Використання віртуального простору на уроках алгебри 8 клас

Про матеріал
Використання віртуального простору на уроках алгебри 8 клас Віртуальний простір може стати потужним інструментом для вчителів алгебри 8 класу. Ось декілька способів використання віртуального простору на уроках алгебри: 1. Інтерактивні навчальні матеріали. Вчителі можуть використовувати віртуальні лабораторії, симуляції та візуалізації, щоб зробити уроки алгебри більш цікавими та захоплюючими для учнів. Наприклад, учні можуть використовувати віртуальну лабораторію, щоб дослідити властивості квадратних рівнянь. 2. Співпраця та спілкування. Вчителі можуть використовувати віртуальні платформи для спілкування та співпраці, щоб дати учням можливість працювати над проектами та завданнями разом, навіть якщо вони знаходяться в різних місцях. Наприклад, учні можуть використовувати віртуальну дошку, щоб спільно розв'язувати задачі з алгебри. 3. Персоналізація навчання. Вчителі можуть використовувати віртуальні навчальні платформи, щоб адаптувати навчальний процес до потреб кожного учня. Наприклад, платформи можуть рекомендувати учням завдання, які відповідають їхньому рівню знань та темпу навчання. 4. Доступність та гнучкість. Віртуальний простір робить уроки алгебри доступними для всіх учнів, Учні можуть навчатися в будь-який час і в будь-якому місці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ Використання віртуальної дошки MIRO

Номер слайду 2

Взаємодія всіх учасників освітнього процесу на рівноправних умовах — один з найважливіших факторів успішного функціонування будь-якої шкільної спільноти. В умовах дистанційного навчання, коли вчителі й учні не можуть бути поруч, взаємодія між усіма учасниками освітнього процесу: адміністрацією школи, вчителями, учнями і батьками — набуває особливої важливості. За цих умов запити сучасного суспільства зумовлюють необхідність глибинної трансформації вітчизняної системи освіти, перегляду її моделі, аналізу цінностей, стрижневих цілей, функцій, якісного оновлення змісту та технологій навчальних і виховних впливів задля створення оптимальних умов для особистісного становлення і розвитку прийдешніх поколінь.

Номер слайду 3

Сервіс для спільної роботи команд Miro закриває свій офіс у росіїта зупиняє продажі в РФ та РБ. Про це йдеться у корпоративному блозі стартапу.«Ми засмучені загостренням війни і людською трагедією, що спіткала Україну. Ми закликаємо якнайшвидше припинити війну та відновити мир, а також засуджуємо акти насильства, – написала команда Miro.»Українським користувачам Miro надав безкоштовний доступ до своїх сервісів до серпня 2024 року. Стартап також виділив 1 млн. євро на гуманітарні потреби постраждалим від війни.

Номер слайду 4

Miro – це віртуальний аналог класичної шкільної дошки. Така дошка дозволяє працювати разом з учнями в режимі реального часу. Тут не потрібно включати демонстрацію екрану та передавати дистанційне керування мишкою іншій людині, на відміну від відео сервісів ZOOM або MEET. Miro – це спільна дошка для всіх учасників освітнього процесу, кожен може побачити написане. Тема: Квадратні рівняння. Неповні квадратні рівняння. Мета уроку: Ввести поняття квадратного рівняння; неповного квадратного рівняння. Ознайомити учнів з методами розв’язування неповних квадратних рівнянь. Навчити застосовувати здобуті знання для розв’язування рівнянь. Формувати навички самостійної роботи. Виховувати критичне ставлення до своєї праці, а також вміння оцінювати свої знання. Тип уроку: засвоєння нових знань та формування вмінь та навичок. Обладнання : освітній простір Miro - http://surl.li/gtvic 

Номер слайду 5

(на дошку прикріплено презентацію до уроку та підручник, за яким працюємо) Актуалізація опорних знань. Учитель пропонує учням пригадати квадратні корені і розв’язати тест на відповідність (за допомогою інструменту «олівець»)

Номер слайду 6

Давайте пригадаємо:- Що називається рівнянням? (рівність, що містить невідоме) - Що означає розв’язати рівняння? (знайти всі його корені або довести, що їх не існує)- Наведіть приклади рівнянь.- Скільки розв’язків може мати рівняння? (один, декілька або не мати розв’язків) - Як називаються наведені рівняння ? (лінійні рівняння)- Давайте розглянемо рівняння, записані на іншій дошці.2х + 3 = 0 ; 2х2 + 3х - 6 = 0 ; 5у = 4 ; 9а2= а ; 4х2 - 9 = 0; 5с -3 = 2с ; 4у2 = 0.- Які з наведених рівнянь ви вмієте розв’язувати? (оберіть на дошці правильні відповіді, встановіть відповідність) Кожен з вас, збираючись на урок, йде з певною метою. Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?(діти формулюють очікувані результати, вчитель записує на дошці):- Дізнатися, що називається квадратним рівнянням;- Які види квадратних рівнянь;- Навчитися розв’язувати квадратні рівняння.

Номер слайду 7

Вивчення нової теми. Приступимо до реалізації тих завдань, які ми поставили перед собою. Рівняння виду 𝑎𝑥^2+ 𝑏𝑥+𝑐=0 називається повним квадратним рівнянням, де 𝑎,𝑏,𝑐 - коефіцієнти (𝑎 - перший коефіцієнт, 𝑏 - другий коефіцієнт, 𝑐 - вільний член).- Назвіть у даному рівняння всі коефіцієнти.- Серед записаних на дошці, назвіть квадратні. На вашу думку, яке серед них найбільш повне?- Давайте подивимося на решту квадратних рівнянь, записаних на дошці. Чим вони відрізняються від повного квадратного рівняння? (не всі присутні коефіцієнти). Справді, деякі коефіцієнти дорівнюють нулю. Такі рівняння називаються неповними. Які коефіцієнти дорівнюють нулю у кожному з даних рівнянь? А 𝑎 = 0 можливо? Тому в означенні квадратного рівняння обов’язково добавляємо, що 𝑎≠0 (дописати на дошці біля означення).- Давайте розглянемо всі види неповних квадратних рівнянь.𝑎𝑥2+ 𝑏𝑥+𝑐=0𝑏,𝑐=0 2) 𝑐=0 3) 𝑏=0𝑎𝑥2=0 𝑎𝑥2+ 𝑏𝑥=0 𝑎𝑥2+ 𝑐=0𝑥=0 𝑥𝑎𝑥+𝑏=0 𝑥2=−𝑐𝑎≥0 𝑥2=−𝑐𝑎≤0 один 𝑥1=0  , 𝑥2= − 𝑏𝑎 𝑥1=−−𝑐𝑎 рівняннякорінь       два корені 𝑥2= −𝑐𝑎 розв’язків                два корені немає 

Номер слайду 8

Закріплення нового матеріалу(дібрати до кожного завдання стікер з правильною відповіддю)(учені працюють з індивідуальними картками)Робота у групах. Після закінчення роботи у групах – група перевірки оцінює роботу

Номер слайду 9

меню для кожної картки окремоможна переглянути коментарі, які залишені до завдань

Номер слайду 10

Наступне завдання( Відповідь: рівняння не має розв’язку )Узагальнення та рефлексію здійснюємо за допомогою онлайн інструмента Learning. Apps.org

Номер слайду 11

Дякую за увагу.

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, 8 клас, Презентації
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 3. Квадратні рівняння
Додано
7 березня
Переглядів
208
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку