СКАРБНИЧКАКРЕАТИВНИХ ІДЕЙДОКЛАДНІШЕ НА SCHOSKREATYVNE. UAІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ — ЦЕ ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ОДНИМ ІЗ ЗАВДАНЬ ЯКОЇ Є ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОМФОРТНИХ УМОВ, ПРИ ЯКИХ КОЖЕН УЧЕНЬ ВІДЧУВАВ БИ СВОЇ УСПІХИ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ, ПРОДУКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ. КОЛА ВЕННА — СТРАТЕГІЯ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПОРІВНЯННЯ, ЗНАХОДЖЕННЯ СПІЛЬНИХ РИС, МОВНИХ ЯВИЩ, ОЗНАК В ОБРАЗАХ ЛІТЕРАТУРНИХ ГЕРОЇВ, ТВОРЧОСТІ ПИСЬМЕННИКІВ ТОЩО. ДІАГРАМА ВЕННА СКЛАДАЄТЬСЯ З ДВОХ (АБО БІЛЬШЕ) КІЛ, ЩО ПЕРЕТИНАЮТЬСЯ. У ДІЛЯНКИ, ОБМЕЖЕНІ КОЛАМИ, ЗАПИСУЮТЬ ПЕРЕЛІК РИС, ЯКІ РІЗНЯТЬ ДВА ПОНЯТТЯ, У ДІЛЯНКУ, ДЕ КОЛА ПЕРЕТИНАЮТЬСЯ, ОПИСУЮТЬ СПІЛЬНІ РИСИ Й ОЗНАКИ ДВОХ ПОНЯТЬ
ДОКЛАДНІШЕ НА SCHOSKREATYVNE. UAВИСНОВКИВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ- ПРОБУДЖУЄ МОТИВАЦІЮ В УЧНІВ ДО ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ;- СТВОРЮЄ КОМФОРТНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ ДЛЯ УЧНЯ, ЗОКРЕМА ЗНІМАЄ НАПРУГУ ПРИ СПІЛКУВАННІ З УЧИТЕЛЕМ;- ДЛЯ ДИТИНИ ВІДКРИВАЄТЬСЯ ТВОРЧИЙ ПРОСТІР, ЗАВДЯКИ ЯКОМУ ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ КІЛЬКІСТЬ ЯКІСНИХ І ЦІКАВИХ РОБІТ;- ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИКИ СТИМУЛЮЮТЬ НЕ ТІЛЬКИ УЧНІВ, А Й ПІДВИЩУЮТЬ ПРОДУКТИВНІСТЬ ПРАЦІ ПЕДАГОГА. ЩОБ НАВЧАТИ ДІТЕЙ ЗА СУЧАСНИМИ ВИМОГАМИ ВЧИТЕЛЮ НЕОБХІДНО ОПАНУВАТИ МЕТОДИКУ ЗАСТОСУВАННЯ НОВІТНІХ ІНТЕРАКТИВНИХ ПРИЙОМІВ, СТРАТЕГІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ. ПОТРІБНО БУТИ В КУРСІ МОЖЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТІСНОГО І ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ, ЯКИХ СЬОГОДНІ ДУЖЕ БАГАТО. В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ МАЄ ПРАЦЮВАТИ ІННОВАЦІЙНИЙ, ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ.