Пояснювальна записка.
До цього часу учні мають уявлення про приналежність рослин і тварин до живої природи; про будову рослин; розрізняють дерева, кущі, трав'янисті рослини; листяні та хвойні рослини; розпізнають за наочністю окремих представників рослинного та тваринного світу України; спостерігають за змінами в живій та неживій природі
Мета: формування екологічних уявлень дітей 1 класу.
Завдання: в ігровій формі закріпити уявлення дітей про живу та неживу природу; виробляти вміння швидко знаходити правильну відповідь; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи; розвивати мислення, пояснювальну мову.
Зимова вікторина
Вікторина на зимову тематику при вивченні теми « Світ живої природи» у 1 класі.
Пояснювальна записка.
До цього часу учні мають уявлення про приналежність рослин і тварин до живої природи; про будову рослин; розрізняють дерева, кущі, трав’янисті рослини; листяні та хвойні рослини; розпізнають за наочністю окремих представників рослинного та тваринного світу України; спостерігають за змінами в живій та неживій природі
Мета: формування екологічних уявлень дітей 1 класу.
Завдання: в ігровій формі закріпити уявлення дітей про живу та неживу природу; виробляти вміння швидко знаходити правильну відповідь; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи; розвивати мислення, пояснювальну мову.
Обладнання: конверти із геометричними фігурами, ноутбук, проектор, ілюстрації до теми вікторини, записи звуків зимової природи, медалі «Знавець природи».
Хід діяльності
Учні класу розподіляються на дві команди.
1-ше завдання: із запропонованих геометричних плоских фігур
(круг, овал, трикутник, квадрат) сконструювати зимового персонажа (сніговик, ялинка). Так з’являться назви команд: «Сніговик», «Ялинка».
2-ге завдання: переглянути презентацію «Зимова вікторина», надати правильні відповіді.
1.Хто малює чудові візерунки на вікнах?
2. Як називається сильний вітер зі снігом?
3. Крил не має, а літає?
4. Назвіть зимові місяці.
5. Скільки днів у лютому цього року?
6. Як змінилися дерева взимку?
7. Як розрізнити взимку хвойні та листяні дерева?
8. Упізнай птахів. Чи можна їх побачити взимку у твоєму рідному краї?
9. Яких квітів назбирала дідова дочка із казки “12 місяців»?
10. Намалюйте веселого сніговика.
Відповіді:
1.Мороз.
2.Хуртовина.
3.Сніжинка.
4.Грудень,січень, лютий.
5. 28
6. Листя опало.
7. За наявністю листя.
8.Дятел та снігур.
9.Підсніжники.
10.Сніговик.
Висновок: поданий дидактичний матеріал складено з урахуванням вікових особливостей, створює умови для цікавого, невимушеного навчання. На основі змісту завдань яскраво виражено головний принцип НУШ – зв’язок з життям, що дає можливість всебічно розвивати учнів.