Вирази зі змінними (7 клас НУШ Істер)

Про матеріал

Презентація цілком підходить для використання як дистанційного так і очного навчання. Розроблена до підручника Істера

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вирази зі змінними7 клас

Номер слайду 2

Добрий день!На вас чекає гарний день. Бачу, всі веселі і здоровіДо уроку всі готові!Організація класу

Номер слайду 3

Повідомлення теми уроку та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів. Мета уроку: повторення та узагальнення відомостей про числові вирази, вирази із змінними; ознайомлення з цілими та раціональними виразами

Номер слайду 4

Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь. Опрацюй і запам’ятай…Числові вирази утворюють із чисел за допомогою знаківарифметичних дій і дужок. Число, що є результатом виконання всіх дій у числовому виразі, називають значенням виразу. Наприклад, 12 ∙ 3 - 9 = 27, тому 27 є значенням числового виразу 12 ∙ 3 - 9 . Якщо числовий вираз містить дію, яку неможливо виконати,то кажуть, що вираз не має змісту (смислу). Наприклад, вираз5 : (8 : 2 - 4) не має змісту, бо 8:2-4 = 0 і наступну дію5 : 0 виконати неможливо.

Номер слайду 5

Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь. Опрацюй і запам’ятай…Вираз зі змінною — це запис, у якому використовують букви, що позначають змінні, числа, знакиарифметичних дій і дужки. Наприклад,знайдіть значення виразу:1) 10а - 1,2, якщо: а) а = 0,1; б) а = -11;2) 5а + 56 - 5с, якщо а + b - с = -2. Розв'язання1. Якщо а = 0,1, то 10 ∙ 0,1 - 1,2 = -0,2. Якщо а = -11, то 10 ∙ (-11) - 1,2 = -111,2.2. Якщо а + Ь - с = -2, то 5а + 5b - 5с = 5(а + Ь - с) = 5 ∙ (-2) = -10.

Номер слайду 6

Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь. Опрацюй і запам’ятай…Значення виразу зі змінними залежить від значень змінних, що входять до нього. Наприклад, значення виразу : 𝟕хх−𝟑 неможливо обчислити, якщо х = З, оскільки знаменник дробу перетворюється на 0 і вираз втрачає зміст. Коротко записують так: ОДЗ змінної: х ≠3.  Усі значення змінної, допустимі для даного виразу, утворюють область допустимих значень (ОДЗ) змінної цього виразу.

Номер слайду 7

Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь. Опрацюй і запам’ятай…Вираз називається цілим, якщо він не містить дію ділення на вираз зі змінними. У цілого раціонального виразу ОДЗ кожної змінної — будь-яке число. Якщо вираз містить лише дії додавання, віднімання, множення, ділення і піднесення до квадрата, куба чи іншого степеня з натуральним показником, то такий вираз називають раціональним. Раціональні вирази. Цілі вирази. Дробові вирази

Номер слайду 8

Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Вид раціонального виразу. Приклад. Цілий раціональний вираз(7 - х2) : 2; 2+3у𝟑𝟎; Зm2 -4n3 + 2𝑛𝟓 Дробовий раціональний вираз(7 - х2) : 2х; 2+3у𝟑𝟎у; Зm2 -4n3 + 2𝑛𝟓𝒏{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Вид раціонального виразу. Приклад. Цілий раціональний вираз. Дробовий раціональний вираз

Номер слайду 9

Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь. Вирази зі змінними використовують для запису формул. S = vt — формула шляху, пройденого учасником руху зі швидкістю v за час t; Р = 2(а + b) — формула периметра прямокутника зі сторонами а і b; S = ab — формула площі прямокутника зі сторонами а і Ь; S = 𝝅𝐫2 — формула площі круга з радіусом r.  Опрацюй і запам’ятай…

Номер слайду 10

Вивчення нового матеріалу. Формування вміньІнтелектуальна розминка. Які з раціональних виразів є цілими, а які - дробовими:𝑎3+𝑐5; 2) 5𝑎3+𝑐 ; 3) m + 𝑥7 ; 4) m + 7х ? 

Номер слайду 11

Віршована фізкультхвилинка. Хто ж там, хто вже так стомився?І наліво нахилився. Треба дружно всім нам встати,Фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз,Вгору трішки подивись. Руки склали, як вітряк,І покрутимося так. Вище руки підіймітьІ спокійно опустіть. Потім дружно всі сідаймоІ до праці приступаймо.

Номер слайду 12

(Усно). Які з даних виразів є числовими, а які - виразами зі змінними:1) 5 + m2 - а; 2) (12 - 3) : 4;3) 5+𝑥𝑎+𝑏; 4) (0 - 8) ∙ 5 - 13? Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь

Номер слайду 13

Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь. Прочитайте словами вирази зі змінними:1) х + 7; 2) m - а; 3) 5аb; 4) 5 : (с + 9). Завдання №234 Підручник. Сторінка441рівень. Завдання №235 Складіть і запишіть по два вирази: 1) зі змінною а; 2) зі змінними х і у.

Номер слайду 14

Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь. Завдання №238 Підручник. Сторінка452рівень. Завдання №239 Знайдіть значення виразу: 1) 5х - 3, якщо х = 1,8; х = 215; 2) а2 + За, якщо а = -1; а = 0,8.  Знайдіть значення виразу: 1) 5m + 2n, якщо m = -1,3; n = 215; 2) а(2b - с), якщо а = 1,5; b = 3,2; с = -1,4. 

Номер слайду 15

Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь. Завдання №241 Підручник. Сторінка452рівень. Завдання №243 Запишіть у вигляді виразу: 1) суму чисел b і с; 2) добуток чисел 5m і n3; 3) квадрат суми чисел а і 9р; 4) різницю квадратів чисел 3d і 7t. Заповніть у зошиті таблицю:{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}m23-10-2n120-5-32m – 3n

Номер слайду 16

Вивчення нового матеріалу. Формування вмінь. Завдання №245 Підручник. Сторінка452рівень. Завдання №246 Порівняйте суму а + b з добутком ab, якщо:1) а =0, b = -2; 2) a = -3, b = 2. Майстер за одну годину виготовляє х деталей, а його учень - у деталей. Скільки деталей вони виготовили разом, якщо майстер працював 8 год, а учень - 4 год?

Номер слайду 17

21.10.2024 СьогодніГімнастика для очей

Номер слайду 18

Закріплення матеріалу. Підготовка до№1. Спростіть вираз 2(х+5у)-(4у-7х){5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}АБВГД9х+у9х+14у-5х+6у9х+6у16х+2у№2. Спростіть вираз : {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}АБВГД−𝑛4−𝑛8−𝑛6−𝑚43𝑚−𝑛4{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}АБВГД

Номер слайду 19

Підсумок уроку. Усне опитування1. З чого утворюють числові вирази? 2. Що називають значенням числового виразу? 3. Що таке вираз зі змінними? 4. Що називають числовим значенням виразу для вибраних значень змінних? 5. Наведіть приклад числового виразу і виразу зі змінними.6. Який вираз називають цілим раціональним виразом?

Номер слайду 20

Завдання для домашньої роботи. Опрацювати сторінки підручника 41-47. Виконати завдання № 240, 242, 244.

Номер слайду 21

Рефлексія. Вправа «Плюс – мінус – цікаво» Що сподобалось на уроці? Що здалося цікавим та корисним?Що не сподобалось? Що здалося важким, незрозумілим?Про які факти дізналися на уроці? Чого б ще хотіли дізнатися?+_?

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, Презентації
Додано
21 жовтня
Переглядів
464
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку