Дана розробка містить віршовані завдання з математики в початкових класах на основі коміксів Уолта Діснея з методичним супроводом. Матеріал відноситься до змістових ліній, як «Числа, дії з величинами. Величини», «Вирази, рівності, нерівності», «Математичні задачі і дослідження». Ігри сприяють розвитку логічного мислення, уваги, творчості, засвоєнню учнями математичних понять.
Дані матеріали мають рекомендаційний характер.
Віршовані завдання на уроках математики
в початкових класах
на основі коміксів Уолта Діснея
з методичним супроводом
2018
Анотація
Дана розробка містить віршовані завдання з математики в початкових класах на основі коміксів Уолта Діснея з методичним супроводом. Матеріал відноситься до змістових ліній, як «Числа, дії з величинами. Величини», «Вирази, рівності, нерівності», «Математичні задачі і дослідження». Ігри сприяють розвитку логічного мислення, уваги, творчості, засвоєнню учнями математичних понять.
Від автора
Дані матеріали мають рекомендаційний характер. На кожну гру пропонується один слайд презентації (ілюстрація та вірш-завдання), опрацювання віршованого завдання та виконання учнями одного завдання творчого спрямування. Слід дотримуватися часового режиму. Завдання карток добирається вчителем відносно тем предмету.
Дітям можна запропонувати скласти (придумати) математичні завдання,
в цьому полягає розвиток творчих умінь.
Плутанка – колективна робота ( у відповідях учнів звучатиме «ні»,при цьому учні виправляють на «правильно», закріплюючи знання про величини (іменовані числа)).
Плутанка
Цікавий і кумедний Плуто
Завдання переплутав.
Діти, йому допоможіть,
Правильні відповіді скажіть.
Шлях від дому до школи 1 кілограм.
Ціна за альбом лише 1 грам.
5 гривень – маса кавуна,
1 метр – банка молока.
Довжина тканини рівно 2 години.
Висота будинку буде три хвилинки.
2 дециметри – нічна пора.
21 кілометр – спить дітвора…
3 центнера – площа садка,
1 тонна – довжина літака.
Перерва у школі – 10 міліметрів.
Цукерка коштує 7 сантиметрів.
Добір овочів – індивідуальна робота ( учні називають овочевий салат та скільки потрібно овочів для його приготування).
На кухні Джері хозяйнував,
Собі вечерю готував.
Взяв морквину, капустину,
Огірок і картоплину,
Сиру трішки, цибулину.
Зробив салат смачний.
Скільки овочів скришив? (Зайвий сир)
Добір числа – робота в парах ( у дужках учні добирають двоцифрові, трицифрові числа, які діляться на 10, 100). Один учень добирає число, записуючи його на окремому аркуші, інший ділить та записує правильну відповідь. Завдання на час (2-3 хвилини), перемагає та пара, в якої найбільше було дібрано чисел та правильних відповідей.
На кухні Том хазяював,
Собі вечерю готував.
Сиру, вагою в (30…, 400… ) грамів
На (10… 100…) кубиків він поділив.
Скільки один кубик важить?
Хто із вас швидше скаже?
Картка «Числа»_____________________________________________________
Картка «Відповідь»__________________________________________________
Перетворення іменованих чисел - групова робота. Завдання на час (2-3 хвилини), перемагає та група, в якої більше правильних записів.
Чіп Дейла запитав:
Що довше , 1 дециметр, чи 10 сантиметрів?
Відразу Дейл сказав:
Звичайно, 10 сантиметрів!
Правильно, чи ні,
Вам судить, а не мені!
Картка 1дм= …см 2дм=… см 1 см=…мм 1м=… дм 4см=…мм 10мм=…см 20см=…дм 100см=… м 1м= …см 10дм=…м |
Створення власного виразу-заробітку «Продаємо піццу» - робота в парах.
Пекти піццу Гуфі дуже полюбляв,
Із задоволенням її він продавав.
За перший день продав аж десять,
За другий – сім, за третій – три.
Скільки доларів (гривень) Гуфі заробив,
Якщо покупець за одну піццу долар (гривню) платив?
Картка 1 день_________ 2 день_________ 3 день_________ Вираз__________________________________
|
Колективна розминка «Кульки» (кількість кульок змінюється помічником вчителя, використовується роздатковий матеріал у вигляді кульок).
Дональд кульки надував,
Міккі йому помагав:
Дві рожевих,
П’ять червоних,
Вісім жовтих,
Дев’ять білих,
Три зелених
І сім синіх.
Сіли друзі рахувати,
Діти, вам допомагати!
Встанови ряд пропущених чисел - робота в групах ( на картці група учнів записує пропущені числа). Зміст картки тематичний.
Поночка стежиною мандрувала,
Для вас завдання змудрувала.
Та ось біда!
Для неї задача важка.
- Допоможіть розв’язати! – гукає мудрунка завзято.
Числа Поночка позабувала,
а вам допомога припала!
Картка (від 1 до 10)
1 … … …5 … … 8 …. …..
Картка (іменовані числа)
… 2 см … 4см … … 7см … … … …
Круги каченят - робота в групах( на картці група учнів записує можливі вирази за даним результатом). Зміст картки довільний (кількість кругів 1-5), тематичний.
Каченята бавились кругами,
Та вони зачепилися враз.
Завдання слід вам розв’язати,
Щоб балунам круги віддати.
Картка «Додавання і віднімання чисел у межах 10»
|
Джерела
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BB%D1%83%D1%82%D0%BE
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%93%D1%83%D1%84%D0%B8
https://cs9.pikabu.ru/post_img/big/2017/08/25/9/1503676593185641105.jpg
http://corel-clipart.ru/_ld/10/48032017.png
https://webiconspng.com/wp-content/uploads/2017/09/Tom-And-Jerry-PNG-Image-16695-300x300.png
https://www.syl.ru/misc/i/ai/292502/1610218.jpg