СХЕМА ПЛАН-КОНСПЕКТУ УРОКУ
Урок №
Клас 11
Дата
Тема:Eating Out.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Вид уроку:бесіда.
Цілі уроку:
Практичні:ознайомлення з новими ЛО тем,формування навичок читання нових ЛО, розуміння ЛО на слух,читання тексту з розумінням основного змісту,контроль навичок та вмінь.
Соціокультурні: виявлення важливості правильного харчування .
Розвиваюча: розвивати інтерес учнів до вивчення англійської мови.
Виховна:виховувати культуру харчування.
Професійна: вміння формувати речення з новими словами, розповідати про їжу та здорове харчування, знати причини виникнення проблем неправильного харчування і способи їх уникнення.
Оснащення заняття: комп’ютер,презентація,підручник О.Карпюк з англійської мови для 11 класу.
ХІД УРОКУ:
СХЕМА ПЛАН-КОНСПЕКТУ УРОКУ
Урок №
Клас 11
Дата
Тема:Eating out.In the restaurant.
Тип уроку: урок формування навичок і умінь.
Вид уроку:бесіда.
Цілі уроку:
Практичні: повторення ЛО теми,формування навичок читання ЛО, розуміння ЛО на слух,читання тексту з розумінням основного змісту,контроль навичок та вмінь.
Соціокультурні: виявлення важливості правильного харчування серед учнів.
Розвиваюча: розвивати інтерес учнів до вивчення англійської мови.
Виховна:виховувати культуру харчування.
Професійна: вміння формувати речення з новими словами, розповідати про здорове харчування, знати причини виникнення проблем неправильного харчування і способи їх уникнення.
Оснащення заняття: комп’ютер,презентація,підручник О.Карпюк з англійської мови для 11 класу.
ХІД УРОКУ:
Етап, мета, прийоми: |
Зміст роботи: |
Початок заняття
Організаційний момент Прийом 1. Вітання,бесіда з учителем.
Прийом 2. Обговорення та формування теми і мети уроку.
Етап 1.
А.Фонетична зарядка Мета:закріплення вимовних навичок. Прийом 1. Виконання пісні.
Б.Мовленєва зарядка Мета:налаштування слухового та мовного апарату учнів на іноземну мову. Прийом 2. Бесіда учнів з вчителем
Етап 2. Повторення вивченого матеріалу і практикування вживання ЛО. Мета: практикувати вживання ЛО теми. Прийом 1. Читання
Етап 3. Тренування в спілкуванні.
А.Автоматизація мовленнєвих дій студентів на рівні фрази. Мета:розвивати навички правильного вживання ЛО. Прийом 1. Складання речень з новими словами.
Б.Автоматизація дій студентів на понадфразовому рівні. Мета:навчитися розпізнавати ЛО в тексті та розуміти його зміст Прийом 2. Читання тексту та відповіді на запитання.
Етап 4. Практика у спілкуванні.
А.Аудіювання,Говоріння Мета:самостійне вживання нових ЛО,практикувати діалогічне мовлення. Прийом 1. Перегляд відео.
Б.Письмо і говоріння. Мета:практикування вживання ЛО у реченнях. Прийом 2. Намалювати їжу і дати відповіді на запитання.
В.Говоріння Мета:практикування монологічного мовлення. Прийом 3. Анкета.Перегляд відео. Вправи.
Домашнє завдання:
Завершення заняття:
Методична література:
|
T:Good afternoon,dear students!How is your day? Слайд 1
T: Today we will speak about the menu and develop our vocabulary. Слайд 1
T: Let’s listen and find out who is a vegan, what do they eat and what don’t. Слайд 2
T:What kinds of food do you know?What kinds of dishes do you know?What is "a course"?What attributes qualify this word?What can be boiled?What food is famous in Ukraine?Do you enjoy Ukrainian dishes? Слайд 3
T:Look at this menus and guess where they come from.
Слайд 4
T:Match the dishes with the appropriate ingredients.
Слайд 5
Слайд 6-7
T:There is a video with English idioms about food. Choose your favourite one.
https://www.youtube.com/watch?v=ottNem6wjSc
Слайд 8
Слайд 9
T:Let’s have some fun!
https://wordwall.net/ru/resource/20447058/name-the-word-cooking-and-food
https://wordwall.net/ru/resource/48367324/food
https://wordwall.net/ru/resource/12522928/revision-food Слайд 10-12
T:Your home task is find a right answer
T: Our lesson is over. Thank you for your attention. Good bye.
О.Карпюк підручник з англійської мови для 11 класу,2019 р. Scott Thornbury's 30 Language Teaching Methods,2017
|