Визначення емоційного критерію для оцінювання рівня шкільної мотивації

Про матеріал
Для визначення мотиваційного критерію ми обрали Анкету для оцінювання рівня шкільної мотивації (за Н. Г. Лускановою).
Перегляд файлу

Визначення емоційного критерію для оцінювання рівня шкільної мотивації Для визначення мотиваційного критерію ми обрали Анкету для оцінювання рівня шкільної мотивації (за Н. Г. Лускановою).

Інструкція. Зараз я задам вам декілька запитань про те, як ви себе почуваєте в школі: що подобається, а що - ні. На кожне запитання ви можете відповісти “так” (+) або “ні” (-). В анкеті немає “правильних” чи “неправильних” відповідей. Відповідайте так, як ви відчуваєте.

Запитання анкети

1.Тобі подобається в школі чи не дуже?

2.Вранці, коли ти прокидаєшся, ти завжди з радістю йдеш у школу чи тобі хочеться залишитися вдома?

3.Якби вчитель сказав, що завтра в школу не обов’язково приходити всім учням, ти б пішов у школу або залишився вдома?

4.Тобі подобається, коли у вас немає якого-небудь уроку?

5.Ти хотів би, щоб не задавали домашніх завдань?

6.Ти хотів би, щоб у школі залишилися тільки перерви?

7.Ти часто розповідаєш про школу батькам?

8.Ти б хотів, щоб у тебе був менш суворий учитель?

9.У тебе в класі багато друзів?

10.Тобі подобаються однокласники?

Обробка та інтерпретація результатів

Відповідь “так” на запитання № 1,2,3,7,9,10 оцінюється в 3 бали, відповідь “ні” - у 0 балів.

Відповідь “так” на запитання № 4, 5, 6, 8 оцінюється в 0 балів, відповідь “ні” - у 3 бали.

25-30 балів - високий рівень шкільної адаптації.

20-24 бала - середній рівень шкільної адаптації

15-19 балів - зовнішня мотивація.

10-14 балів - низький рівень шкільної адаптації.

9 і менше балів - шкільна дезадаптація.

[М. В. Лемак, В. Ю. Петрище Методичне видання Психологу для роботи. Діагностичні методики./ Ужгород Видовництво Олександри Гаркуші. -  2011 ]

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
4 грудня 2023
Переглядів
142
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку