"Властивість кутів, утворених при перетині прямих січною" Презентація

Про матеріал

Презентація "Властивість кутів, утворених при перетині прямих січною".

Мета: формувати компетентності:

предметні: поняття внутрішніх односторонніх, внутрішніх різносторонніх та відповідних кутів;


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Мета уроку: Сформувати поняття внутрішніх односторонніх, внутрішніх різносторонніх та відповідних кутів

Номер слайду 2

Перед людиною є три шляхи пізнання : шлях мислення - найбільш благородний, шлях наслідування – найбільш легкий, шлях особистого досвіду - найбільш важкий. Конфуцій

Номер слайду 3

«Геометрія наповнена пригодами, тому що за кажною задачею ховається пригода думки. Розв’язати задачу – це означає пережити пригоду»В. Проізволов Лобачевський Н.І. 1792—1856 Карл Гаусс1777-1855 Рене Декарт1596-1650 Архімед287-212 до н.е. Евклід. З65-300 до н.е. Піфагор570-490 до н.е. Фалес624-548 до н.е. ТВОРЦі ГЕОМЕТРії

Номер слайду 4

Прямі, що не перетинаються…

Номер слайду 5

. Паралельні прямі в житті:

Номер слайду 6

Теорема – головне слово геометрії!

Номер слайду 7

прямий50°100° гострий Тести2. Який кут є суміжним з гострим?1. Яку міру має кут, суміжний з кутом 100°80°тупийрізні34°166° рівні4. Кути АОD і ВОС вертикальні, отже вони …?3. Чому дорівнює кут, якщо вертикальний із ним кут дорівнює 34° 75°Їх сума 180°суміжнівертикальніпрямі5. При перетині двох прямих утворилися кути, сума яких дорівнює 90°. Які це кути?

Номер слайду 8

70° і 110°76° і 104°60° і 86° 67° і 113° Один із суміжних кутів на 26° меньший другого. Знайдіть ці кути. Сума суміжних кутів дорівнює 180°77° і 103°style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 9

ACEDBСкільки прямих?Скільки нерозгорнутих кутів?чотири:

Номер слайду 10

Скільки кутів?12345678

Номер слайду 11

Назвіть всі кути. NEBAMDFC

Номер слайду 12

BACDAC - січна

Номер слайду 13

BACDВнутрішні односторонні кути. BACDВнутрішні різносторонні кути

Номер слайду 14

bac1324 Внутрішні односторонні кутиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Size

Номер слайду 15

bac1324 Внутрішні різносторонні кутиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Size

Номер слайду 16

bac1324іі

Номер слайду 17

bac1324іі- Внутрішні різносторонні кути- Внутрішні односторонні кути- суміжні

Номер слайду 18

NEBAMDFCВідповідні кути. Відповідні кути

Номер слайду 19

NEBAMDCВідповідні кути. FВідповідні кути

Номер слайду 20

Назвіть всі пари відповідних кутів. NEBAMDFCіііі

Номер слайду 21

Назвіть пари- внутрішніх односторонніх- внутрішніх різносторонніх - відповідних кутів при прямих BD і HE та січній FK. Задача 1 ACDBEFHK

Номер слайду 22

cab1234567891011а) Назвіть пари внутрішніх односторонніх кутів при прямих а і в та січній с. Задача 212

Номер слайду 23

cab1234567891011б) Назвіть одностороні кути при прямих b і с тасічній а. Задача 212

Номер слайду 24

cab1234567891011в) Назвіть відповідні кути при прямих а і с та січній b. Задача 212

Номер слайду 25

1. Проведіть довільну пряму b.2. Поставте точку А, яка б не належала прямій.3. За допомогою косинця та лінійки побудуйте пряму а , паралельну b, і яка проходить через точку А .4. Проведіть січну с .5. Позначте: - 1 ряд .-внутрішні різносторонні кути цифрами 1 і 2 ; - 2 ряд.- внутрішні односторонні кути -1 і 3, - 3 ряд.- відповідні кути – 4 і 35. Виміряйте їх величину за допомогою транспортира. 6. Запишіть результати вимірів . 7. 1 ряд. і 3 ряд .- порівняйте величини кутів, 2 ряд.-знайдіть суму кутів8. Зробіть висновок…Практична робота

Номер слайду 26

Чи правильно що…34657182abc. Підведемо підсумок уроку

Номер слайду 27

Кубізм (фр. Cubisme) — модерністський напрям в образотворчому мистецтві, насамперед у живописі , що зародився на початку ХХ століття у Франції і характеризується використанням підкресленно геометризованних умовних форм, прагненням «роздрібнити» реальні об’єкти на стереометричні примітиви. КУБІЗМ

Номер слайду 28

Пікассо. Автопортрет. ВАЗА

Номер слайду 29

«Чоловіча голова»

Номер слайду 30

Домашнє завдання:§ 6 – прочитати№ 172 (рівень А)№ 180 (рівень В)№ 190 (повторення)

Номер слайду 31

На уроці я працював активно/ пасивно. Своєю роботою я задоволений/незадоволений. Урок мені здався коротким/довгим. На уроці я не заморився /заморився. Мій настрій гарний/поганий. Матеріал уроку мені цікавий/ не цікавий. Домашнє завдання зрозуміле/незрозуміле

pptx
Додано
16 березня 2020
Переглядів
833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку