Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Мета уроку: Сформувати поняття внутрішніх односторонніх, внутрішніх різносторонніх та відповідних кутів
Номер слайду 2
Перед людиною є три шляхи пізнання : шлях мислення - найбільш благородний, шлях наслідування – найбільш легкий, шлях особистого досвіду - найбільш важкий. Конфуцій
Номер слайду 3
«Геометрія наповнена пригодами, тому що за кажною задачею ховається пригода думки. Розв’язати задачу – це означає пережити пригоду»В. Проізволов Лобачевський Н.І. 1792—1856 Карл Гаусс1777-1855 Рене Декарт1596-1650 Архімед287-212 до н.е. Евклід. З65-300 до н.е. Піфагор570-490 до н.е. Фалес624-548 до н.е. ТВОРЦі ГЕОМЕТРії
Номер слайду 4
Прямі, що не перетинаються…
Номер слайду 5
. Паралельні прямі в житті:
Номер слайду 6
Теорема – головне слово геометрії!
Номер слайду 7
прямий50°100° гострий Тести2. Який кут є суміжним з гострим?1. Яку міру має кут, суміжний з кутом 100°80°тупийрізні34°166° рівні4. Кути АОD і ВОС вертикальні, отже вони …?3. Чому дорівнює кут, якщо вертикальний із ним кут дорівнює 34° 75°Їх сума 180°суміжнівертикальніпрямі5. При перетині двох прямих утворилися кути, сума яких дорівнює 90°. Які це кути?
Номер слайду 8
70° і 110°76° і 104°60° і 86° 67° і 113° Один із суміжних кутів на 26° меньший другого. Знайдіть ці кути. Сума суміжних кутів дорівнює 180°77° і 103°style.colorfillcolorstroke.colorfill.type
bac1324 Внутрішні односторонні кутиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Size
Номер слайду 15
bac1324 Внутрішні різносторонні кутиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Sizestyle.colorfillcolorfill.typestyle.font. Size
Номер слайду 16
bac1324іі
Номер слайду 17
bac1324іі- Внутрішні різносторонні кути- Внутрішні односторонні кути- суміжні
Номер слайду 18
NEBAMDFCВідповідні кути. Відповідні кути
Номер слайду 19
NEBAMDCВідповідні кути. FВідповідні кути
Номер слайду 20
Назвіть всі пари відповідних кутів. NEBAMDFCіііі
Номер слайду 21
Назвіть пари- внутрішніх односторонніх- внутрішніх різносторонніх - відповідних кутів при прямих BD і HE та січній FK. Задача 1 ACDBEFHK
Номер слайду 22
cab1234567891011а) Назвіть пари внутрішніх односторонніх кутів при прямих а і в та січній с. Задача 212
Номер слайду 23
cab1234567891011б) Назвіть одностороні кути при прямих b і с тасічній а. Задача 212
Номер слайду 24
cab1234567891011в) Назвіть відповідні кути при прямих а і с та січній b. Задача 212
Номер слайду 25
1. Проведіть довільну пряму b.2. Поставте точку А, яка б не належала прямій.3. За допомогою косинця та лінійки побудуйте пряму а , паралельну b, і яка проходить через точку А .4. Проведіть січну с .5. Позначте: - 1 ряд .-внутрішні різносторонні кути цифрами 1 і 2 ; - 2 ряд.- внутрішні односторонні кути -1 і 3, - 3 ряд.- відповідні кути – 4 і 35. Виміряйте їх величину за допомогою транспортира. 6. Запишіть результати вимірів . 7. 1 ряд. і 3 ряд .- порівняйте величини кутів, 2 ряд.-знайдіть суму кутів8. Зробіть висновок…Практична робота
Номер слайду 26
Чи правильно що…34657182abc. Підведемо підсумок уроку
Номер слайду 27
Кубізм (фр. Cubisme) — модерністський напрям в образотворчому мистецтві, насамперед у живописі , що зародився на початку ХХ століття у Франції і характеризується використанням підкресленно геометризованних умовних форм, прагненням «роздрібнити» реальні об’єкти на стереометричні примітиви. КУБІЗМ
На уроці я працював активно/ пасивно. Своєю роботою я задоволений/незадоволений. Урок мені здався коротким/довгим. На уроці я не заморився /заморився. Мій настрій гарний/поганий. Матеріал уроку мені цікавий/ не цікавий. Домашнє завдання зрозуміле/незрозуміле