Мобільне навчання (m-learning) 9 безплатних додатків для навчання і спілкування дітей з особливими потребамиhttps://nus.org.ua/articles/9-bezplatnyh-dodatkiv-dlya-navchannya-i-spilkuvannya-ditej-z-invalidnistyu/Мобільні додатки для школярівhttps://www.magneticone.org/mobilni-dodatky-dlia-shkoliariv-2/12 мобільних додатків для школярівhttps://womo.ua/12-mobilnih-dodatkiv-dlya-shkolyariv/
Використання наочних засобів робить навчання більш доступним і легким для засвоєння. Це особливо актуально для уроків, що проводяться онлайн, що в свою чергу вимагає суттєвої переробки і зміни традиційних наочних засобів навчання. Вони повинні стати динамічними, інтерактивними та мультимедійними. У зв'язку з цим особливий інтерес викликає комп'ютерна візуалізація навчальної інформації.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛПометун О. І., Пироженко Л. В. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук. – метод. посіб. / За ред. О. І. Пометун. – К.: «А. С. К», 2005. – 192с. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології. – К. : Академвидав, 2004. Шкільні інновації / Інформаційно-методичний збірник для працівників системи освіти, методистів, керівників шкіл та вчителів. — Одеса. — 2002. — 96 с. Антонова О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у 1 – 2 класах закладів загальної середньої освіти //Київ: Генеза. – 2019, 95 с. Стеценко Г. В. Освітні веб-ресурси та їх класифікація / Г. В. Стеценко // Комп’ютер в школі та сім’ї, 2007. – №6(62). – С.23-26