Як скласти твір-роздум в художньому стилі на тему: «Чи повинен українець вивчати історію свого народу?»
Твір-роздум в публіцистичному стилі |
Твір-роздум в художньому стилі |
|||
1.Теза |
Я вважаю, що кожен повинен вивчати історію свого народу. |
Вступ |
Якби мене спитали, який шкільний предмет сьогодні є найважливішим, я б упевнено відповів: історія. Вона наче провідна золота зірка, яка відкриває нам все нові й нові горизонти пізнання. |
|
2. Аргументи
Аргумент 1 |
Тому що, по-перше, з історії ми дізнаємося про походження нашого народу, його минуле, довідуємося про звичаї та побут українців. |
Головна частина |
Що може бути цікавішим від пізнання сивої давнини свого народу?В уяві постають довгі шеренги мудрих старокиївських князів, відчайдушних козаків, січових стрільців. Я ніби вслухаюся у їхні віддалені голоси. |
|
Аргумент 2 |
По-друге, вивчаючи історію, ми маємо змогу робити висновки про розвиток нашого краю, враховувати здобутки і помилки минулого. |
Що хочуть вони нам сказати? Вони ведуть мову про події давнини, про переможні бої та нищівні поразки. Пращури попереджають нас, аби ми були пильними і не повторювали їхніх помилок. |
||
Аргумент 3 |
По-третє, історія знайомить нас зі справжніми героями – українцями, які можуть стати ідеалами для молоді. |
Для багатьох із нас ідеалами стали знамениті історичні особистості: Іван Сірко, Іван Мазепа, Дем’ян Полуботок та інші. Нас і досі цікавить велич їхніх подвигів, меценатство, уміння послужити Вітчизні. |
||
3. Приклад з літератури |
За приклад хочу узяти дівчинку Наталку з повісті З.Мензатюк «Таємниця козацької шаблі». Завдяки тому, що вона знала нашу героїчну історію та була патріоткою, у нерівній боротьбі з лихими силами вона таки врятувала козацьку реліквію. |
- |
||
4. Приклад із життя |
Також цікавим видається приклад із мого життя. Якось ми зі знайомими потрапили до краєзнавчого музею. Але без екскурсовода огляд експонатів не був повністю зрозумілим. Отож завдяки моїм знанням з історії я розповів друзям усе ,що знав про музейні старожитності. І цим заробив неабиякий авторитет у моїх друзів. |
- |
||
5. Висновок |
Отже, історію свого народу повинен знати кожен із нас. Це збагачує новими знаннями і робить нас авторитетними, патріотичними, навчає любити рідний край. |
Висновок |
Давні греки казали: « Історія - навчителька життя». Адже без знання минулого немає майбутнього. Тож відкриймо для себе величний материк історії! |
|
Особливість твору-роздуму в художньому стилі : інтригуючий початок (Якби мене спитали, який шкільний предмет сьогодні є найважливішим… ), порівняння(наче провідна золота зірка), риторичне питання (Що може бути цікавішим від пізнання сивої давнини свого народу?), епітети (мудрих старокиївських князів, відчайдушних козаків, переможні бої та нищівні поразки ), використання афоризму(« Історія - навчителька життя»), метафори( величний материк історії).