17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Візитна картка Веб-квесту для учнів 9 класу Квадратична функція

Про матеріал
Матеріал буде доцільно використати на уроці узагальнення матеріалу з теми "Квадратична функція"
Перегляд файлу

1.  Шеїн Марина Миколаївна

2. Алгебра

3. Учні 9 класу

4. Узагальнити та систематизувати знання  учнів з теми «Квадратична функція».

5. Кількість ролей  - 4

6.

- теоретики;

- практики;

- програмісти;

- знавці.

7 – 8, 11.

Роль1. Теоретики

Завдання

Завдання вашої групи дослідити властивості квадратичної функції за допомогою довідкової літератури та Інтернет ресурсів.

Використовуйте для пошуку наступні джерела:

https://learn.logoptimus.net/mod/page/view.php?id=25

https://www.sites.google.com/site/asawrfsa/home/vlastivosti

https://cubens.com/uk/handbook/functions-and-graphs/quadratic-function

Форма звіту

Звітом вашої діяльності буде: 1) надрукований опорний конспект для учнів вашого класу у вигляді буклету;  2) створіть Теоретичний практикум  за даною темою

 

Роль 2.  Практики

Завдання

Завдання вашої групи  створити практичну роботу для учнів вашого класу (Тести + завдання з відкритою відповіддю + завдання на співвідношення).

 

Використовуйте для пошуку наступні джерела:

https://naurok.com.ua/samostiyna-robota-9-klas-algebra-kvadratichna-funkciya-132724.html

https://mathurok.com/samostiini_roboti/%

https://vseosvita.ua/library/testi-kvadraticna-funkcia-9-klas-188761.html

 

Форма звіту

Звітом вашої діяльності буде: 1) надрукована практична робота для учнів вашого класу яка містить 6 тестових завдань, 2 завдання з відкритою відповіддю, 1 завдання на співвідношення.

 

Роль 3. Програмісти

 Завдання

Завдання вашої групи  за допомогою програми  Advanced Grapher побудуйте графік функції та опишіть її властивості (D, E, вершина параболи, нулі функції, проміжки зростання і спадання, проміжки знакосталості).

а)  у = х2 – 9;     б) у = х2 – 8х + 7;      в) у = х2  + 2х  - 3;     г) х2   - 5 х  + 3.

Форма звіту: подати виконане завдання у вигляді  комп’ютерної презентації або інтерактивного плакату.

 

Роль 4. Знавці

Завдання

Завдання вашої групи  дослідити  використання квадратичної функції в будівництві та архітектурі.

Використовуйте для пошуку наступні джерела:

https://www.sites.google.com/site/matematikaparabola/zastosuvanna-paraboli-v-insih-naukah

https://gdz4you.com/prezentaciyi/matematyka/parabola-navkolo-nas-15764/

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=11398091465130655752&from=tabbar&parent-reqid=1583755185597935-1423353075627764289000067-vla1-3699&text=%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%B0+%D0%B2+%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D1%96

https://yandex.ua/video/preview/?filmId=6255595373336036285&from=tabbar&parent-reqid=1583755185597935-1423353075627764289000067-vla1-3699&text=%D0%BF%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D0%BB%D0%B0+%D0%B2+%D0%B1%D1%83%D0%B4%D1%96%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%82%D0%B2%D1%96

 

Форма звіту: створити  відео .

9.

Критерії

Обґрунтування критеріїв

 

 

Зміст

Бали

 

 

 

 

 

 

Зміст матеріалу

 

Розуміння завдання

– робота демонструє точне розуміння завдання;

10

– мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми;

5

  включені матеріали, що зовсім не відносяться до теми, відібрана інформація не аналізується.     

0

Повнота розкриття теми

– повно;

10

  частково;

5

– не розкрито.

0

Виклад аспектів теми

  викладено повно;

10

– частково;

5

– не викладено.

0

Виклад стратегії розв’язку проблеми

– викладена стратегія розв’язку проблеми;

10

– процес розв’язку неповний;

5

– процес розв’язку неправильний.

0

Логіка викладу інформації

– логічний виклад матеріалу;

10

– порушення логіки;

5

  відсутність логіки.   

0

 

 

 

 

 

 

Самостійна робота групи

Узгоджена робота в групі

– чітко спланована робота групи;

10

– робота групи частково спланована;

5

– не спланована робота в групі.

0

Розподіл ролей в групі

– вся діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;

10

– робота розподілена між більшістю учасників групи;

5

  декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.

0

Авторська оригінальність

– містить значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів;

10

– у роботі присутні авторські винаходи;

5

– стандартна робота.

0

Рівень самостійності роботи групи

– повна самостійність у виконанні роботи;

10

– часткова самостійність роботи групи;

5

– несамостійна робота групи.

0

 

Оформлення роботи

Граматичне та стилістичне оформлення роботи

  грамотно та стилістично правильно оформлена робота;

10

– негрубі помилки;

5

– грубі помилки.

0

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Захист роботи

Якість доповіді

  аргументованість основних позицій, повнота  представлення результатів;

5

  порушення логіки, неповне представлення результатів;

3

  відсутні аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження.      

0

Об’єм і якість знань з теми

 доповідачі демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки;

10

– доповідачі викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань;

5

  доповідачі не володіють матеріалом.  

0

Культура мови, манера триматися перед аудиторією

– доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою, дотримуються регламенту;

10

– доповідачі допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії;

5

– доповідачі не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою, не можуть утримати увагу аудиторії.  

0

Відповіді на запитання

– доповідачі впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст теми;

10

– доповідачі можуть відповідати на всі види запитань;

5

– доповідачі не можуть відповісти на жодне запитання.

0

Ділові та вольові якості доповідача

– доповідач бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії;

10

– доповідач готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий;

5

– доповідач не готовий до дискусії, агресивний, не контактний.        

0

 

Бали

Оцінка

0-59

4

60-69

5

70-79

6

80-89

7

90-99

8

100-109

9

110-119

10

120-129

11

130-140

12

 

 

10.  Учні самостійно працюють з довідковим матеріалом та Інтернет ресурсами, повторюючи основні поняття теми. При створенні завдань готуються до виконання тематичної контрольної роботи.

 

docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
11. Квадратична функція, її графік і властивості
Додано
28 квітня
Переглядів
102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку