Використання інноваційних технологій при вивченні англійської мови. Підготувала вчитель англійської мови. Красноградського ліцею №4 Красноградської міської ради. Харківської областіГулая Євгенія Вікторівна. Гулая Є. В.
Номер слайду 2
Актуальність проблеми. Одним із пріоритетних напрямків реформування освіти є досягнення якісного,нового вміння у вивченні іноземних мов. Знання іноземної мови є не просто важливим фактором , а життєвою необхідністю. Завдання загальноосвітньої школи полягає у формування учня як освіченної, конкурентноспроможньої та впевненої особистості. Вимоги часу та методика сучасного уроку націлюють вчителя на використання інноваційних технологій навчання. Отже, впровадження елементів інноваційних технологій на уроках англійської мови – це розвиток комунікативних вмінь і навичок учнів в процесі активного навчання. Гулая Є. В.
Номер слайду 3
Завдання вчителя. Розвивати мовленнєву культуру, творчі здібності, критичне мислення. Формувати в учнів чітку мотивацію при вивченні англійської. Формувати практичні уміння і навички в усіх видах мовленнєвої діяльності. Формувати мовленнєву компетенцію. Школу можно вдосконалювати тільки вдосконалюючи кваліфікацію вчителів. Я. А. Коменський. Гулая Є. В.
Номер слайду 4
Переваги використання інноваційних технологій Активізує мислення. Мотивує навчання. Підвищує якість знань. Сприяє розвитку розумових здібностей. Заоочує до самовираженню. Розширую можливостіПідвищує інтерес до навчання. Орієнтує в інформаційному просторіГулая Є. В.
Номер слайду 5
Інноваційні технології на уроках англійської мовиІнтерактивні технологіїІКТТехнології проектного навчанняІгровіІнтеграція Здоров’язберігаючи. Гулая Є. В.
Номер слайду 6
Інтерактивне навчання Це навчання в режимі діалогу під час якого відбувається взаємодія учасників освітнього процесу з метою взаєморозуміння, спільного вирішення навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів. Застосування на практиці: Робота в групахІнтерактивна гра. Робота в парах. Гулая Є. В.
Номер слайду 7
Види ІН: Кооперативне : Робота в парах. Змінювальні трійки. Акваріум Колективне-групове: Мікрофон. Незакінчене речення. Мозковий штурм. Ситуативне моделювання: Ділова та рольова гра. Змагання Опрацювання дискусійних питань: Метод прес. Займи позицію. Дослідницькі технології: Прес-конференціїКоло ідей. Репортаж Гулая Є. В.
Номер слайду 8
Використання ІКТДопомагає «оживити» урок, зацікавити учнів, пробудити до активної співпраці з учителем. Навчальні фільми. Педагогічні програмні засоби. ВідеопісніМульти-медійні презентаціїГулая Є. В.
Номер слайду 9
Метод проектів ПРОЕКТ – це вид навчальної діяльності, в якій задіяний досвід, уява, знання та величезне бажання поділитися з іншими. Формує в учнів: Комунікативні знання. Культуру спілкування. Уміння коротко і доступно і формувати думку. Терпимо відноситись до думки партнерів по спілкуванню. Розвивати уміння добувати інформацію з різних джерел. Гулая Є. В.
Номер слайду 10
Результатом проекту можуть бути: Гулая Є. В.
Номер слайду 11
Ігрові прийоми. Використання гри на уроках англійської мови в початковій школі сприяє мимовольному запам’ятовуванню мовного матеріалу та формуванню міцних навичок усного мовлення. Вона , з одного боку, сприяє активізації емоцій та емоційної пам’яті, з іншого – містить необідні для навчання одиниці монологічного та діалогічного мовлення.Ігрова форма реалізує декілька цілей: Забезпечення контролю виведення емоцій. Надання можливостісамовираження. Надихання і допомога в розвитку творчої уяви. Надання можливості виразити власну думку. Надання можливості та здобуття навичок співробітництва в соціальному аспектіГулая Є. В.
Номер слайду 12
Ігри на уроках англійської мови«Snowball» – використовується при вивченні будь-якої теми; активізує словниковий запас з теми; тренує пам’ять; розвиває уявлення.«Word – search grid» - розвиває уявлення; спостережливість; активізує активний словниковий запас.«Guess the word» - розвиває уявлення, увагу; активізує словниковий запас з теми.«Memory game» - розвиває пам’ять. Гулая Є. В.
Номер слайду 13
Інтеграція Інтеграція – це процес пристосування і об’єднання розрізнених елементівв єдине ціле при умові їх цільової та функціональної однотипності. В перекладі з латинської «інтеграція» ознаває відтворення. Гулая Є. В.
Номер слайду 14
Інтегроване навчання англійської мови. Прослуховування аудіокасет. Рольові ігри. Переглядвідеофільмів. Дискусії Складання діалогівІтрев’ю. Проведення прес – конференцій. Бесіда за круглим столом. Гулая Є. В.
Номер слайду 15
Здоров’язберігаючи технологіїНа уроках англійської мови для ефективнішого досягнення практичних, загальноосвітніх і розвиваючих цілей, підтримки мотивації учнів використують елементи здоров’язберігаючих технологій. Робота в групах та парах - для профілактики стресів дає хороші результати. Музичний супровід уроку - музика стимулює роботу мозку, підвищує засвоєнню матеріалу, сприяє еститичному вихованню. Елементи гри – гра, одна з найважливіших форм релаксації, сприяє відпочинку, сприяє відпочинку, викликає позитивні емоції, легкість і задоволення. Релаксація – фізкульхвилинки допомагають боротися проти порушень постави та зору, активізує пам’ять, увагу, розумову діяльність. Гулая Є. В.
Номер слайду 16
Позакласна робота з предмета. Тиждень англійської мови. Участь у конкурсах «Гринвіч», «Олімпіс»Робота з обдарованими дітьми. Проведення виховних заходів. Участь у шкільних, районних та обласних олімпіадах. Гулая Є. В.