Використання технології "Діаграма Венна" на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури

Про матеріал
Наведено приклади використання технології "Діаграма Венна" на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СПІЛЬНЕВідмінне. Відмінне. ВИКОРИСТАННЯінтерактивної технології “Діаграма Венна”на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури . Робота Сої Наталії

Номер слайду 2

СКАРБНИЧКАКРЕАТИВНИХ ІДЕЙДОКЛАДНІШЕ НА SCHOSKREATYVNE. UAІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ — ЦЕ ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ОДНИМ ІЗ ЗАВДАНЬ ЯКОЇ Є ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМФОРТНИХ УМОВ, ПРИ ЯКИХ КОЖЕН УЧЕНЬ ВІДЧУВАВ БИ СВОЇ УСПІХИ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ, ПРОДУКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ. КОЛА ВЕННА — СТРАТЕГІЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОРІВНЯННЯ, ЗНАХОДЖЕННЯ СПІЛЬНИХ РИС, МОВНИХ ЯВИЩ, ОЗНАК В ОБРАЗАХ ЛІТЕРАТУРНИХ ГЕРОЇВ, ТВОРЧОСТІ ПИСЬМЕННИКІВ ТОЩО. ДІАГРАМА ВЕННА СКЛАДАЄТЬСЯ З ДВОХ (АБО БІЛЬШЕ) КІЛ, ЩО ПЕРЕТИНАЮТЬСЯ. У ДІЛЯНКИ, ОБМЕЖЕНІ КОЛАМИ, ЗАПИСУЮТЬ ПЕРЕЛІК РИС, ЯКІ РІЗНЯТЬ ДВА ПОНЯТТЯ, У ДІЛЯНКУ, ДЕ КОЛА ПЕРЕТИНАЮТЬСЯ, ОПИСУЮТЬ СПІЛЬНІ РИСИ Й ОЗНАКИ ДВОХ ПОНЯТЬ

Номер слайду 3

Складне речення. ССР СПРЧАСТИНИ РІВНОПРАВНІПОЄДНАНІ СУРЯДНИМИ СПОЛУЧНИКАМИ2 І БІЛЬШЕ ЧАСТИНЧАСТИНИ ЗАЛЕЖНІПОЄДНАНІ ПІДРЯДНИМИ СПОЛУЧНИКАМИ АБО СПОЛУЧНИМИ СЛОВАМИ

Номер слайду 4

ІМЕННІЧАСТИНИМОВИВІДМІНОКЧИСЛОРІДвказує на ознаку предмета, особипитання ЯКИЙ? ЯКА? ЯКЕ? ЯКІ?3 розрядиозначенняприсудокназиває предмет, особу, явище питання ХТО? ЩО?4 відмінипідметдодатокобставинаІменник Прикметник

Номер слайду 5

СЛОВОДАЄ НАЗВУ ПРЕДМЕТУ, ОСОБІ, ПОНЯТТЮ, УЯВЛЕННЮСЛОВОСПОЛУЧЕННЯОДНА ПОШИРЕНА НАЗВА ПРЕДМЕТА, ПОНЯТТЯ, УЯВЛЕННЯРЕЧЕННЯВИРАЖАЄ ЗАКІНЧЕНУ ДУМКУ, СКЛАДАЄТЬСЯ ЗІ СЛІВ, СЛОВОСПОЛУЧЕНЬОДИНИЦІ МОВЛЕННЯ

Номер слайду 6

ДІАГРАМА ВЕННАУ ЛЕКСИКОЛОГІЇСИНОНІМИоднакові або близькі за лексичним значенням, різні за вимовою та написанням. АНТОНІМИпротилежні за лексичним значенням, належать до однієї частини мови. ОМОНІМИрізні за лексичним значенням, однакові або близькі за вимовою, написанням

Номер слайду 7

ЗНАЧУЩІ ЧАСТИНИ СЛОВАтворять нові словастоїть після кореня. Стоїть перед коренем. Префікс суфікс

Номер слайду 8

Толя. Федько. Діаграма Венна. В. Винниченко “Федько - халамидник”з сім’ї друкарячеснийгордийтовариськийрозбишакапанський синтендітнийрозбещенийбрехливийчерствийперсонажі одного творуровесники

Номер слайду 9

Сашко Марусикрусявийпоступливиймріє стати артистом. Сашко Циганчорнявийсмуглявийоптимістлюбить автомобілілідер. Сашко Журавельвисокийлюбив поспатине брехавдобрийне любить сварокдрузі, жили поряд, навчалися в одному класіВ. Нестайко “Чарівний талісман”Характеристика персонажів

Номер слайду 10

І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ “НАТАЛКА ПОЛТАВКА” Петро Микола. СИРОТИСЕЛЯНИБІДНІПРАЦЬОВИТІМОЛОДІСЕРЙОЗНИЙВІДПОВІДАЛЬНИЙКОХАНИЙНЕРІШУЧИЙЗДАТНИЙ НА САМОПОЖЕРТВУВЕСЕЛИЙНАПОЛЕГЛИВИЙРІШУЧИЙДРУЖЕЛЮБНИЙ ГОТОВИЙ ПРИЙТИ НА ДОПОМОГУ

Номер слайду 11

ЛІНА КОСТЕНКО“ЗАЛІЗНА ЛЕДІ” УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇВАСИЛЬ СИМОНЕНКО“ВИТЯЗЬ МОЛОДОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇВАСИЛЬ СТУС“ЛЮДИНА БЕЗ ШКІРИ”, “ОГОЛЕНИЙ НЕРВ/СУМЛІННЯ”ПИСЬМЕННИКИ ШІСТДЕСЯТНИКИ

Номер слайду 12

ПОРІВНЯННЯ ПЕРСОНАЖІВ ТВОРІВ М. ТВЕНА “ТОМ СОЄР” ТА Е. ПОРТЕР “ПОЛІАННА”Том Соєр Поліанна. СИРОТИРОВЕСНИКИДРУЖНІЙЩИРИЙБЕЗПОСЕРЕ-ДНІЙПІДПРИЄМ-ЛИВИЙГАРНИЙ ДРУГДОБРАЧУТЛИВАЩИРАДБАЄ ПРО ІНШИХНАВЧИЛА ГРИ В РАДІСТЬ

Номер слайду 13

ПЕРСОНАЖІ НАРОДНИХ КАЗОКперсонажінароднихказокприйомнідітиІССУМБОССІІВАСИК ТЕЛЕСИКсміливийвинахідливийлюблячийщирийпрацелюбнийчеснийкмітливийпрацелюбнийкмітливийвідважний

Номер слайду 14

ДОКЛАДНІШЕ НА SCHOSKREATYVNE. UAВИСНОВКИВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ- ПРОБУДЖУЄ МОТИВАЦІЮ В УЧНІВ ДО ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ;- СТВОРЮЄ КОМФОРТНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ ДЛЯ УЧНЯ, ЗОКРЕМА ЗНІМАЄ НАПРУГУ ПРИ СПІЛКУВАННІ З УЧИТЕЛЕМ;- ДЛЯ ДИТИНИ ВІДКРИВАЄТЬСЯ ТВОРЧИЙ ПРОСТІР, ЗАВДЯКИ ЯКОМУ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЯКІСНИХ І ЦІКАВИХ РОБІТ;- ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ СТИМУЛЮЮТЬ НЕ ТІЛЬКИ УЧНІВ, А Й ПІДВИЩУЮТЬ ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ ПЕДАГОГА. ЩОБ НАВЧАТИ ДІТЕЙ ЗА СУЧАСНИМИ ВИМОГАМИ ВЧИТЕЛЮ НЕОБХІДНО ОПАНУВАТИ МЕТОДИКУ ЗАСТОСУВАННЯ НОВІТНІХ ІНТЕРАКТИВНИХ ПРИЙОМІВ, СТРАТЕГІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. ПОТРІБНО БУТИ В КУРСІ МОЖЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТІСНОГО І ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ, ЯКИХ СЬОГОДНІ ДУЖЕ БАГАТО. В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ МАЄ ПРАЦЮВАТИ ІННОВАЦІЙНИЙ, ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ.

pptx
Додав(-ла)
Соя Наталія
Додано
20 березня
Переглядів
658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку