Повторити будову слова Актуалізувати знання про вимову та написання ненаголошених голосних Вивчити правила вживання префіксів пре, при-, прі- Навчитися визначати слова з вказаними префіксами у реченнях Формувати навички правильного вживання вище зазначених слів у власних висловлюваннях Завдання на урок
Замініть подані слова і словосполучення словами з префіксами при- або пре - Поява птахів навесні; дуже злий; посадка літака; тимчасовий мир; дуже гострий; невеликий мороз; місцевість біля Карпат; дуже старий; трохи в'ялий; дуже солоний; поблизу моря; дуже сміливий; лягти ненадовго; не повністю закрити; дуже тугий.
Широка українська земля привільна, гостинна і щедра (В.Козаченко). Прекрасна людина в бою за Батьківщину, але найсвітліша краса її в труді (О.Довженко). Коротенькі серпневі присмерки спускалися на село (В.Козаченко). Прізвище Сірко, певно, було козацьким прізвиськом отамана, отриманим від козаків (Л.Залізняк). Запиши речення, виділи у словах префікси
Дайте відповіді на питання Які емоції ви відчули під час перегляду? Сформулюйте тему ілюстрованої підбірки. Яку місію виконує у християнстві Матір Божа? Яким чином ця підбірка стосується теми нашого уроку? (Які прикметники вживаються разом із йменням Богоматір (Богородиця)?) Хто знає молитву до Пречистої?
Використані література і джерела СеверинаО.В. Рідна мова. Плани-конспекти.5 клас. – Харків: Торсінг, 2003.-430с. Ющук І.П. Практикум з правопису української мови.- Київ: Освіта,2006. - 254с. Українська мова та література. Збірник тестових /АвраменкоО.М., КоваленкоЛ.Т.- київ: Грамота, 2008. – 211с. Українська мова. Диктанти 5-11. - Харків: Ранок, 2004. -255с. http://www.svitslova.com/idioms-dictionary/2327-gajku-pidkrutyty.html ttp://yandex.ua/yandsearch?text=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B8&clid=9403&lr=143&oprnd=3614961911