Використання ігор на уроках іноземної мови

Про матеріал

Використання ігор

Ігри мають велике освітнє значення, і вони можуть бути використані в класі, щоб переконати студентів використовувати мову, а не просто думати про вивчення правильних форм. Ігри заохочують учнів спілкуватися, співпрацювати, бути креативними та стихійними, використовуючи мову значущим чином. Учні хочуть взяти участь у заходах; грати в ігри та, як правило, досить конкурентоспроможні. Щоб вони могли взяти участь, вони повинні вміти розуміти та спілкуватися на цільовій мові. Ігри також заохочують учнів дотримуватися інтересу до роботи, і вчитель може їх використовувати для створення контекстів, в яких мова корисна.

Перегляд файлу

Використання ігор

Ігри мають велике освітнє значення, і вони можуть бути використані в класі, щоб переконати студентів використовувати мову, а не просто думати про вивчення правильних форм. Ігри заохочують учнів спілкуватися, співпрацювати, бути креативними та стихійними, використовуючи мову значущим чином. Учні хочуть взяти участь у заходах; грати в ігри та, як правило, досить конкурентоспроможні. Щоб вони могли взяти участь, вони повинні вміти розуміти та спілкуватися на цільовій мові. Ігри також заохочують учнів дотримуватися інтересу до роботи, і вчитель може їх використовувати для створення контекстів, в яких мова корисна.

Чому ми повинні використовувати ігри в класі?

 Ігри використовуються як методи або методи для залучення студентів до навчання. Добре підібрані та розроблені ігри є безцінними, оскільки вони дають студентам перерву і в той же час дозволяють учням практикувати володіння мовою. Переваги ігор залежать від пізнавального аспекту вивчення мови до більшої кооперативної групової динаміки, і в результаті ігор дуже мотивує, оскільки вони є забавними і одночасно складними.

1. Ігри - це бажаний перерва з звичайної рутини мовного класу.

2. Вони є мотиваційними та складними.

3. Вивчення мови потребує значних зусиль. Ігри допомагають студентам навчатися та підтримувати зусилля.

4. Ігри забезпечують мовну практику в різних навичках - говорячи, пишуть, слухають та читають.

5. Вони заохочують студентів до взаємодії та спілкування.

6. Вони створюють змістовний контекст для мовного користування.

Учні вчаться шляхом експериментів, виявлення та взаємодії з їх оточенням. Учні потребують варіації, щоб підвищити їх мотивацію. Використовуючи ігри, учні вже мають контекст, в якому використання цільової мови відразу ж є корисним. Ця навчальна ситуація схожа на те, як викладачі мови вивчають рідну мову, не усвідомлюючи, що вони навчаються.

Коли використовувати ігри?

  •  Гра має бути не просто веселою.
  •  Гра має включати "дружній" конкурс.
  •  Гра повинна тримати всіх зацікавлених та зацікавлених студентів.
  •  Гра має заохотити студентів зосередитися на використанні мови, а не на самому мові.
  •  Гра має дати учням можливість навчатися, практикувати або переглядати конкретний матеріал мови.

Які ігри можна використовувати?

 Можна використовувати чотири типи ігор, які можуть бути використані, а саме: карткові ігри, настільні ігри, імітаційні ігри та партійні ігри. При виборі ігор вчитель не повинен мати багато ігор в рукаві, а скоріше креативність у прийнятті існуючих, знайомих або популярних ігор і адаптації до класу, щоб прагнути до максимальної участі учнів. Традиційні ігри, такі як бінго, snowball (сніжний ком) і what is missing? ( що пропало,) тощо. Можуть бути індивідуальні для ваших учнів. Багато ігор враховуються потреби дітей. Важливо також зазначити, що гра не потребує багато рухів, ані хвилювання чи підбадьорення, але це потребує інтелектуальної складності.

Вчителі можуть використовувати різні додаткові стимули, щоб зберегти енергію в класі під час ігор: груповий або командний змагання, за допомогою невеликих призів залежно від віку (наклейки, штампи, нагороди тощо. Дітям може бути надано граматичні структури, які написані на дошці, а потім попросили їх використовувати в реченнях. Або ж вони можуть відповісти на питання.

Важливі речі, які слід враховувати при використанні ігор у класі

Вибір відповідних ігор (залежно від кількості учнів, часу, теми навчання та параметрів класу).

спосіб, у який учні сприймають гру.

Надайте чіткі інструкції, дайте чіткі правила та дайте чіткі терміни.

Скоріше продемонструвати, ніж пояснити.

Там повинна бути чітка мета та досягнуті цілі.

Чіткі цілі та цілі повинні відповідати рівню складності гравця та рівня вміння учнів.

Опитування або оцінка результатів / подій у грі є важливим для успіху гри.

Це, як і раніше, буде веселим, але все одно допоможе учням навчатися.

Ігри знижують рівні тривожності, розважальні, освітні та дають учнів причину використовувати цільову мову. Це природний спосіб навчання та відкриває учням  реальні можливості навчання.

docx
Додано
17 листопада 2018
Переглядів
632
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку