Тема. Перша та друга ознаки рівності трикутників.
Формування компетентностей:
Математична компетентність:домогтися засвоєння першої та другої ознаки рівності трикутників,сформувати вміння застосовувати ознаки до розв’язування вправ .
Ключові компетентності: спілкування державною мовою- уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити умовиводи за аналогією;інформаційно –цифрова компетентність-уміння доводити істинність тверджень.
. Тип уроку: урок формування компетентностей.
Наочнiсть та обладнання: таблиця, комп’ютер, презентація вчителя, креслярські приладдя.
I. Організаційний етап
Організація уваги учнів.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Геометрія, окрім властивостей геометричних фігур, вивчає ще й відношення між фігурами (як, наприклад, відношення паралельності, перпендикулярності). Серед таких відношень між фігурами відношення рівності посідає чільне місце.
ІІІ. Формування мети і завдань уроку
IV. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок.
1. 1°. Поняття рівних фігур. Позначення рівних фігур.
2°. Означення рівних трикутників. Відповідність елементів рівних трикутників.
3°. Символічне позначення рівних відрізків — елементів рівних трикутників.
Усні задачі №421-426.
V. Формування знань, умінь і навичок.
План вивчення нового матеріалу
4°. Ознака рівності трикутників, її відмінність від означення рівних трикутників.
5°. Перша ознака рівності трикутників та її доведення.
6°. Приклад розв’язання задачі на застосування першої ознаки рівності трикутників.
7°. Формулювання і доведення другої ознаки рівності трикутників.
8°. Приклади застосування другої ознаки рівності трикутників.
VІ. Первинне закріплення і корекція.
№430.Повторення опрацьованого матеріалу за опорним конспектом.
VII. Підсумок уроку
Які нові поняття ви запам’ятали на даному уроці?
VІІІ. Домашнє завдання
Вивчити конспект, опрацювати §13,№438.
ІХ. Рефлексія
Зробіть позначки за допомогою знаків на полях зошита біля записів:
«+» – Знаю
«!» – Новий матеріал (дізнався) «?» – Треба закріпити