Вікторина на зимову тематику з природознавства "Зима" 1 клас

Про матеріал

Пояснювальна записка.

До цього часу учні мають уявлення про приналежність рослин і тварин до живої природи; про будову рослин; розрізняють дерева, кущі, трав'янисті рослини; листяні та хвойні рослини; розпізнають за наочністю окремих представників рослинного та тваринного світу України; спостерігають за змінами в живій та неживій природі

Мета: формування екологічних уявлень дітей 1 класу.

Завдання: в ігровій формі закріпити уявлення дітей про живу та неживу природу; виробляти вміння швидко знаходити правильну відповідь; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи; розвивати мислення, пояснювальну мову.

Перегляд файлу

                      Зимова вікторина

 

 Вікторина на зимову тематику при вивченні теми « Світ живої природи» у 1 класі.

Пояснювальна записка.

 До цього часу учні мають  уявлення про приналежність рослин і тварин до живої природи; про будову рослин; розрізняють дерева, кущі, трав’янисті рослини; листяні та хвойні рослини; розпізнають за наочністю  окремих представників рослинного та тваринного світу України; спостерігають за змінами в живій та неживій природі

Мета: формування екологічних уявлень дітей 1 класу.

Завдання:  в ігровій формі закріпити уявлення дітей про живу та неживу природу; виробляти вміння швидко знаходити правильну відповідь; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи; розвивати мислення, пояснювальну мову.

Обладнання: конверти із геометричними фігурами, ноутбук, проектор, ілюстрації до теми вікторини, записи звуків зимової природи, медалі «Знавець природи».

                                    Хід діяльності

Учні класу розподіляються на дві команди.

1-ше завдання: із запропонованих геометричних плоских фігур

(круг, овал, трикутник, квадрат) сконструювати зимового персонажа (сніговик, ялинка). Так зявляться назви команд: «Сніговик», «Ялинка».

2-ге завдання: переглянути презентацію «Зимова вікторина», надати правильні відповіді.

 

1.Хто малює чудові візерунки на вікнах?

C:\Users\valentina\Desktop\24090.jpg

 

2. Як називається сильний вітер зі снігом?

 

C:\Users\valentina\Desktop\Без названия.jpg

 

3. Крил не має, а літає?

C:\Users\valentina\Desktop\images.jpg

 

 

4. Назвіть зимові місяці.

C:\Users\valentina\Desktop\images (4).jpg

 

C:\Users\valentina\Desktop\images (3).jpg

C:\Users\valentina\Desktop\images (5).jpg

 

5. Скільки днів у лютому цього року?

 

C:\Users\valentina\Desktop\Без названия (5).jpg

 

 

6. Як змінилися дерева взимку?

C:\Users\valentina\Desktop\images (1).jpg

 

7. Як розрізнити взимку хвойні та листяні дерева?

C:\Users\valentina\Desktop\images (6).jpg

 

 8. Упізнай птахів. Чи можна їх побачити взимку у твоєму рідному краї?

C:\Users\valentina\Desktop\Без названия (3).jpg

C:\Users\valentina\Desktop\Без названия (2).jpg

 

9. Яких квітів назбирала дідова дочка із казки “12 місяців»?

C:\Users\valentina\Desktop\Без названия (4).jpg

 

10. Намалюйте веселого сніговика.

C:\Users\valentina\Desktop\images (2).jpg

 

  Відповіді:

1.Мороз.

2.Хуртовина.

3.Сніжинка.

4.Грудень,січень, лютий.

5. 28

6. Листя опало.

7. За наявністю листя.

8.Дятел та снігур.

9.Підсніжники.

10.Сніговик.

 

Висновок:  поданий дидактичний матеріал складено з урахуванням вікових особливостей, створює умови для цікавого, невимушеного навчання. На основі змісту завдань яскраво виражено головний принцип НУШ – зв’язок з життям, що дає можливість всебічно розвивати  учнів.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Поворознюк инна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
3181
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку