1. Шеїн Марина Миколаївна
2. Алгебра
3. Учні 9 класу
4. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Квадратична функція».
5. Кількість ролей - 4
6.
- теоретики;
- практики;
- програмісти;
- знавці.
7 – 8, 11.
Роль1. Теоретики
Завдання
Завдання вашої групи дослідити властивості квадратичної функції за допомогою довідкової літератури та Інтернет ресурсів.
Використовуйте для пошуку наступні джерела:
https://learn.logoptimus.net/mod/page/view.php?id=25
https://www.sites.google.com/site/asawrfsa/home/vlastivosti
https://cubens.com/uk/handbook/functions-and-graphs/quadratic-function
Форма звіту
Звітом вашої діяльності буде: 1) надрукований опорний конспект для учнів вашого класу у вигляді буклету; 2) створіть Теоретичний практикум за даною темою
Роль 2. Практики
Завдання
Завдання вашої групи створити практичну роботу для учнів вашого класу (Тести + завдання з відкритою відповіддю + завдання на співвідношення).
Використовуйте для пошуку наступні джерела:
https://naurok.com.ua/samostiyna-robota-9-klas-algebra-kvadratichna-funkciya-132724.html
https://mathurok.com/samostiini_roboti/%
https://vseosvita.ua/library/testi-kvadraticna-funkcia-9-klas-188761.html
Форма звіту
Звітом вашої діяльності буде: 1) надрукована практична робота для учнів вашого класу яка містить 6 тестових завдань, 2 завдання з відкритою відповіддю, 1 завдання на співвідношення.
Роль 3. Програмісти
Завдання
Завдання вашої групи за допомогою програми Advanced Grapher побудуйте графік функції та опишіть її властивості (D, E, вершина параболи, нулі функції, проміжки зростання і спадання, проміжки знакосталості).
а) у = х2 – 9; б) у = х2 – 8х + 7; в) у = х2 + 2х - 3; г) х2 - 5 х + 3.
Форма звіту: подати виконане завдання у вигляді комп’ютерної презентації або інтерактивного плакату.
Роль 4. Знавці
Завдання
Завдання вашої групи дослідити використання квадратичної функції в будівництві та архітектурі.
Використовуйте для пошуку наступні джерела:
https://www.sites.google.com/site/matematikaparabola/zastosuvanna-paraboli-v-insih-naukah
https://gdz4you.com/prezentaciyi/matematyka/parabola-navkolo-nas-15764/
Форма звіту: створити відео .
9.
Критерії |
Обґрунтування критеріїв
|
|
|
Зміст |
Бали |
Зміст матеріалу
|
Розуміння завдання |
|
– робота демонструє точне розуміння завдання; |
10 |
|
– мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми; |
5 |
|
– включені матеріали, що зовсім не відносяться до теми, відібрана інформація не аналізується. |
0 |
|
Повнота розкриття теми |
||
– повно; |
10 |
|
– частково; |
5 |
|
– не розкрито. |
0 |
|
Виклад аспектів теми |
||
– викладено повно; |
10 |
|
– частково; |
5 |
|
– не викладено. |
0 |
|
Виклад стратегії розв’язку проблеми |
||
– викладена стратегія розв’язку проблеми; |
10 |
|
– процес розв’язку неповний; |
5 |
|
– процес розв’язку неправильний. |
0 |
|
Логіка викладу інформації |
||
– логічний виклад матеріалу; |
10 |
|
– порушення логіки; |
5 |
|
– відсутність логіки. |
0 |
|
Самостійна робота групи |
Узгоджена робота в групі |
|
– чітко спланована робота групи; |
10 |
|
– робота групи частково спланована; |
5 |
|
– не спланована робота в групі. |
0 |
|
Розподіл ролей в групі |
||
– вся діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами; |
10 |
|
– робота розподілена між більшістю учасників групи; |
5 |
|
– декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди. |
0 |
|
Авторська оригінальність |
||
– містить значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів; |
10 |
|
– у роботі присутні авторські винаходи; |
5 |
|
– стандартна робота. |
0 |
|
Рівень самостійності роботи групи |
||
– повна самостійність у виконанні роботи; |
10 |
|
– часткова самостійність роботи групи; |
5 |
|
– несамостійна робота групи. |
0 |
|
Оформлення роботи |
Граматичне та стилістичне оформлення роботи |
|
– грамотно та стилістично правильно оформлена робота; |
10 |
|
– негрубі помилки; |
5 |
|
– грубі помилки. |
0 |
|
Захист роботи |
Якість доповіді |
|
– аргументованість основних позицій, повнота представлення результатів; |
5 |
|
– порушення логіки, неповне представлення результатів; |
3 |
|
– відсутні аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження. |
0 |
|
Об’єм і якість знань з теми |
||
– доповідачі демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки; |
10 |
|
– доповідачі викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань; |
5 |
|
– доповідачі не володіють матеріалом. |
0 |
|
Культура мови, манера триматися перед аудиторією |
||
– доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою, дотримуються регламенту; |
10 |
|
– доповідачі допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії; |
5 |
|
– доповідачі не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою, не можуть утримати увагу аудиторії. |
0 |
|
Відповіді на запитання |
||
– доповідачі впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст теми; |
10 |
|
– доповідачі можуть відповідати на всі види запитань; |
5 |
|
– доповідачі не можуть відповісти на жодне запитання. |
0 |
|
Ділові та вольові якості доповідача |
||
– доповідач бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії; |
10 |
|
– доповідач готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий; |
5 |
|
– доповідач не готовий до дискусії, агресивний, не контактний. |
0 |
Бали |
Оцінка |
0-59 |
4 |
60-69 |
5 |
70-79 |
6 |
80-89 |
7 |
90-99 |
8 |
100-109 |
9 |
110-119 |
10 |
120-129 |
11 |
130-140 |
12 |
10. Учні самостійно працюють з довідковим матеріалом та Інтернет ресурсами, повторюючи основні поняття теми. При створенні завдань готуються до виконання тематичної контрольної роботи.