промокнути рушником. 2.Розділити волосяний покрив на зони – тім’яну, потиличну, скроневі. Зафіксувати зажимами. 3.За допомогою машинки і насадки середньої висоти укоротити волосся нижньо потиличної зони таким чином, щоб шкіра голови не просвічувалась. 4. Волосся нижньо скроневих зон укоротити до такої ж довжини. Для цих операцій можна використовувати гребінець і ножиці. 5.Використовуючи ножиці чи машинку з насадкою більшою висоти зістригати волосся вверх рухаючись до тім’яної зони та маківки. 6. На маківці відділити горизонтальним проділом контрольне пасмо с стригти тім’яну зону ножицями методом «на пальцях» рухаючись до чілки з віддягуванням пасом до себе. 7. Відчесати і підрівняти чілку таким чином щоб залишити максимально допустиму довжину. 8.Лінії переходу від короткого волосся на скронях і довгого на тім’яній зоні, пом’якшити тушування за допомогою філіровочних ножиць Після стрижки необхідно вкласти волосся феном, щітками та косметичними засобами для вкладання волосся. Ознаки якісно виконаної роботи: -симетрична форма стрижки як до вкладання так і після -плавний перехід від короткого до довгого волосся -об’єм добре зберігається на протязі дня і не розпадається при рухах голови
2.3.1. Перегляд навчального відео |
3. Основна частина (асинхронне дистанційне навчання) (215хв.) |
3.1 Самостійна робота учнів (виконання завдань) 3.2 Поточне інструктування учнів майстром в онлайн режимі
|
4.Заключний інструктаж (онлайн )(20хв.)
|
4.1. Приймання виконаної роботи Майстер приймає роботу кожного учня 4.2. Аналіз дефектів. Визначення причин виникнення та спосіб усунення дефектів: Майстер ставить питання, доповнює та корегує відповіді учнів. Оцінювання виконаних робіт, повідомлення оцінок. Аналізують причини виникнення дефектів, пропонують шляхи їх усунення 4.3. Видача домашнього завдання Майстер повідомляє завдання, дає вказівки по його виконанню |
Майстер виробничого навчання ____________________ Христина Гуркіна
Старший майстер ____________________ Катерина Лаптєва