Перша та друга ознаки рівності трикутників.

Про матеріал
Математична компетентність:домогтися засвоєння першої та другої ознаки рівності трикутників,сформувати вміння застосовувати ознаки до розв’язування вправ .
Перегляд файлу

Геометрія 7клас.                     Урок№5.                                                                   

Тема. Перша та друга ознаки рівності трикутників.

Формування компетентностей:

Математична компетентність:домогтися засвоєння першої та другої ознаки рівності трикутників,сформувати вміння застосовувати ознаки до розв’язування вправ .

Ключові компетентності: спілкування державною мовою- уміння аналізувати, класифікувати, порівнювати, робити умовиводи за аналогією;інформаційно –цифрова компетентність-уміння доводити істинність тверджень.

. Тип уроку: урок формування компетентностей.

Наочнiсть та обладнання: таблиця, комп’ютер, презентація вчителя, креслярські приладдя.

 

Хід уроку

I. Організаційний етап

Організація уваги учнів.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

Геометрія, окрім властивостей геометричних фігур, вивчає ще й відношення між фігурами (як, наприклад, відношення паралельності, перпендикулярності). Серед таких відношень між фігурами відношення рівності посідає чільне місце.

ІІІ. Формування мети і завдань уроку

IV. Актуалізація опорних знань, умінь і навичок.

1. 1°. Поняття рівних фігур. Позначення рівних фігур.

2°. Означення рівних трикутників. Відповідність елементів рівних трикутників.

3°. Символічне позначення рівних відрізків — елементів рівних трикутників.

Усні задачі №421-426.

V. Формування знань, умінь і навичок.

План вивчення нового матеріалу

4°. Ознака рівності трикутників, її відмінність від означення рівних трикутників.

5°. Перша ознака рівності трикутників та її доведення.

6°. Приклад розв’язання задачі на застосування першої ознаки рівності трикутників.

 

7°. Формулювання і доведення другої ознаки рівності трикутників.

8°. Приклади застосування другої ознаки рівності трикутників.

20-1 Таблица

VІ. Первинне закріплення і корекція.

№430.Повторення опрацьованого матеріалу за опорним конспектом.

VII. Підсумок уроку

Які нові поняття ви запам’ятали на даному уроці?

VІІІ. Домашнє завдання

Вивчити конспект, опрацювати §13,№438.

ІХ. Рефлексія

Зробіть позначки за допомогою знаків на полях зошита біля записів:

«+» – Знаю

«!» – Новий матеріал (дізнався)                         «?» – Треба закріпити

 

 

 

 

doc
Додано
24 березня 2019
Переглядів
937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку