Слово „інтерактив” англійського походження, від слів „Interact”, де „inter” – взаємний і “act” – діяти. Таким чином, інтерактивний здатний до взаємодії, діалогу. Сутність інтерактивного навчання полягає в активному залученнівсіх учнів до процесу пізнання.Інтерактивні методи – це способи організації продуктивної взаємодії суб’єктів педагогічного процесу.
Ця гра може використовуються під час вивчення будь-якої теми і з різними віковими категоріями. Мета цієї гри активізувати словниковий запас учнів за вивченою темою, Тренувати пам’ять і розвивати увагу. Вчитель дає учням 1 слово або ж речення, кожен наступний учасник промовляє всі сказані слова або речення і додає своє слово або речення. Гра триває доки кожен її учасник не відтворить встановлений ланцюжок слів або речень.«Снігова куля»(“Snowball”)
у. Визначити ставлення до конкретної життєвої ситуації, набути досвіду шляхом гри, допомогти навчитися через досвід та почуття. Рольова гра може також використовуватися для отримання конкретних навичок, наприклад безпечної поведінки у певній ситуації тощо.допомогти навчитися через досвід та почуття. Рольова гра може також використовуватися для отримання конкретних навичок, наприклад безпечної поведінки у певній ситуації тощо.«Рольова гра»
Цей метод дозволяє кожному учневі виступити в «ролі вчителя», передаючи свої знання однокласникам. Використання «броунівського руху» дає можливість багаторазового повторення одним учнем «своєї частини навчального матеріалу», ознайомлення з іншими й систематизації загальної картини теми. Організація роботи має такі особливості:кожний учень повинен отримати свій «навчальний блок» із теми (абзац тексту на окремому листочку, окреме запитання чи завдання).протягом декількох хвилин учні читають інформацію. Важливо переконатися, чи розуміють вони прочитане. Слід запропонувати їм ходити по класу і знайомити зі своєю інформацією інших однокласників. Учень може одночасно спілкуватися тільки з однією особою. Завдання полягає в тому, щоб поділитися своїми знаннями й самому отримати інформацію від іншого учня. Упродовж відведеного часу треба забезпечити спілкування кожного учня з максимальною кількістю інших учнів для отримання якомога повнішої інформації з теми. Після того, як учні завершать цю вправу, потрібно запропонувати їм відтворити отриману інформацію. Учитель аналізує та узагальнює отримані ними знання. Відповіді можуть записуватись на дошці. Метод «Броунівський рух»
З огляду на те, що на сьогодні діти постійно перебувають в інформаційно насиченому полі, стандартні методи та форми навчання не можуть зацікавити й стимулювати до навчальної діяльності, – саме тому необхідно використовувати нестандартні дидактичні методи та форми, щоб підвищити рівень активності і знань учнів.