17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Вікторина на зимову тематику з природознавства "Зима" 1 клас

Про матеріал

Пояснювальна записка.

До цього часу учні мають уявлення про приналежність рослин і тварин до живої природи; про будову рослин; розрізняють дерева, кущі, трав'янисті рослини; листяні та хвойні рослини; розпізнають за наочністю окремих представників рослинного та тваринного світу України; спостерігають за змінами в живій та неживій природі

Мета: формування екологічних уявлень дітей 1 класу.

Завдання: в ігровій формі закріпити уявлення дітей про живу та неживу природу; виробляти вміння швидко знаходити правильну відповідь; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи; розвивати мислення, пояснювальну мову.

Перегляд файлу

                      Зимова вікторина

 

 Вікторина на зимову тематику при вивченні теми « Світ живої природи» у 1 класі.

Пояснювальна записка.

 До цього часу учні мають  уявлення про приналежність рослин і тварин до живої природи; про будову рослин; розрізняють дерева, кущі, трав’янисті рослини; листяні та хвойні рослини; розпізнають за наочністю  окремих представників рослинного та тваринного світу України; спостерігають за змінами в живій та неживій природі

Мета: формування екологічних уявлень дітей 1 класу.

Завдання:  в ігровій формі закріпити уявлення дітей про живу та неживу природу; виробляти вміння швидко знаходити правильну відповідь; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи; розвивати мислення, пояснювальну мову.

Обладнання: конверти із геометричними фігурами, ноутбук, проектор, ілюстрації до теми вікторини, записи звуків зимової природи, медалі «Знавець природи».

                                    Хід діяльності

Учні класу розподіляються на дві команди.

1-ше завдання: із запропонованих геометричних плоских фігур

(круг, овал, трикутник, квадрат) сконструювати зимового персонажа (сніговик, ялинка). Так зявляться назви команд: «Сніговик», «Ялинка».

2-ге завдання: переглянути презентацію «Зимова вікторина», надати правильні відповіді.

 

1.Хто малює чудові візерунки на вікнах?

C:\Users\valentina\Desktop\24090.jpg

 

2. Як називається сильний вітер зі снігом?

 

C:\Users\valentina\Desktop\Без названия.jpg

 

3. Крил не має, а літає?

C:\Users\valentina\Desktop\images.jpg

 

 

4. Назвіть зимові місяці.

C:\Users\valentina\Desktop\images (4).jpg

 

C:\Users\valentina\Desktop\images (3).jpg

C:\Users\valentina\Desktop\images (5).jpg

 

5. Скільки днів у лютому цього року?

 

C:\Users\valentina\Desktop\Без названия (5).jpg

 

 

6. Як змінилися дерева взимку?

C:\Users\valentina\Desktop\images (1).jpg

 

7. Як розрізнити взимку хвойні та листяні дерева?

C:\Users\valentina\Desktop\images (6).jpg

 

 8. Упізнай птахів. Чи можна їх побачити взимку у твоєму рідному краї?

C:\Users\valentina\Desktop\Без названия (3).jpg

C:\Users\valentina\Desktop\Без названия (2).jpg

 

9. Яких квітів назбирала дідова дочка із казки “12 місяців»?

C:\Users\valentina\Desktop\Без названия (4).jpg

 

10. Намалюйте веселого сніговика.

C:\Users\valentina\Desktop\images (2).jpg

 

  Відповіді:

1.Мороз.

2.Хуртовина.

3.Сніжинка.

4.Грудень,січень, лютий.

5. 28

6. Листя опало.

7. За наявністю листя.

8.Дятел та снігур.

9.Підсніжники.

10.Сніговик.

 

Висновок:  поданий дидактичний матеріал складено з урахуванням вікових особливостей, створює умови для цікавого, невимушеного навчання. На основі змісту завдань яскраво виражено головний принцип НУШ – зв’язок з життям, що дає можливість всебічно розвивати  учнів.

 

 

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
2064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку