Вікторина «Правила дорожнього руху-це життя»
Мета: закріпити та поглибити в ігровій формі знання правил дорожнього руху, правильного їх дотримання. Виховувати дисциплінованість, увагу, мислення; формувати вміння вчити і знати правила дорожнього руху, правильного їх дотримання.
Обладнання: плакат з девізом, ігровий матеріал, медалі «Пішохід відмінник», «Відмінник дорожнього руху».
План
І. Вступне слово.
ІІ. Основна частина.
а) Загадки
б) Продовжити речення
в) Хто це, або що це?
г) «Так чи ні» гра
г) Сигнали світлофора
е) Вгадай знак
ІІІ. Заключна частина.
Хід заходу
Добрий день, діти!
Сьогодні у нас надзвичайний урок.
Сьогодні підсумковий ми зробимо крок.
У грі перевіримо наші знання
І хтось з вас отрима почесні звання
Хто старанно вчив правила руху
Тому перемогу здобуть стане духу
Тож часу не гаймо, за справу мерщій
Ти першим завдання збагнути зумій.
А завдання наші по правилам дорожнього руху. Ми проведемо змагання і виявимо, хто краще їх знає.
Для того щоб наше змагання було цікавим, ми поділимо клас на дві команди (варіанти поділу на команди можуть бути різні). Ви по черзі відповідатимете на питання, кожна правильна відповідь – і ви отримаєте фішку, а це можливість піднятися по східцях. Переможе та команда, яка перша дістанеться до вершини. Той, хто одержить найбільше фішок, одержить звання «Відмінник дорожнього руху».
Отже, ми всі готові до змагання.
Перша команда ___________
Друга команда ___________
Відповідатимете на питання по черзі. Хто перший підніме руку, той має право на відповідь. Якщо команда не має відповіді, може відповісти суперник.
А перед початком змагань давайте промовимо девіз нашого заходу.
«І водій, і пішохід
Дружбу мають хай навік.
Найбезпечніша країна
Хай буде вся Україна».
Отож першим нашим завданням будуть «Загадки».
Молодці! Ви добре готувались, відповідали, тож, мабуть і відпочити час. Послухайте, які частівки, підготували для вас дівчата.
Частівки :
Бо без них же, люди добрі,
Нам прожить не можна.
Та й наїхала на неї новенька «Тойота».
Та побита вся машина
Ходить Саша з костильом.
А тепер лежить в лікарні
Руки, ноги у гіпсу.
Відпочили. То ж у путь до перемоги. Другий наш конкурс «Продовж речення».
Молодці! Продовжуємо! Наступний наш конкурс «Хто це, або що це?»
Наступна наша гра називається «Так чи ні?»
Піднялись, дітки, виходимо із-за парт. Я зараз ставитиму питання, а ви маєте відповісти – так чи ні. Якщо ні – присідаєте, якщо так – встаєте і плескаєте в долоні.
Супер! Друзі, ви дуже добре знаєте правила. Тож час переходити до наступного конкурсу «Сигнали світлофору».
Мені треба від кожної команди по п’ять учнів. Ви стаєте до мене обличчям, я вам показую кружечки. Зелений – крок вперед, червоний – крок назад, жовтий – стояти на місці. Той, хто помилився, вибуває з гри. Виграють ті учні, які жодного разу не зроблять помилку. Переможець отримає медаль «Пішохід – відмінник».
Друзі, ви великі молодці! Дуже старались та показували свої знання. Прийшов час останнього конкурсу «Вгадай знак»
Я вам буду показувати дорожні знаки, по черзі кожній команді, а ви маєте правильно їх назвати. Той, хто правильно назве знак, отримає фішку. (Знаки можна обрати будь-які, які діти точно знають).
От ми і дісталися вершини! Давайте дізнаємось, хто ж у нас переміг. Команди, порахуйте свої фішки. У кого буде більше фішок, той і переміг.
Нагороджуємо команду переможців медалями « Відмінник дорожнього руху».
Я думаю, що ви зрозуміли, що правила руху обов’язково всі повинні знати. Так, як у вас наступають весняні канікули, ви повинні буди дуже обережні на дорогах. Перед тим, як перейти дорогу, де немає світлофорів, подивись наліво, потім направо, щоб не наробити неприємностей. І собі, і батькам, і водіям. Бережіть своє здоров’я !