Віват, хімія, віват! Основні класи неорганічних сполук

Про матеріал
Узагальнити й систематизувати знання учнів про склад, класифікацію, хімічні властивості різних класів неорганічних речовин. Удосконалювати вміння складати формули та рівняння хімічних реакцій. Розв'язувати різноманітні завдання у вигляді змагань. Стимулювати пізнавальну активність учнів, ерудицію, вміння чітко формулювати й висловлювати свої думки.
Перегляд файлу

image

image

image


image


image

image

image

image

ЗАПИТАННЯ   ДЛЯ   КОМАНД

1.Оксиди класифікуються на кислотні, амфотерні й….

2.Складана речовина, що складається з атомів металу й кислотного залишку-це….

3.Кислотні оксиди не взаємодіють з……

4.Реакція взаємодії між кислотами й основами називається…...

5.За кількістю атомів Гідрогену кислоти поділяються на ….

6.Індикатором на кислоти є…..

7.Складні речовини, що складаються з атомів металу й Оксигену, називаються….

8.Розчинні у воді основи називаються….

9.За вмістом Оксигену кислоти поділяються на безоксигенові й ….

image10.Складні речовини, що складаються з атомів металу й однієї або кількох гідроксильних груп, називаються ….

11.Метиловий оранжевий набуває рожевого кольору в середовищі….

12.Хімічні реакції, з допомогою яких можна визначити речовини, називаються….

image

image

image


image


image

image

image

image

image

Завдання 1

В цій скриньці знаходиться речовина, яку вважають милістю господньою, символом добробуту й миру у східних народів.

Скільки всього живого згубила ця речовина!

imageБез неї не можуть жити люди, не може обійтися металургія,  її використовують під час виготовлення кераміки, без неї не було б шкіряних чобітків.

Вона використовується у сільському господарстві, медицині, побуті. Від неї залежить склад крові.

Її називають «білою смертю».

image

image


image


image


ПРАВИЛА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ

ПРИ РОБОТІ З КИСЛОТАМИ ТА ЛУГАМИ:

1. ПРИ ПОТРАПЛЯННІ КИСЛОТИ  НА НЕЗАХИЩЕНІ ДІЛЯНКИ ШКІРИ АБО ОЧІ, НЕОБХІДНО ШВИДКО ПРОМИТИ СТРУМЕНЕМ ВОДИ ПОТЕРПІЛЕ МІСЦЕ

ТА ПРИКЛАСТИ ПРИМОЧКУ РОЗЧИНУ ПИТНОЇ СОДИ. ДАЛІ ПРОМИТИ ДАНУ ДІЛЯНКУ ВЕЛИКОЮ КІЛЬКІСТЮ ПРОТОЧНОЇ ВОДИ.

2. ПРИ ПОТРАПЛЯННІ ЛУГУ НА НЕЗАХИЩЕНІ ДІЛЯНКИ ШКІРИ АБО ОЧІ, НЕОБХІДНО

imageШВИДКО ПРОМИТИ СТРУМЕНЕМ ВОДИ ПОТЕРПІЛЕ МІСЦЕ ТА ОБРОБИТИ ОПІК 2% РОЗЧИНОМ БОРНОЇ КИСЛОТИ. ДАЛІ ПРОМИТИ ДАНУ ДІЛЯНКУ ВЕЛИКОЮ КІЛЬКІСТЮ ПРОТОЧНОЇ ВОДИ.

image

image

image

image

image

                                    Команда 1     Команда 2

Обчисліть об’єм Під час амоніаку(н.у.), випалювання  який можна плюмбум (ІІ)

одержати з азоту сульфіду одержали об’ємом 0,68 л і 0,08 моль плюмбум достатньої    (ІІ) оксиду, що

imageкількості водню, становить 80% від якщо вихід теоретично амоніаку можливого. Яку масу становить 43 %.  PbS витратили?

image

image

image

Хай хімія живе від краю і до краю,

Хай буде там вона, де знаю і не знаю,

imageІ хай нам допоможе всім в житті складному, Хай ходить по землі від дому і до дому!

Вона, як чарівниця, всім нам допомагає, На полі, на заводі народ її чекає,

На кухні, і в лікарні, куди ти не підеш,

Науку чудо-хімію завжди і скрізь знайдеш!


image

pdf
Пов’язані теми
Хімія, Презентації
Додано
5 жовтня
Переглядів
52
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку