«Вивчення техніки виконання базових елементів хіп хопу, як напрямку сучасної хореографії»

Про матеріал
Розширення теоретичних і практичних знань і навичок дітей в області хіп хопу.
Перегляд файлу

Комунальний позашкільний навчальний заклад

«Центр спорту для дітей, юнацтва та молоді «Олімп»

Криворізької міської ради

 

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ

 З Хіп Хопу

 

«Вивчення техніки виконання базових елементів хіп хопу, як напрямку сучасної хореографії»

 

 

 

 

Підготувала:

кер. гуртка з Спорт+Хіп Хоп

Науменко Анастасія

Володимирівна

 

 

 

 

 

 

м. Кривий Ріг-2020р.

Тема: «Сучасна хореографія в напрямку хіп хоп».

Мета: розширення теоретичних і практичних знань і навичок дітей в області хіп хопу.

Завдання:

1. Навчати техніці і манері сучасного танцю хіп-хоп.

3. Розвивати інтерес у вихованців до стилю сучасного

танцю, прагнення до сольним і груповим виступів.

4. Виховувати почуття колективізму, відповідальності,

організованості.

Тип заняття: комбінований практичний.

Форма заняття: підсумкове заняття.

Методи: словесний, ілюстративний, практичний.

Обладнання: музичний центр, флешка.

Хід заняття.

  •             Організаційний етап: (5 хвилин).

(Перевірка готовності вихованок і вихованців до заняття;

постановка мети, яка повинна бути досягнута на даному етапі заняття;

опис методів організації роботи вихованців на початковому етапі заняття.)

Завдання: емоційно налаштувати учнів на тему заняття, згадати пройдений теоретичний матеріал. Перевірити відвідуваність вихованців, їх готовність до занять. Налаштувати на тему уроку і визначити його завдання.

  •             Основний етап: (30 хвилин)

Застосування здоров'язберігаючих технологій. (Педагог проводить розминку, включаючи в неї все базові елементи і руху, кроки і проходки.)

Педагог: «Як завжди, ми починаємо з розминки, від якої перейдемо в

відпрацювання основних танцювальних елементів ».

  •             Вправи для розігріву м'язового апарату: кругові обертання голови, плечей, стегон, нахили корпусу, стрибки.
  •             Відпрацювання основних проходок і зв'язок, характерних для сучасного танцю.
  •             Завдання: перевірити правильність технічного виконання комбінацій, з яких складаються зв'язки досліджуваної композиції.
  •             Відпрацювання певних елементів.

Завдання: сконцентрувати увагу учнів на ізоляції, зберігши

при цьому «пружні» манеру у виконанні.

Педагог: «Діти, зверніть увагу на те, що коли ви робите кроки, намагаючись пружинити, остаточно втрачаєте ізоляцію. А це неприпустимо в будь-якому танці. (Деякі елементи рухів розбираються і відпрацьовуються під повільний рахунок, потім під музику).

Педагог: «Зараз набагато краще. Молодці. Зберігайте ізоляцію все час поки працюєте корпусом або стегнами».

  •             Манера.

Завдання: домогтися виконання зв'язок в потрібній характерній манері.

Опис манери, в якій виконується танець.

Мета: підготовка сучасної хореографії для використання в конкурсних та концертних номерах.

Завдання: закріпити результати роботи. Перевірити знання порядку рухів у танці, партії. Виявити зв'язки, що вимагають додаткової відпрацювання. Домогтися більш якісного технічного виконання.

Педагог: «Вам належить спочатку виконати танцювальну композицію

групою. Так ми перевіримо, чи всі знають цю хореографію.

Після чого кожному з вас потрібно буде станцювати сольно. Щоб в кінці заняття кожен чітко засвоїв свої помилки і недоліки і проаналізував їх». (Педагог виявляє, що в фіналі композиції вихованці танцювали не в музику. Причиною цього виявилося недостатньо впевнене знання партії.)

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
668
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку