Виявлення булінгу. Методика "Мапа школи"

Про матеріал

Методика "Мапа школи" розрахована для виявлення негативних явищ, негативного емоційного стану або булінгу серед дітей у школі. Детальна інструкція додається

Перегляд файлу

Інструкція до «Мапи школи»

 

Пропонуємо Вашій увазі «Мапу школи». Вона допоможе Вам провести дослідження серед школярів та викладачів Вашої школи для того, щоб визначити  приміщення, або територію школи, де ще трапляються випадки насильства щодо дітей.  Також, за її допомогою, Ви можете визначити місця, де діти почувають себе некомфортно.

 

Роздайте дітям /вчителям «Мапу школи». Попросіть їх уявити,  що цей будиночок є  їхньою школю.

 Дайте їм завдання  намалювати, чи іншим чином позначити, ті місця в приміщенні /на території школи, де над ними може бути вчинене насильство.

Вказати місця, де діти їхньої школи можуть почуватися не комфортно, де намагаються не перебувати. 

Попросіть,  щоб діти/педагоги також позначили місця безпечні та комфортні для дітей.

 

Приклади запитань:

  • Де на території школи ти/Ви відчуваєте себе комфортно?
  • В яких місцях в школі ти любиш проводити час/ грати?
  • Де ти не любиш грати? Які місця в школі ти не відвідуєш? Чому?

 

 

Як потрібно позначати:

 

На Мапі школи  будиночок розділено на квадрати –  це місця в яких потрібно вказувати кабінет, чи приміщення.

До кожної з клітинок потрібно вписати номер кабінету із списку (що під малюнком), або ж назву кабінету. Щоб позначити комфортність, чи не комфортність приміщення/кабінету, клітинку потрібно позначити відповідним кольором, або штрихуванням. Попросіть дітей/вчителів підписати збоку на мапі, як саме вони позначали небезпечні та безпечні (комфортні й некомфортні) приміщення.

Для позначення можна використовувати різнокольорові олівці, ручки, фломастери, маркери. Потрібно зазначити яким кольором визначається небезпечне приміщення, а яким безпечне. Наприклад: небезпечне приміщення  позначаємо червоним кольором, безпечне – зеленим, чи різним чином штрихуємо\замальовуємо.

Для школярів старшого віку, можливий варіант вказувати лише номери приміщень і кабінетів зі списку, виділяючи їх тим чи іншим кольором, залежно від комфортності перебування.  Діти молодшого шкільного віку за бажання можуть підписувати (вписувати в) клітинки назви кабінетів/приміщень, або ж  вказувати їхній номер зі списку. 

Зауважте, що список кабінетів та приміщень не є вичерпним. Діти/вчителі можуть вказувати власні варіанти.

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
4439
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку