Властивості кутів трикутника.

Про матеріал
Математична компетентність : домогтися засвоєння змісту теореми про суму кутів трикутника та змісту її доведення, а також деяких висновків з цієї теореми; виробити уміння засто¬совувати зміст теореми і висновків з неї, а також викорис¬товувати сформульовані твердження при розв'язуванні задач на знаходження градусних мір кутів трикутника.
Перегляд файлу

 Геометрія 7-клас УРОК № 3.

Тема уроку:Властивості кутів трикутника.

Формування  компетентностей:

Математична компетентність : домогтися засвоєння  змісту теореми про суму кутів трикутника та змісту її доведення, а також деяких висновків з цієї теореми; виробити  уміння засто­совувати зміст теореми і висновків з неї, а також викорис­товувати сформульовані твердження при розв'язуванні задач на знаходження градусних мір кутів трикутника.

 Ключові компетентності: Спілкування державною мовою – уміння розуміти, пояснювати і перетворювати тексти математичних задач (усно і письмово), грамотно висловлюватися рідною мовою;

Інформаційно-цифрова компетентність – уміння доводити істинність тверджень;

Уміння вчитися впродовж життя ­­­– організовувати та планувати свою навчальну діяльність; 

Тип уроку: засвоєння знань, вироблення вмінь.

Обладнання: підручник,набір демонстраційного креслярського приладдя; комп’ютер,презентація.таб­лиця

 

 

Хід уроку

І. Організаційний етап    

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання    

Самоперевірка за записами на дошці..

 

III. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності учнів

Задача:чи можна побудувати трикутник з наперед заданими мірами кутів і якщо так, то чи існують які-небудь обмеження щодо градусних мір цих кутів (наприклад, чи можна побудувати трикутник, у якого всі три кути тупі, або всі три кути прямі, тощо). Після усвідомлення суті проблеми формулюється основна мету уроку .

 

IV. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

Усні   вправи-за готовими мал.(презентація)

Практична   робота

У трикутнику зафарбувати кути різними кольорами,відрізати їх та прикласти до прямої. Яка сума кутів трикутника?

 

 

V. Засвоєння нових знань  

План вивчення нового матеріалу

  1. Теорема про суму градусних мір кутів трикутника та її доведення.
  2. Наслідки з теореми.
  3. Ще раз про класифікацію трикутників за градусною мірою його кутів.

 

 

Фронтальна бесіда.

а) Яким мав би бути кут трикутника, якби кожний з двох інших його кутів був прямий?

б) Яким мав би бути кут трикутника, якби два інші його кути мали градусну міру 100°  і  120°  відповідно?

в) Яким мав би бути кут трикутника, якби один із двох інших кутів був тупий, а другий — прямий?

 

 

VI. Застосування знань і вмінь.

1.Робота з підручником.№365(1),№366(1),№377.

2.Додаткові задачі.1). Знайти всі кути три­кутника, якщо один із них удвічі менший від другого і на 20° більший за третій

2) .Знайти кути трикутника, якщо їх градусні міри від­носяться як 2 : 7 : 9.

3.Робота в парі:Знайти кути трикутника ,якщо один з них більший від другого на 20۫,а від третього на 40۫.

VII. Підсумки уроку    

Яке з тверджень неправильне (рис. 55)?

а) M + N = 180° - K;

б) M + N + K = 180°;

в) Якщо  M > 90°, то і  N > 90°.

VIII. Домашнє завдання

 

§11,№365(2),№366(2),№377(2)

1

 

doc
Додано
24 березня 2019
Переглядів
800
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку